Weszłam do domu i 1 co zobaczyłam to siostrę ze swoją koleżanką. Poszłam na górę i zaczęłam pisać z koleżankami na FB. Potem zaczęłam przeglądać internet i 1 rzecz przekuła moją uwagę to 1 informacja w Onet
Wczoraj zamordowano grupkę dzieci bawiących się w parku. Sprawca nestety nie został złapany ale świadkowie mówili że był
-co!? Gdy to przeczytałam to nie mogłam uwierzyć-
sprawca był cały purpurowy.
Resztę przeczytałam przez łzy bo nie mogłam uwierzyć że Vincent mógł zrobić coś takiego. Muszę pujść nad rzekę i ochłonąć a wiem że na szczęście nikt tędy nie przechodzi. Kucnełam i zaczęłam cicho płakać. Nagle usłyszałam jego głos.
Vincent : Co się stało słońce?
Nika : Nie zbliżaj się do mnie wiem co zrobiłeś!
Vincent : Co niby?
Nika : Heh Może ta 5 biednych dzieci ci coś przypomni!? Czemu im to zrobiłeś!?
Vin znieruchomiał a jego oczy znowu przybrały czarny kolor z białymi punkcikami. Spojrzał na mnie.
Nika : V-vin.
Zaczą się do mnie zbliżać
Nika : Przestań!
Zaczęłam się cofać ale nie miałam zabardzo gdzie.
Vincent : Spokojnie koteczku
Na jego twarzy pojawił się szyderczy uśmiech. Nie miałam już gdzie się cofać więc więc zaczęłam biec przed siebie prosto do domu. Biegłam i biegłam aż wkońcu mi się udało. Weszłam szybko do domu i się zamknęłam na klucz. W biegłam do swojego pokoju i tam się również zamknełam. Siedziałam na łużku i cały czas się rozglądałam czy nikogo nie ma, aż wkońcu odetchnełam z ulgą. Położyłam się na plecach. Na szczęście w pokoju miałam 3 wody i talerz z ciastkami więc narazie nie musiałam wychodzić z pokoju. Poszłam pod stół z jedzeniem o sięgnełam po 1 butelkę wody. Wypiłam troszkę i odstawiłam. Znowu poszłam do łużka gdy usłyszałam pukanie do drzwi. Pomyślałam że to siostra więc poszłam otworzyć a mym oczom okazał się on. Szybko chciałam zamknąć drzwi ale on był silniejszy odemnie. Wszedł do mojego pokoju, zamkną za sobą drzwi i zaczą się do mnie coraz bardziej zbliżać.
-----------------------------------------------------
Uwaga to ważne
Zmieniam wygląd siebie!
Oto onTo będzie moja nowa OC mam nadzieje że się podoba
Więc to tyle
Bajo
CZYTASZ
Wszystko będzie dobrze (Vincent x Nika)
RomancePewna dziewczyna czyli ja w wieku 17 lat postanowiła poszukać sobie jakiejś ciekawej pracy. Zatrudniła się w Pizzerii Freddy Fazber Pizza jako nocny stróż. Spotkała tam mężczyznę o imieniu Vincent który był mordercą 5 dzieci. Jak się potoczy ta hist...