Probudila sam se u Dzejmijevom narucju.
"Hej samo sto nismo stigli."-rekao je i poljubio me.Dakle nasoj plovidbi je došao kraj.Posli smo iz Los Andjelesa, prosli Panamski kanal, pa preko Atlantskog okeana, Gibraltarskog moreuza i evo nas, konacno u Marseju.Trecoj najvecoj luci u Evropi.Izasli smo i taksijima otisli do aerodroma.
"Kad nam polece avion?"-pitala sam Dzejmija gledajuci skoro prazan aerodrom.
"Tek za cetiri sata."-rekao je.
"Jesi li ikad pre bila u Marseju? "-dodao je.
"Nisam. Zato sam i pitala kad avion polece.Mislila sam da obidjemo grad."-odgovorila sam.
"Moze,javicu se Dejvidu i idemo u nas visite de Marseille(obilazak Marseja)."-nasmesio se i poljubio me.Gledala sam oko sebe dok sam cekala Dzejimija.Nije ni cudo sto je aerodrom bio skoro prazan.Ipak je ovaj aerodrom bio samo za biznismene, politicare i svetske kompanije.
"Hajdemo."-rekao je i uhvatio me za ruku koju je kasnije prebacio preko mog ramena.Uzeli smo taksi i odvezli se do bazilike Noter Dame de la Garde.Nismo hteli da ulazimo jer smo mislili da necemo imati dovoljno vremena da sve obidjemo, ali smo zato zamolili prolaznika da nas slika i u pozadini uhvati prelepu statuu Bogorodice koja se nalazila na vrhu tornja sa zvonom. Sledeca destinacija bio nam je deo grada, poznat kao Cité Radieuse.Bili smo u jugu Marseja.
"Hoces li da idemo i do Le Panier and the Vielle Charité?"-pitao je.
"Ti si vodic, idemo gde ti kazes."-rekla sam.
"Znaci ako ja kazem: 'Idemo u striptiz klub.', onda idemo tamo.?"-nasmejao se.
"Hej, ne preteruj.Ne placam te da me vodis po takvim mestima."-odgovorila sam.
"A kako me to placas?"-pitao je.
"Ovako."-rekla sam i poljubila ga.
"Hm, pa znate kriza je pa je cena udvostrucena."-poljubila sam ga opet.
"Meni odgovara i da je utrostrucena."-odgovorila sam.Oboje smo se nasmejali, a onda otiali u taj deo grada.To je nastariji deo grada koji je prvenstveno izgradjen za skitnice i sirocad.
"Sledeca destinacija-Parc Borély."-rekao je."To nam je poslednja destinacija, jer nam avion polece za sat i po vremena."-dodao je.
Dosli smo u park.Bio je prelep.Pravo mesto da se pobegne od gradske guzve.Seli smo na klupu.
"Pa posto je nas obilazak gotov, trebalo bi da platite."-nasmejao se.
"Kako da na to zaboravim?!"-poljubila sam ga.Pricali smo i uzivali u prelepom vremenu.Prava mediteranska klima.
"Ellie avion polece za pola sata.Idemo. "-rekao je.Ustao je sa klupe uhvatio me za ruku, a potom obgrlio.Kada smo dosli uzeli smo stvari i posli ka avionu.Usli smo.Mark i Leo su sedeli iza nas.
"Gde ste sve bili?"-pitao je Mark.
"Hoces da vidis slike?"-pruzila sam mu telefon.
"Vama je bas lepo bilo, a mi smo se smarali u kaficu. "-odgovorio je Mark.
"Pa niste se setili da i vi izadjete."-nasalila sam se.Avion je poleteo, ali sam se ovaj put zbog neceg uplasila, nemam pojma zasto.Otisla sam do wc-a i umila se.Neko je pokucao.
"Jel si okej?"-pitao je Dzejmi.Izasla sam.
"Aha, samo sam se malo uplasila.Ne znam zasto."-odgovorila sam.Lilly, pored koje smo prolazili, me je cula i pocela da se smeje.
"Nije ni cudo sto se ona ne plasi.Ni nasi roditelji se niceg ne plase."-rekla sam, a ona je istog trenutka prestala da se smeje. Seli smo na nasa mesta.
YOU ARE READING
Ljubav Agenata-Ovo je tek početak(I knjiga)
ChickLitElizabeth je normalna devojka koja dobila posao koji je oduvek želela . Počela je da radi u jednom od najpoznatijih restorana u Los Anđelesu,ali jedno veče promeniće njen život iz korena.Hvalisanje ispred odredjenih ljudi,okrenuće njen život za 180°...