1.8

129 17 6
                                    

Yorumlara cevap veremediğim için üzgünüm, bölüm yayınlamak için bile zar zor şey yapıyorum. Ah nedir benim bu çektiğim *burnunu paçeteye hönkürür*

"Anıl?"

"Doğru tahmin!"

"Muhteşem zekâmın bir parçası sadece."

"Yine başladık. Bir de bana egoist dersin."

"Benim yaptığım kendini beğenme. Senin yaptığın kendini çok çok beğenme."

"Arada çok fark sanki."

"Mitolojide adını unuttuğum bir karakter var. Kendini o kadar çok beğenirmiş ki; gölün yansımasından kendine bakarken göle düşüp boğulmuş. Sen de onun kadar salaksın."

"Bir bok anlamadım."

"Bir bok olamadığın içindir."

"Her neyse. Hayvanın İnsancıkları'nı istiyorum."

"Duyar kasıyoruz?"

"Konusunu bilmiyorum. Sadece adı dikkatimi çekti."

"Uzun bir zaman sonra düzgün bir şey okuyacağın için şanslı hissetmelisin."

"Teşekkrüler. Oyuna ben başlıyorum anlaşılan yoksa laf sokacakmışsın gibi hissediyorum. Utandığım zaman yanaklarım kızarıyor."

"Bunun sadece kızlarda olduğunu sanıyordum. ACİLEN UTANMALI VE BANA FOTOĞRAFINI ATMALISIN."

"Hayır! Bu çok utanç verici.

"Awww... Şu an yanakların kızardı kesin. Bu çok tatlı!"

"Bana bak yolluk. Senin saçlarını halat yapıp eline veririm."

"Kimden çaldın bunu?"

"Kız kardeşimden."

"Kız kardeşin mi vardı?"

"Maalesef. Ayrıca sıra sende."

"Tamam, bir keresinde karnıma yastık koymuştum ve hamile taklidi yapmıştım. Bütün yol öyle gittim ama tam çıkacakken yastık düştü."

"Sonra ne oldu?"

"Linç yemekten son anda kurtuldum."

"Şimdi telefonu kapatacağım ve gözünden yaşlar gelene kadar güleceğim. Öptüm, bay!"

"Bayan!"

"Bunu duydum."

"O zaman- AMAN BE BİR KERE DE KAPATMASAN ÖLÜRSÜN ZATEN!"

Kitapkurdu Vs. Şikemperver |Calling| ●TAMAMLANDI●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin