19. Snídaně

109 9 1
                                    

,,Jak to bude dál?" Dívala jsem se na Zayna stále sedící na jeho klíně.

,,No budemu to muset nějak udělat, abych si tě ochránil jestě líp. Aby ses tady cítila krásně, milovaná a abys měla ráda a snad možná i milovat," hladil mě po vlasech. Nevěděla jsem co na to říct. ,,Já.... hrozně mě mrzí že jsem ti ubližoval, ale když něco chci tak to prostě dostanu a je mi jedno jak. I kdybych měl někoho zabít, nebo v tvém případě v podstatě unést. Prostě mám co chci a ohlídám si to."

Liams pow
,,Panebože já mám hlad."
,,Neruš, leštim zbraně."
,,Ale já mám hlad Liame," já toho blonďatýho šotka jednou zastřelím.
,,A co by si tvoje milost dala?"
,,Hmm dal bych si pečené kuře s hlabolkama a česnekouvou omáčkou. Pak zmrzku s jahodama a banánem. Potom třeba nugetly z mekáče a k tomu big mac. No ale jako předkrm chci nakládaný okurky s nutelou," ty vole to je seznam.

,,Nialle ty si těhotnej? Od koho sis nechal vyprcat zadek?" zasmál sem se ale blondý po mě hodil polštářem.

,,Liame já nejsem těhotnej kruci jenom mám chutě."

,,Tak máš krámy? Nebo jako... nakládaný okurky s nutelou jejsou normální!"

,,Hej pusu drž nebo na nás dojdou, že tu v sedm ráno vyžíráš ledničku a já dělám to co už sem měl udělat večer," povzdychl jsem si.

,,Pššs potichu nebo vzbudíme ty paka a budem muset dělat snídani," podívali jsme se Niallem na sebe a pak ke schodům a tam.... no to snad není možný

,,Maliku?!"

Sophs pow
Chtěli jsme si se Zaynem udělat něco jako "romantickou" snídani a tak sme sešli po schodech dolu, ale tam v jídelně seděli Niall s Liamem, kteří si nás okamžitě všimli.

,,Maliku?!"  vyjekl překvapeňe Liam, když viděl jak mě Zayn drží za ruku.

,,Payne nevypadej tak překvateně." nahodil Zayn a přisadili jsme se k nim.

,,Zaynem tak promiň, ale zamykals ji a byl na ni hmusnej jak nenajeden Niall."

,,Co já?" vyjekl Niall s plnou pusou.

,,Tak člověk může změnit názor. A co to já budu tobě vysvětlovat. Tys to zažil taky tam se do mě neser," stiskla jsem Zaynovi ruku a doufala, že pochopí, aby se trochu uklidnil.

,,Tož jako co teď bude? Jako co chceš dělat? Víš jak to teď vypadá Zayne a já tě nechci vidět v-" v tom ho Zayn přerušil

,,Tohle budeme řešit u mě v pracovně a až u toho bude i Harrold a Tommo," nacož Liam kývl a Niall si v tu chvíli hlasitě odkrkl

,,Prase," řekli jsme všichni najednou přičmž jsme s začali smát.

,,Liame nechceš nám všem udělat snídani?" Mrkl na něj Zayn.

,,Jo Liame, já chci snídani prosím," děsí mě, kolik se toho do Nialla vejde.
Liam něco zamumlal a vydal se do kuchyně.
Seděla jsem Zaynovi na klíně a on mě hladil po ruce.

,,Takzě Soph," začal Niall ,,máš ráda jídlo?" Koukal na mě těma svejma modrejma očima. Zayn se zasmál, ale nic neříkal.

,,Jo Nialle mám ráda jídlo," pousmála jsem se.

,,Ta se mi líbí už teď! Ale neříkej mi Nialle to je jak když mě nemáš ráda," fňukl

,,A jak ti mám teda říkat?"

,,Třeba Ni, nebo Niallere a jestli chceš můžeme byt jako sourozenci takže bych byl bráška a ty segra. Co ty na to?"  Jestě než jsem stačila odpovědět se z kuchyně vynořila Liamova hlava.

,,Tak když už jsme u těch přezdívek nebo jak tomu říkáte, tak jestli je tenhle leprikon jako tvůj bracha tak já chci být taky jako brácha. A mohla bys mi říkat třeba Li," všichni čekali co na to řeknu.

,,Tak jako bráškové asi být můžete... jestli to teda nevadí?" Otočila jsem se na Zayna, ale ten se usmíval a kývl na souhlas.

,,BOMBA! JÁ MÁM SEGRU!" začínám se toho Nialla trochu bát. Zachvíli donesl Liam jídlo a my se najedli. Musím říct, že opravdu Liam umí vařit. To je u chlapa docela divný, ale tak, když je to barák plnyl chlapů, tak se asi není čemu divit.
Po jídle jsme se odebrali zase do postele. Zachumlali se a jen tak leželi.

,,Zayne ehm ty víš něco o bráchovi?"  v tu chvili se mu napnuly snad všechny svaly na těle a z úsměvu se stal mračoun.

,,Na Lukase se mě už nikdy neptej pro tvoje vlatní dobro."

,,Dobře," povzdychla jsem si.

,,Až se princezna Harry probudí vezmeme tě nakupovat abys tu neco měla a ne že se pokusíš zdrhnout," podipval se na mě významným pohledem.

,,Stejně bych neměla kam," nacož mě pohladil po tváři a pokusili jsme se znovu usnout

,,V kokik se tady běžně vstává?"

,,Je víkend takže tak kolem jedný odpoledne. Ale teď už spinkej puso."

,,Dobrou noc Zayne."
,,Dobrou Sophie."

**********
No lol lidi já žiju😂
NizaJimez😂😚

Spoutaná láskouKde žijí příběhy. Začni objevovat