5.

82 15 2
                                    

*Din perspectiva autoarei *

Li-Ming mai avea o săptămână pana la începerea anului școlar. Toată vara și-a ajutat părinții la treaba, a vorbit cu Xiang in fiecare zi si a recapitulat materia pentru școală.

*Din perspectiva lui Li-Ming *

Vara s-a dus asa repede.. Încă nu-mi vine sa cred.. Voi avea profesori noi, și de asemenea colegi noi.. Doar sper sa îmi fac prieteni..

~IN LUMEA ZEILOR~
*Din perspectiva lui Suho*

X: Maijestateee!

Ma întorc alarmat și-o vad pe una din slujitoare cum se apropie grăbita spre mine. Respira greoi.

Suho: Când ai de gând sa nu mai tipi prin palat?!

X: Iertare majestate!
Își apleacă capul cu palmele în semn de iertare.

Suho: Zi-mi rapid ce se întâmplă, vreau sa ma relaxez.

X: A-apa.. Apa scade !!!

Suho: Cee??! Cheamă-l imediat pe Înțelept!!!ACUM!

Ma ridic de pe tron și ma duc la balconul palatului. Toți oamenii fugeau într-o parte și-n alta agitați.

Suho: VA ROG CALMAȚI-VA!
Strigatul meu ii făcură pe toți sa se potolească.

Suho:ÎNȚELEPTUL VA SOSI CURÂND! NU VA PANICAȚI!

Oamenii: Va rugam! Rezolvați aceasta problema!!

Întru înapoi și dau de Ințelept.

Înțelepț: Aici erai.

Suho:Înțeleptule, zi-ne ce se întâmplă!

Înțeleptul își drege glasul și începe sa povestească.

Înțelept: De acum mai bine de 2000 de ani, oamenii nu aveau nevoie de apa sau de mancare. Ei trăiau o viata fără probleme, dar într-o zi s-a schimbat tot. Un om văduv cutreiera munții, găsind o pietricica sclipitoare.

Suho: Asaaaa, sii?!!?

Înțelept: Stăpâne, lăsați-mă sa va povestesc!

Îmi dau ochii peste cap și îl las în continuare sa povesteasca.

Intelept: El a sculptat din piatra o statuie cu chipul soției sale decedate, a făcut un lănțișor din acea pietricica apoi i-a pus-o statuii.. De acolo se zvonește ca a început sa curgă șiroaie de apa. Asa dand naștere acestui regat.

Suho: Și acum.. Ce s-a întâmplat? De ce apa scade?

Inteleptul: Medalionul a fost furat.

Inghit în sec.

Suho: De cine?!!

Intelept: Asta încercăm sa aflam majestate.

Suho: Poți sa pleci..

Ma așez oftând din greu.

*După 3 zile*

3 zile am stat fără sa ies afara.. 3 zile m-am gândit la cum mi-aș ajuta oamenii..
Tresar din gândurile mele din cauza unul ciocănit.

Suho: Întra!

Intelept: Stăpâne!! Stăpâne!!

Ma întorc calm.. Chiar dacă in înăuntrul meu tipam de disperare.

Suho: Ai găsit ceva??!

Intelept: Da majestate!

Se apropie de mine și-mi arata într-o bula de apa.. O fata.

Înțelept: Ea este.

Suho: Ce e neinregula cu ea?

Inteleptul îmi apropie imaginea pana ce-mi dau seama ce poarta la gat.
Nu nu nu nu.. Nu se poate.

Suho: Și acum ce facem? Ea l-a furat?

Înțelept: E un om obișnuit. Ar putea întra în regat doar dacă ar avea puteri.. Probabil l-a primit. Acum..

Suho: Acum.. ce?

Intelept: Acum.. Vine partea grea. Maine, sa fiți pregătit la prima ora. Îți voi spune ce ar trebui sa faci. Acum doar odihnește-te.

Suho: Ah.. Mda.

Cum pot sa ma odihnesc când Regatul meu se pierde cu fiecare minut pe care-l pierd?!
Omul asta e întreg la minte?!! Ma trântesc in pat și strâng în brate o perna, apoi tip cât ma tin plămânii.

*dimineata*

Nici nu mi-am dat seama când a trecut noaptea asta.. Ma ridic din pat și.. A da. Vine înțeleptul ala nesuferit.

Suho: Va rog sa îl anunțați pe înțelept sa vina.

Sluga: Acum!

In nici 5 minute înțeleptul apare.. Cu încă 5 băieți?

Înțelept: Înainte de toate, ei vor merge cu tine.

Suho: Ma descurc și singur.

Intelept: Doar.. Doar ascultă-mă.

Imi dau ochii peste cap.

Intelept: Ei sunt :
Sehun din Regatul vântului.
Kai din Regatul pământului.
Chen din Regatul focului.
Baek din Regatul luminii.
Și Xiumin din Regatul gheții.
Eu te vor ajuta în misiune. Voi veți fi niște elevi de liceu..asa va veți împrieteni cu fata.

Baek: De ce nu putem sa ii luam lanțul ala direct?

Intelept: Bună întrebare.. Vezi tu? În lumea lor e totul diferit. De aia am vrut sa fiți mai mulți. Sa va ajutați reciproc. Ați înțeles?

Baek: Da..

Înțelept: Și înainte sa plecați.. Sa știți ca nu aveți mult timp. Grăbiți-vă!

Suho: Ieșim pe portal și ne teleporteaza.. Teleporteaza in boscheți..

Chen: Ce nai..

Kai: Va fi o misiune grea..

Suho: Gata, hai sa ne găsim casa.

Cutreieram tot orașul pana ce găsim o casa cu un gard înalt.

Sehun: Și.. Asta ar trebui sa fie?

Xiumin: Asa se pare..

Intram in casa unde îl găsim pe un Lord.

Lord: Bine ați venit în noua voastră casa!
In fiecare din camere, veți găsi toate chestiile de care aveți nevoie. De la haine, pana la electronica.

Kai: De aia oamenii se uitau ciudat la noi?

Lordul uitându-se la noi, începu a râde.

Lord: Oamenii de aici nu se îmbracă asa. Pana începeti liceul trebuie sa învățați toate noțiunile de baza.. Pentru a putea ieși în lume. Hai.. Duceți-vă in camere. A DA.. ȘI LUCRUL AMUZANT.. O SA SIMȚIȚI FOAMEA, SETEA ȘI SENTIMENTELE.

Intram toți in fiecare din camere înainte sa termine ce are de zis lordul. Totuși aud ce borboraseste acolo.. Sentimente?  Îmi clatin ușor capul, apoi analizez camera.

Suho: In ce ne-am băgat?

Am revenit cu un nou capitol!! Votați dacă va place, m-ar ajuta mult!!
♥Kimykimy♥

Supranatural ~EXO F.F~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum