"Buyrun-"
"Kes şunu artık Anıl. Ben açım burada sen gelmişsin; boyron çolodorop kopotomoyon pozzoco, diyorsun. Komik değil."
"Komiklik olsun diye söylemiyorum zaten."
"Ha, doğru. Olsun. Yine de bana resmi davranma. Sonuçta bir samimiyetimiz var. Samimiyet demişken, bana bir şeyler ısmarlarsın, ha?"
"Üzgünüm, cimri olduğumu biliyorsun. Ayrica sen bana kitap ısmarlamadan ben de sana pizza ısmarlamam."
"Savunman bu mu?"
"Evet."
"Güzel savunma. O zaman bana her zamankinden."
"Başka bir şey ister misin?"
"Kısır da olsun. Onlar bedava."
"Bir de bana cimri dersin."
"Bak yavrum; sen, Golden cinsi köpeği olsa onu bozdurup piyasaya sürecek tipsin. Ben ise, bütçemi koruyarak daha fazla yiyorum. Arada tuvalet terliği ile uğur böceği kadar fark var."
"Niye tuvalet terliği?"
"Seninle konuşurken aklıma o geliyor. Islak tuvalet terliği gibisin."
"İltifatların beni gerçekten duygulandırıyor Ece. Çok teşekkür ederim."
"Ayırca bunu iltifat olarak algılayarak bize ne kadar gerizekalı olduğunu gösterdin."
"Bize derken? Orada kaç kişisiniz?"
"Ben, ilahi bakış açısı ve okurlar. Bilirsin."
"Seni gerçekten anlayamıyorum."
"Bak; kadınları anlamakla ilgili bir kitap vardı ama bütün sayfaları boştu aynı senin kafan gibi. Demek istiyor ki; kadınları anlayamazsınız."
"Sen kendine kadın mı diyorsun?"
"Sen kendine insan diyorsun ama."
"Bugün bana laf sokma gününde misin?"
"Evet. Çünkü açım. Bana pizza gönder."
"Tamam, buraları ihmal etme."
"Öptüm. Bay."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitapkurdu Vs. Şikemperver |Calling| ●TAMAMLANDI●
KurzgeschichtenSiz hiç görmediğiniz birine, sesiyle bağladınız mı? 4 Temmuz 2018 - 21 Temmuz 2018