14. Kurvy

239 19 3
                                    

Povzdech, který následoval za mou otázkou byl dlouhý, ale odpověděl.

,,Dlouho, chodili jsme spolu do školy," koukal mi do očí a já se ptala dál.

,,Kde je?" Nic bez reakce. ,,Zayne kde je Calum?!"
Zvýšila jsem na něj hlas, což jsem ovšem neměla dělat.
V jeho očích se oběvila zlost.

,,Neřvi po mě rozumíš?! Jedinej kdo tady má právo řvát jsem já! Nevím kde tvůj pitomej bratr je!" Chytl se za vlasy a napálil si cigaretu.

,,Promiň," sklopila jsem hlavu a za chvíli jsem na své tváři ucítila jeho ruku, zvedla jsem na něj oči a on mě plcem pohladil po tváři.

,,Máš poslední dvě otázky honey," řekl a popotáhl si z cigarety.
Já se nadechla a nasbírala odvahu na následujíci otázky.

,,Dobře, odpověz mi popravdě Zayne prosím....," koukal na mě s nadzvednutým obočím, ale kývl na souhlas.
,,Proč jsi mě sem doopravdy vzal?" Jeho výraz ztvrdl a spustil svou ruku z mé tváře.

,,Myslím, že to ti může být u prdele," vyfoukl šedivý obláček kouře a zadíval se z balkonu.

,,Zayne notak, prosím řekni mi to!" dotkla jsem se jeho kůže na ruce, ale hned jsem svou ruku přiložila na svou rozpálenou tvář.

,,Čemu jsi na tom nerozuměla?! To jsi tak pitomá, že to kurva nechápeš?! Do mých věcí ti je hovno, tak se do toho neser laskavě!" Odhodil nedopalek od cigarety nacož následovalo bouchnutí dveří.
Ten se cová vážne jako holka co má krámy.
Zná meho bratra, znal Luka... třeba si pro mě Luke přijde. Třeba mě hledá.
Nebuď najivní husa!
Proč by tě měl hledat? Od té doby co odešel na tebe kašlal a ty si myslíš, že by tě ted najednou hledal? Nebuď pitomá!
Ale vždyť mi slíbil, že budeme spolu bydlet, že si pro mě přijde.
Ach je mi až do breku, jsk jsi najivní. Řekl to protože jsi byla malá a nechťel, aby jsi ještě víc trpěla. Proto ti to řekl.
Proč se sakra hádám sama se sebou?!
Už mi vážně začína hrabat.
Oh na to jsi přišla celkem brzo, nemyslíš? Ale ty jsi byla vždycky spomalená, tak čemu se divíme?
Sklapni! Už buď sticha!
Ani se mi nechce, stejně nepřežiješ, ne u něj.
Sklapni! Sklapni, sklapni sklapni!
Chytla jsem se za vlasy a sesunula se dolu. Začínam být paranoidní. Ne on mě nesmí zlomit. Nesmí! Nedovolím to.

,,Soph v pořádku?" otevřely se dveře a v nich se oběvila kudrnatá hlava.

,,Jo, jen... chybí mi brácha a když jsem se o něm před Zaynem zmínila choval se divně a když jsem se zeptala proč tu doopravdy jsem, vyjel po mě, že mi do jeho věcí nic není," přešla jsem k posteli na kterou jsem si sedla a Harry mě následoval.

,,Až bude chtít sám, tak ti všechno řekne. Nesmíš na něj chrlit takovéhle otázky, je to jako odpálit časovanou bombu jménem Zayn Malik,"uchechtl se.

,,Hmm asi máš pravdu," uvelebila jsem se znovu v posteli a Harry za chvíli vypadl.
Já usínala s myšlenkami na bráchu a Zaynovým chováním .
Po pár hodinách, kdy bylo dole celkem ticho jsem se rozhodla se jít umýt a tak nějak zkulturmit...
Oblečená a umytá jsem sešla dolů, protože se jaksi všichni vykašlali na pravidlo mě zamykat. Zváštní... mafiani na hovno tohle.
U jídelního stolu, přičemž Liam stál za plotnou, seděli všichni kluci až na Zayna.
Jakmile mě spozorovali podravili mě a posadili vedle modrookého Nialla.

,,Vy dva se furt víc a víc hádáte a on čipm dál víc a víc mizí za děvkama," promluvil Louis a koikal se po ostatních.

,,Nechce mi říct nic o bráchovi a ani proč ru doopravdy jsem," Liam před nás všechny postavil talíře s jídlem a popřál nám dobrou chuť.
Po jídle nám udělal čaj a povídali jsme si.
Oni jsou úplně jiní než Zayn. Neřekli by jste do nich, že jsou to mafiani nebo že obvjodují s tím vším co obchodují.
Najednou se otevřeli stupové dveře a do domu se jako uragán vřítil Malik a nějaká už od pohledu kurva.
Při pohledu na ně mi žaludek udělal dvojité salto o těista-šedesáti stupních.
Zabouvhli za sebou dveře a Malik si ji narazil na stěnu úplně ignorujích naši přítomnost.
Zvedal se mi z nich žaludek tak moc, že jsem myslela, že se n místě pozvracím.
Když se od té kurvy na chvíli odtrhl, zarrgistroval mou pozornost a sjel mě hladovým pohledem....prase úchylné.
Držel onu existenci za zadek a ona mu něco mlela do ucha.
Nakonec se tomu oba zasmáli a Malik ji odtáhl nahoru do ložnice.

Tak v té posteli už nikdy spát nebudu.



************************************
Hola lásky!
Nestíham vím, ale aspoň jsem se teď dokopala k tomu něco napsat.
Tákže jak se nám to tu vyvíjí? Sama nevím mno😂
So kdo chcete věnování?
A jaká je vaše písnička měsice? Moje  Jet Black Heart🖤 od 5SoS
Btw kdo jdete na Eda do Prahy?

Dneska je to pro: Ta_podivna
Jinak se mějte krásně nezkládejte básně a love you

NizaJimez🔥🔥

Spoutaná láskouKde žijí příběhy. Začni objevovat