Totálně psycho

26 0 0
                                    

Zkončila jsem v práci, byla jsem unavená, šla jsem do sprchy
Tom- Jsi tu?
Já- Ano, hned výjdu ze sprchy
Tom- Ok
Já- Stalo se něco nebo je něco špatně??
Tom- V kolik ti to letí?
Já- Asi tak v 6:30 proč??
Tom- No že bych tě vzal na letiště a navíc jdu do práce v 10:00.
Já- Až budu u nich napíšu ti a co jsi chtěl probrat??
Tom- No že bych mohl mít volno ale je tu moc lidí.
Já- Dobře já si jdu lehnout budu vstávat ve 3:00 abych byla v pohodě.
Tom- Jop kdyžtak ve 4:00 na parkovišti??
Já- Ty mi čteš myšlenky a děkuji.
Přiletěla jsem na letiště a kluci na mě čekali před terminálem ještě tam s nimi byl Brendon. Kluci mi pomohli věcma.
Patrick- Kde je vůbec brácha??
Já- Ten mě odvezl na letiště ale musel zůstat protože je v práci hodně práce a tak tak jsem to přežila let sama
Joe- Jsme rádi že jsi přijela Tom ti říkal o ttý změně??
Já- Jo říkal že se ukážu u CNN a BBC
Andy- No malá změna BBC a CNN nemají čas a tak nám napsali producenti z Tonight show with Jimmy Fallon a navíc Jimmy Fallon tě tam chce mít, a navíc nebudeš muset vystoupit před tím rozhovorem
Já- Dobře no a  proto na mě všichni čumí jako kdybych přiletěla z Marsu??
Všichni jsme se zasmáli připadala jsem si jak největší blbka když na mě všichni čuměli. Přijeli jsme k nim domů a šla jsem do pokoje kde jsme byli s Tomem dala jsem tašky do toho pokoje a šla jsem rovnou za klukama, mezitím obědnali Čínu, v mezi čase jsem napsala Tomovi. Slyšela jsem zvonek, Pete vyletěl z gauče takovou rychlostí že to ani nedje. Koukali jsme na telku zrovna dávali Tonight show with Jimmy Fallon, jako by kluci věděli že se na to koukám tak to tam nechali. Byla jsem unavená tak jsem si šla lehnout abych něco naspala když už jsem nenaspala nic v letadle. Druhý den ráno mě vzbudil Andy s tím že mi nese snídani do postele bylo asi 8:30 ráno.
Já- Děkuji Andy jsi hodnej ale to jsi nemusel ale děkuju
Andy- Všichni už byli vzhůru a tak jsem dělal snídani tak mě napadlo jestli si nedáš něco zdravějšího když jsi v práci zkoro nic nejedla.
Já- Trefil jsi se co jsem chtěla a kolik toho jsem chtěla děkuju ale klidně bych to snědla dole.
Andy- Až to dojíš a převlíkneš se sejdeme se dole máme pro tebe překvapení.
Já- Ok
Dojedla jsem a tak jsem hodila něco na sebe a vzala jsem Špinavý nádobí a odnesla jsem dolů. Vydělá jsem kluky jak stojí vedle sebe a čekají než příjdu.
Patrick začal.
Patrick- Tak moc se ti omlouváme že jsme ti nepopřáli k narozkám dřív na tom koncertě ale nevěděli jsme že jsi měla měsíc před tím narozky tak teď ti to vynahrazujeme.
Andy- A doufáme že se nebudeš zlobit když ten dárek uvidíš.
Joe- všichni jsme si lámali hlavu co ti dát.
Pete-Patricka napadlo že se ti to bude líbit
Kluci vytáhli kytaru, ta kytara byla Patrickova nejoblíbenější (nemyslím tu basovou)
Já- To si tě mě děláte srandu?? Patricku není tvoje oblíbená??
Patrick- No je, ale rád bych ti ji dal, za to co pro nás děláš.
Já- To nestojí za řeč, stejně to byl zážitek vás alespoň vydět, já jsem ani nevěděla že ty a Tom jste bráchové jen když jsem vyděla Toma jak to jste si podobní, ale nečekala jsem že budete sourozenci.
Navíc od nich podepsaná. Tak jsme začali trénovat Patrick mi vysvětlil jak na to a pak jsme začali na písničce Just one yesterday se protože se mi zdála lehká. Tak jsem trénovala.
Najednou někdo přišel do místnosti a věděla jsem že to ne Andy protože jediný z nich chodil tak trochu potichu
Andy- To je Just one yesterday??
Já- No jasně vybrala jsem si jí sama protože mi připadala lehká na naučení
Andy- Tak to smekám protože jsi se jí naučila dobře na to že jsi na kytaru moc nehrála.
Já- To jsem se učila od nejlepšího ale na bicí se naučím od tebe ano??
Andy- No jasně Patrick umí na bicí tak že raději to přenechal mě
Já- Stejně, umíte to oba ale asi si vzal jen hlavní hlas protože by to asi nedával i s bicíma ale ty to umíš taky né že ne
Já- Tak teď abych se našprtala vaše písničky na kytaru abych v práci nevypadala jako kdybych umělá jen jednu
Andy- Náhodou jsi totálně úžasná, jak jsi nám zaspívala a to jsme tvoje nejoblíbenější skupina a vlastně před Tomem když jsem se tak na něj koukal tak vypadal zpokojeně jako kdyby byl s tebou v nebi a neřešil nějaký problémy.
Já- Fakt? Jsem si toho ani nevšimla
Najednou tam přišli kluci s Brendonem .
Brendon- Naštěstí že tě už čeká rozhovor
Já- Jakto že to víš?
Brendon- No jsi všude na titulních stranách a všude na YouTube a všichni se těší až se ukážeš u fallona
Já- To je dneska?
Joe- Ne je to zítra večer 
Pete- Naštěstí tam nebudeš sama protože nás pozval na poslední chvíli.
Já- Jak jako nás všech? A co bych dělala na vaší tour.
Joe- No všech i s tebou a ještě uvidíme
Patrick- Tak musíme se nějak oblíknout
Já- Myslíš že mám něco nositalnýho pro
Pete- No jasně vždy chodíš oblíkaná jako kdyby jsi měla jít někam na rozhovor.
Já- Víš proč tak chodím?
Joe- Docela ně to zajímá.
Já- Protože vy se někam rozhodnete jít a mě vždycky trvá než si něco vezmu a ještě navíc ve spěchu kdy už jste všichni a na mě se jenom čeká
Patrick- Tak to máš vyřešený.
Já- To je pravda, a navíc tam máme být za hodinu takže pecka.
Přišli jsme do studia o půl hodiny dříve abych si oživila to co mě Patrick naučil kdyby náhodou bych to potřebovala.
Jimmy- Výtam vás tu, a vydím tu někoho nového s vámi.
Patrick- Ano, To je kolegyně mého bratra. Když jsme se vyděli prvně, můj bratr mě požádal o vztupenky a jestli by nebylo možný že bych je protáhl do backstage a nakonec jsem souhlasil tak po koncertu jsme se vyděli a úžasně zpívá.
Já- Patricku no zas tak nepřeháněj.
Jimmy- Diváky by to docela zajímalo jak zpíváš.
Já- Tak dobře
Vytáhla jsem kytaru a začala jsem hrát Young Volcanoes
Já- When Rome's ruins, we are the lions, free of the coliseums, in poison places, we are anti-vedom, we're begining of the end, Tonight foxes hunt the hounds, it's all over now before it's begun we've alredy won, we are Wild We are like  Young Volcanoes we are wild America, exotica do you wanna fell a little beautiful, baby
Jimmy se na mě koukal jako kdybych byla z jiné planety
Jimmy- Kde jsi se to všechno naučila
Já- Zpívat jsem se naučila sama a na kytaru sám Patrick Stump mi dával lekce. A naučila jsem se to tvrdým cvičení, a asi za pár hodin, já když se do něčeho pustím tak to musí být pořádně a navíc jen umím Young Volcanoes a Just one yesterday, ale přemýšlím že se naučím zkoro všechny z alba Save a rock and roll a pár z Mánie.
Jimmy- Tak doufám že se nevidíme naposledy.
Já- Taky doufám a děkujeme za pozvání.
Jimmy- Já děkuji za příchod.
Přijeli jsme domů a šla jsem napsat tátovi abych se mu taky občas ozvala. Vše co se stalo jsem mu nepsala to kdyby mě vyděl jak jsem někde že už po příjezdu jsem měla rozhovor, neřešila jsem to že budu ve zprávách.
Přišla jsem ke klukům a už byla objednané jídlo, kluci mi nechtěli prozradit co bude dneska, tak jsem se nechala překvapit, slyšela jsem zvonek Pete tentokrát zůstal sedět tak jsem vztala a šla jsem otevřít, bylo to shusi. Zaplatila jsem a šla jsem si zpátky sednout.
Já- Kluci ale já shusi nejím, když jsem jo naposledy jedla osipala jsem se na zádech a od tý doby jo raději nejím a navíc mi nechutná já se omlouvám vím že jste mi chtěli udělat radost, jsem fakt ráda klidně si ho předemnou jezte mě to nebude vadit.
Patrick- Aha to jsme nevěděli moc se omlouváme.
Já- To jste ani nemohli vědět neomlouvejte se vy za nic nemůžete.
Pousmála jsem se na ně aby neměli blbý pocit a šla jsem do svého pokoje abych něco naspala ještě před tím jsem napsala kámošce jestli by mi neposlala látku protože musím být teď s klukama a navíc jsem požádala o dálkové studium tak nevím jestli mi to výjde ale doufám v to.

Můj Život S Fall Out BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat