Kool võtab võimust

41 5 0
                                    


Põhjused miks elu koos Noahiga oli päris raske. Nimelt kool tuli meie mõlema ellu ning meie suhtlemine sai veel lähedamaks. Ta võis mulle jääda üle nädala ööseks ning ega me ära ei väsinud üksteisest. 

Koolis aga kõik kartsid teda. Võibolla tema iseloomu tõttu või hoopis tema kommete. Kuid mind võlus see kuidas ta julges öelda oma arvamusi välja. Mina tuntud kui hall hiireke olin sõber meie klassi musta kassiga.

Mingi hetk oli mu elus mil kõik narrisid mind, lihtsalt sellepärast, et ma sõbrustasin Noahiga. Kuid see lõppes juba järgmine nädal, kui Noah oli kõik narrijad läbi karjunud. Tundus nagu meie sõprus oli mõeldud igaveseks.

Kuid siis jõudis aeg mil meie hormoonid hakkasid mängima ja ilmselt hakkasid naerma asjade üle mida me tegime. Nimelt meie kaks olime peaaegu ainukesed lapsed kes omasid emo faasi. Kes ei sooviks kuulata oma lemmik bände ja rääkida mõnest lauljast terve päeva? Kindlasti polnud meie üks nendest kes ei tahtnud. Kuid üks asi mis mind piinama hakkas, kui me hakkasime armuma. Me olime parimad sõbrad kuid meile mõlemale meeldisid erinevad inimesed. Ta rääkis koguaeg poistest ning mina rääkisin... Tegelikult siin on see hetk mil ma hakkasin arvama, et minus on midagi enamat. Ma küll rääkisin tüdrukutega palju kuid tundeid ei tekkinud ühegi peale.

Ning siis tuli meie klassi uus poiss. Tema nimi oli Miles. Minu arust oli ta kõige armsaim, ilusaim inimene maailmas. Kuid ta oli ju poiss. See hetk ma teadsin. Ma olen teistsugune.

Selle päeva õhtul ma rääkisin sellest Noahiga. Tema oli täiesti okei sellega ning isegi nõustus ta meie gruppi võtta. Ma olin õnnelikum kui ma eales sain olla.

Järgmine nädal võisin juba öelda, et mina ja Miles olime väga lähedaseks saanud. Me teadsime juba peaaegu kõike üksteisest kuid ühte ta ei teadnud. Minu kahtlasest creepist meeldimisest tema peale. Nüüd ma mõtlen mida Noah pidi tundma. Ta ikkagi pidi vaatama oma parimat sõpra teise inimesega parimaks sõbraks saamas. Kuid see aeg mind ei huvitanud, kuna minu pea oli täis ainult Milesi.



Mõned teised reededWhere stories live. Discover now