10.

315 21 1
                                    

Bolí to, tak strašně moc to bolí. Jasně, co jsem moha od mafiana čekat. Jako doma no.  Změna jestli mě znásilní někdo od otce nebo tenhle debil.
Probudila jsem se tak, jak sem usnula s tím rozdílem, že přikryta slabou dekou. Oh, jak gentelmanské gesto, musela jsem se nad tím ušklíbnout, spíše tedy zakřenit. po pokusu vstát se mi okamžitě podlomily nohy a ostrá bolest vystřelila do mého podbřišku, za který jsem se okamžitě chytila a můj obličej pohltila bolestivá grimasa.
Po dalším pokusu, jsem se dobelhala do koupelny, která řvala přepychem, jak jinak že?

Posadila jsem se na vanu, kterou jsem začala napouštět. Opatrně jsem se do ni posadila a hlavu si opřela o opěrku na hlavu. Všechno bolí, cítím každý jeho včerejší dotek a snažím se ho smýt. Ovšem vybavuje se mi to co včera dělal a společně s těmito hroznými vzpomínkami se derou znovu i slané pramínky slz. Každý, byť jen nepatrný pohyb v teplé vodě bolí jako by do mě někdo zasouval pomalu dýku ostrou jako sluneční paprsky, které ráno svítí do očí. (přirovnáni lvl. já) Potom, co se umyju od hlavy k patě s opětovnými bolestmi vylézám z vany, kterou následně i vypustím.
Obmotám okolo sebe ručník a jdu se obléct zpět do ložnice. Snad nemusim opakovat, zme to bolí.
Když jsem byla oblecená, vešel někdo do místnosti.

,,Ahoj," pozdravil mě Harry.
Nepodívala jsem se na něj, moc dobre jsem věeděla, že ví, co se včera stalo.
Stála jsem tam se sklopenou hlavou a dívala se do země na podlahu.
Najednou jsem u sebe ucítila okolo sebe dve ruce. Samzřejmě, že to byl Harry.
Silnem si mě na sebe natiskl a já zabiřila hlavu mezi jeho hlavu a rameno.
,,Mrzí mě to Sophi. Ani nevíš jak moc," položil jednu ruku na mou hlavu a tak si ji k sobě ještě víc přitáhl.
Spustily se mi slzy, které se začaly vsakovat do jeho černého trička, které mu těsně priléhalo na kůži.
Jemně mě hladil po zádech a držel si mě blízko sveho těla.
,,Pujdeme dolu za klukama?" Jen jsem prikyvla a vydala se za nim.
Dole sedeli kluci v jídelně a věnovali se svým věcem.
Když zaregistrovali moji přítomnost obrátili svůj pohled na mě.
Posadila jsem se ke stolu vedle Nialla a Liama, ltery se na me soucitne podival.
Byla jim v očích videt lítost, vsěm.
Najednou se otevrěli dvere domu a v nic se obevil ten koho z celeho srce nesnásim.

***********************
Hola
Muzete si psat věnování

Taky chci ríct, že nevim jak to ted bude s kapitolama, protoze nebudu týden doma.

A ještě jednou se omlouvám za krátkou kapitolu, ale snad to chápete.

NizaJimez 💊💊

Spoutaná láskouKde žijí příběhy. Začni objevovat