igal geil on omad nipid + uus tüdruk linnas

41 4 1
                                    

"Sa isegi ei tea selle poisi nime" itsitas Lana, istudes mu aknalaual hoides käes pudelit mille sees oli mahl. Ta oli jõudnud minu juurde paar päeva pärast minu kiirtoidu restoranis käiku. Helena oli sõitnud oma sõprade poole ning ma olin täiesti üksi. 

Ma vedelesin selili oma voodis vaadates oma lage.

"Nagu see oleks mind eales peatanud?" esitasin ma küsimuse. Lana ohkas. "Kas sa ei tahaks välja uurida?" 

"No ma ei tea."

Me jäime mugavasse vaikusesse. Lanal oli õigus. Ma peaksin uurima kes see mees on ennem kui ma kõrvuni ära armun.  Poiss tundus olevat uus siin kandis kuna ma teadsin väga palju inimesi siit linnast ning selline iludus poleks kahe silma vahele jäänud.

"Ou, kes see tüdruk seal all on?" küsis Lana koputades vastu mu akent. Ma lükkasin end istuma, et näha aknast välja. Lanal oli õigus, Noahi maja ukse taga seisis see tüdruk, keda ta oli palju Noahiga koos näinud. 

"Mul pole aimugi." laususin ohates ning viskasin end tagasi pikutama. Lana rüüpas oma joogi lõpu ära ning viskas pudeli prügikasti.

"Ma lähen uurin välja." ning juba oligi Lana läinud toast välja ning ma võisin veel kuulda tema samme trepil. Ma tõusin täiesti püsti, võttes Lana koha ära ning vaatasin kuidas Lana rääkis tüdrukuga. Tüdruk naeratas kui Lana oli talle midagi öelnud ning  Lana tuli naeratusega tagasi maja poole. Ma vaatasin ukse poole ning ootasin millal blondi juukseline tüdruk sisse astuks.

Lana astus sisse rõõmsalt ning kuulutas. "See tüdruk on Kaira. Ta on Noahi väga hea sõber ning nad lähevad koos kinno koos tema vennaga kelle nimi on Lukas." 

"Ta muide kutsus meid ka. Küll on tal tore süda aga ma vastasin mõni teine kord." Lana ootas minu imestunud näost vastust.

"Sa oled päris hea selles." aga mul olid juba teised plaanid. "Lähme jälitame neid."

"Kas sa oled loll" raputas Lana pead. "Mind tunneks Kaira ära ning sind Noah." 

Ma kõndisin oma kummuti juurde otsides välja kaks parukat. Lana naeratus kasvas suuremaks ning veidramaks. Ma tegin talle vastu lollakat nägu mis pani tüdruku naerma.

"Kas see on piisavalt sinu veendumuseks." viskasin tüdrukule tumedat värvi paruka ning endale jättes punast värvi. Ta pani oma paruka endale pähe ning ma tegin sama. Siis ma avasin oma riidekapi ning otsisin endale kleidi ning tüdrukule andsin ühe lühikese seeliku ning särgi.

"Kust sa need asjad oled saanud?" küsis Lana imestunult naerdes, vaadates seda lühikest neoon roosat seelikut ning minu enda helesinist kleiti.

Ma olin saanud need asjad Helena ema käest kuna Helena ei suuda oma suud kinni hoida. Mu enda vanemad ei teadnud minust mitte midagi kuna nad olid koguaeg kodust ära ning ma pole jõudnud neile välja tulla.

"Igal geil on omad nipid" itsitasin talle vastu ning me mõlemad plahvatasime naerma. Ma viskasin oma särgi ning püksid toolile ning hüppasin kleidi sisse ning palusin tüdruku abi luku kinni panemises. Tüdruk hea meelega aitas ning hakkas ka endale oma seelikut selga toppima. Kui ta selle selga sai tõmbas ta särgi endale selga ning võttis mu nagist mu nahast jaki ning ma hakkasin ajama tagasi, et ta ei võtaks seda. 

"Sirgetel on ka vaja oma nippe." naersime mõlemad ning astusime välisukse poole. Kui me välja läksime jooksime suure kiirusega mu auto poole. Ma istusin juhi kohale ning Lana mu kõrvale. Me mõlemad nägime idiootsed välja aga niimoodi sa peadki petma teisi. Me vaatasime kuidas Noah ja Kaira istusid ühte autosse mis ilmselt Noahile ega Kairale ei kuulunud. Ma pakkusin, et see oli siis Kaira venna oma. 

Ma lasin neil saada natukene edumaad ning siis hakkasin järgi sõitma. Me mõlemad lollitasime autos ning meil mõlemal oli heatuju.

Me olime selle linna litsid ning tahtsime teada mingi suvaka tüdruku kohta. Aga mind huvitas rohkem see kes roolis oli.

- - -

Lana on selline icon™ .

Järgmine peatükk tuleb millalgi mil ma viitsin wattpadi avada.

Mõned teised reededWhere stories live. Discover now