7.

64 10 2
                                    

*Din perspectiva lui Li-Ming *

Prima zi de liceu? Asa se pare. Ma ridic din pat începându-mi igiena personala. În ziua asta am vrut să-mi fac ceva mai simplu, ceva de școală. Parul îl las desprins ca de fiecare data.. nu ca as avea ceva sa prind. Ma îmbrac in hainele de ieri cumpărate exceptând sacoul și tricoul și cobor spre bucătărie.

Li-Ming: Mamyyy, tatyyy!! Sunt gataaa!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Li-Ming: Mamyyy, tatyyy!! Sunt gataaa!!.. Ah... Unde sunt?

Tata: Suntem aiciii, ne-am blocat!!

Ma îndrept spre sunetul din subsol, unde, ii vad pe tata și mama înfricoșati.

Li-Ming:Am...ce ați pătit?

Mama: M-am dus la subsol sa iau niște borcane cu jam.. Tatăl tău a venit sa ma ajute...si după.. Nu știm ce s-a întâmplat, dar s-a închis ușa subsolului..

Li-Ming: Și cât ați stat? Sunteți bine?

Tata: Da, nu-ți face griji.. Am stat puțin.

Mama:Te-ai pregătit?

Li-Ming: Da, sunt gata.

Tata: Ce frumoasa ești!

II zâmbesc, apoi merg spre mașina.

Tata: Centurile!

Li-Ming+ mama: Puse!

Tata: Atunci haideți!

Ajunși în fata scolii, ascultam ce are de spus directorul, apoi mergem spre clasa.
Pana acum nu am vorbit cu nimeni. Maine sunt sigura ca îmi voi face prieteni.. Cel puțin asa mi-a zis mama.

..

După terminarea orelor, am ajuns în sfârșit acasă. Hm..Am nevoie de Xiang.

*Convorbire telefonica*

Li-Ming: HEEEIIII XIANGG!

Xiang: Hei Li-Ming!!!

Li-Ming: Chiar mi-a fost dor să-ți aud vocea!
Zic in timp ce ma așez comod în pat.

Xiang: Hah.. Ma faci sa zâmbesc! Azi am avut o zi grea.. Prima zi de școală.. Hah

Li-Ming: Și la mine a fost obositoare.. Sa nu crezi ca nu..

Xiang: Și... Ți-ai făcut prieteni?

Li-Ming: Încă nu..
Zic cu o tristețe în voce.

Xiang: Cum a zis și mama ta: " Tu ești o fata frumoasa și inteligenta. Nu ai cum sa nu îți faci prieteni." Am dreptate?

Li-Ming: Da da..
Zic dând ochii peste cap și zâmbind în același timp.

Li-Ming: Auzi.. De mult am vrut sa îți zic ceva.. Dar mi-a fost teama.. Nu am mai zis nimănui pana acum.

Supranatural ~EXO F.F~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum