Moje první Tour

22 0 0
                                    

Ráno jsem se probudila a kluci ještě spali, oblíkla jsem se a nějak upravila abych nevypadá jako kdyby mě někde nevytáhli z bordelu, šla jsem dolů a vidím Brendona jak sedí v obíváku u telky.
Já- Ahoj Brendone, co tu děláš
Brendon- No ahoj, no přišel jsem kvůli klukům.
Já- No ti ještě spí, a Andy si šel určitě zaběhat pokud vím.
Brendon- No Andyho jsem vyděl a řekl mi to samý že kluci a ty budete ještě spát.
Andy přišel, tak jsem šla udělat snídani, než ostatní vztanou, slyšela jsem jak Andy přišel.
Andy- Promiň za ten včerejšek to jsme nevěděli.
Já- To se nemusíš omlouvat, jen jste to prostě nevěděli tak se stalo. Klidně si to shusi můžete objednávat nadále, mě to nedělá problém.
Andy- Cítil jsem jsem jako kdyby jsme něco udělali.
Já- Nic jste špatnýho neprovedli tak nemusíš mít výčitky svědomí ani jeden z vás. Už víte kdy bude tour?
Andy- No my to víme už dlouho a je topříští pátek a pojede se LA, Berlín, Vídeň, Praha a New York doufáme že si to užiješ.
Já- No jasně proč taky ne.
Přijeli jsme do LA o den dříve abychom jsme se zjistilo že je vše v pořádku. V ten večer jsme měli čas tak jsme šli se podívat po nějakých barech a našli jsme Far Bar tak jsme si tam dali jídlo. Když jsme se vzbudili tak bylo okolo 11:00 dopoledne tak jsem se šli najíst a ubývalo to rychle.
Joe- Tak co už se těšíš?
Já- No jasně proč bych se neměla těšit.
Andy- No předpokládali jsme že budeš mít strach.
Já- Tak mám strach protože je to moje první tour s někým a navíc je to moje první tour s vámi tak mám obavy ne že ne.
Patrick- Nemusíš se bát to jsme měli všichni a vydíš jak jsme dopadli, jsme slavní a navíc jsme to neměli jsme to lehký.
Začal koncert a já byla schovaná v Backstagei a koukala jak kluci hrají když Pete začal před dalším songem komunikovat s davem tak jsem vyděla jak Andy hledá něco k pití tak jsem rovnou popadla 3 malý lahve s vodou a donesla jsem mu je a nějak mi nedošlo že už jsem na pódiu a lidi začali vyšilovat jako diví , to bylo asi mnou. Tak bylo po koncertu pak nastala Autogramiáda ta asi trvala asi 3 hodiny kluci seděli v takovým stánku který měl střechu, mezitím se zklízeli věci a když začala tak jsem stála s klukama pod tím stánkem tak první lidí chtěli ode mne taky podpisy tak mi udělali místo tak sem taky rozdávala podpisy rovnou po tom jsme jeli do Berlína abychom nezameškli naštěstí řídili naši bodyguardi tak jsme se všichni mohli prospat. V autě jsem nemohla spát, nám už to tak nastavený, tak jsem si na chvilku jsem si pustila pár písniček z mánie a pak jsem jsi uvědomila že jsem tu z klukama a že vlastně nemusím nějak snít jen si to s nima užít, ale byla sranda v Berlíně kluci se snažili nejmíň půl hodiny mluvit německy, a pak zjistili že ten číšník umí trochu anglicky. Ve Vídni jsme si byli prohlídnout kousek města. A a do Prahy jsme přijeli ráno a já jsem moc toho nenaspala,tak mi rezervovali pokoj abych se mohla vyspat, spala jsem asi 2 hodiny, a navíc jsem to tu klukům chtěla to tu kuázat, jsem pro ně byla takový cestující překladač, který jim přeložil vše to co potřebovali a navíc jsem si šla užít Prahu dokud to šlo a kluci šli se mnou aby se neřeklo. Byli jsme na náměstíčku u paládia Patrick šel před nás.
Patrick- No tak tady bych rád bydlel
Já- No tak to by jsi nechtěl
Joe- Nekaz mu sen.
Andy- Měl by vědět pravdu jak se tady vůbec žije.
Pete- No to je pravda že nemusíte mu kazit snění.
A pak jsme jeli na pokoj abychom se stihli převlíknout. Začal koncert, pak asi po půl hodině jsem vyděla že Patrickovi už začíná být blbě, po chvilce Pete mluvil s fanoušky tak Patrick si šel pro pití protože tam nic neměl a poslední flašku vypil když začal Pete začal mluvit. Patrick na mě začal mluvit chraptivým hlasem.
Patrick- Nemůžeš to za mě dozpívat.
Já- No klidně bych to dozpívat a budu zpívat tvým hlasem tak pak si budou muset e ty jsi v zákulisí a budu dělat lipsic tak mě hned odbučí.
Patrick- Ale můžeš to zkusit.
Tak Patricka jsem nemohla aby zpíval dál tak jsem vyšla na pódium a Pete to nějak za kecal a tak jsme hráli a měla jsem štěstí že Patrick mě učil na basovou kytaru i na tu normální tak jsem hrála s nima a přitom jsem zpívala, měla jsem z toho dobrý pocit. Dohráli jsme a jako vždy byla autogramiáda tak automaticky mi udělali místo, když u každého koncertu mi museli dělat místo kluci. Bylo to jako kdybych patřila do skupiny i když jsem se podepisovala na jejich kartičky kde byli jen oni ale i tak chtěli i moje podpisy. A v New Yorku kluci udělali takový malý odpočinkový posezení, tak že já s Patrickem jsme hráli a přitom jsem zpívala jen já Patrick mi pomáhal pokud mohl s po každé písničce jsme dávali pár minut prostoru na otázky. V New Yorku jsem si to strašně užila. A když jsme přijeli domů a tam jsme vyděli nejmíň kopu novin kde jsem byla na titulní straně všech bulvárů v Detroitu tak to byla sranda číst co se stalo v Praze a vědět pravdu jak se to doopravdy stalo.

*Tak toto je pro zatím všechno, nebojte se určitě ještě něco bude, touhle částí tento příběh nekončí. Mám v plánu napsat víc. A předem se omlouvám za chyby v textu, nikdo není dokonalý aby nedělal chyby tak zase někdy*

Můj Život S Fall Out BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat