Deo 13

1.6K 104 20
                                    

Bern? Kako sam stigla ovde?-pomislila sam.Vreme je bilo grozno.Nebo je bilo tmurno i padala je kisa tako da nisam mogla da znam koliko ima sati ili koje je doba dana.Sunca nije bilo nigde. Pogledala sam po autu za novac. Divno nasla sam 15 eura i 50 centi. Odvezla sam se do prve prodavnice i kupila kapu.Prekrila sam celo, da me ljudi ne bi smatrali za ludacu.Ostalo mi je jos 10 eura.Odmah pored je bio mali restoran brze hrane.Usla sam unutra.Bilo je prazno.Samo je stajao decko koji je radio.

"Zdravo"-rekla sam.

"Dobro jutro.Izvolite? "-nasmesio se.

"Da li bih mogla da se posluzim vasim telefonom? "-pitala sam.

"Da, naravno. "-odgovorio je i pokazao na telefon.

"Hvala."-prisla sam i uzela onu svesku gde pisu brojevi hotela, kompanija, restorana u celoj drzavi.Nasla sam svoj hotel.

"Windsor hotel Geneva, izvolite?"-rekla je devojka sa recepcije.

"Ovde Ellie Horan.Spojite me sa mojom sobom."-rekla sam.Decko koji je radio otisao je do magacina koliko sam videla.

"Vasa soba je prazna.Vasi prijatelji su izasli.Tu je samo devojka koja je dosla sa vama. "-odgovorila je.

"Lilly! Povezite me sa njom!"-rekla sam.Sad nisam mogla da biram.

"Ellie! Gde si do djavola?! Svi te traze!"-viknula je.

"Nekako sam dospela u Bern.Pobegla sam."-rekla sam a decko se vratio.

"Dobro.Hvala Bogu.Reci tacno gde si?"-pitala je.

"Sacekaj.Izvini, kako se uove ovo mesto?"-pitala sam.

"Hansovo."-odgovorio je a ja sam ponovila Lilly.

"Ellie bezi odatle!"-rekla je.

"Lilly, pozurite molim vas!"-rekla sam i spustila slusalicu.

"Dosla si ovim dzipom?"-pitao je,spustajuci venecijanere na prozorima i vratima.Uplasila sam se.Lilly mi je rekla da bezim.Spremala sam se da izvadim pistolj.

"Da.Zasto?"-pitala sam.

"Zato sto je to moj dzip."-rekao je.U isto vreme smo uperili pistolje jedno u drugo.

"Ko si ti i zasto ste me oteli?!"-pitala sam.

"Javljeno mi je da si ovde.A bije te glas da si na dobrom putu da postanes bolji agent od Dzejmija.Navodno si ga pobedila u samurajskom macenju."-rekao je.Odakle on to zna?To smo znali samo Dzejmi,Leo i ja.Jaoo,Leo je sigurno svima ispricao!-pomislila sam.

"Kakav agent?Ja sam samo kadet!"-rekla sam.

"Znam.Bas zato hocu da vidim koliko vredis starom Dejvidu."-rekao je i nasmejao se.Ovaj put ne lepo,vec zlobno.

"Pa izgleda da sam ti pokvarila planove,ne?"-odgovorila sam mu ponosno.

"Ne zadugo."-pucao je.Bacila sam se ispod stola.

"Ne zelim da ostetim namestaj.Ellie,budi dobra devojcica i izadji odatle da te ne bih povredio."-rekao je i poceo da se smeje,kao pravi zlobnik iz filmova.Ali nisam razmisljala o njemu.Razmisljala sam o tome kako mi je ostalo jos samo 3 metka.Pa sta je tu je-rekla sam sebi.

"Ne seri!"-viknula sam i odgurnula se od stola.Proklizala sam po podu i pucala mu u nogu.Pa je na pod,a pistolj mu je ispao.Ustala sam i dotrcala.Sutnula sam mu pistolj i rekla:"Dovidjenja Hans.".

Uletela sam u dzip i odvazla se na jedino mesto gde sam se osecala sigurno.Grand hotel.Na recepciji sam rekla da cekam prijateljicu,sto je bila delimicna istina.Sedela sam na sofi u holu i buljila cas u sat cas u ljude koji su prolazili.Nisam znala sta da radim.Pre svega svi su mi bili sumnjivi.Nisam znala Dzejmijev broj mobilnog,a telefon mi nije bio tu.Bio je u Zenevi.Proslo je pola sata od kad sam se javila Lilly.Bila sam nervozna.Samo sam gledala u sat.Proslo je jos petaest minuta.Videla sam crn dzip kako se zaustavlja ispred hotela.Nisu bili oni.Mi nemamo crn dzip,a i niko ih ne vozi,jer ne zele da privlace paznju.-pomislila sam.Otrcala sam u wc-e.Zatvorila sam vrata i stajala.Neko je pokucao.Nisam odgovarala.

"Ellie,ovde agent Niklaus.Podji sa mnom.Dejvid mi je javio da te odvedem na sigurno dok oni ne dodju."-govorio je bez nemackog naglaska,pa sam pomislila da je stvarno jedan od nas.Otvorila sam vrata.

"Podji sa mnom."-rekao je i pokazao da idem ispred njega.Devojka je sa mnom.Javi Hansu,vodim je nazad u vikendicu.-rekao je u mikrofon koji se nalazio na jakni.Mislio je da ga nisam cula.Izasla sam sa njim dovrata.Bio je sam.Nije ni cudo,kad sam ostale ranila.-pomislila sam.Pogledala sam oko sebe i onda sam pocela da trcim.Trcala sam koliko su me noge nosile i u sebi se zavaljivala Dzejmiju na svom onom smaranju oko trcanja.Ljudi su se sklanjali,a ja sam se povremeno okretala da vidim da li me i dalje juri.I da,jurio me je.Nije stajao.Bio je u dobroj formi.Odjednom bilo je sve vise ljudi na ulici.Tesko sam trcale,ali i on jedva da je mogao da me vidi kroz tu silnu guzvu.Umorila sam se.Trcala sam vec 10 minuta.Gledala sam oko sebe,u nadi da cu videti Dzejmija,Lea,Marka,Dejvida,ili cak Lilly ili Stivena.Ali nije bilo nikog.Trcala sam jos narednih 10 minuta,a onda sam pocela da usporavam.Primetila sam da sam usla u park.Ne,ne!Nema ljudi.Stici ce me.-pomislila sam.A onda sam cula zvuk helikoptera koji mi se priblizavao.Polako se spustao na zemlju.Gotova sam-ponavljala sam u sebi.Polako sam prestajala da trcim.Helikopter je bio blizu zemlje.Ugledala sam Dzejmija koji se spremao da skoci. Vise nisam ponavljala ' gotova sam ' sada sam ponavljala 'gotovo je '.Izasao je a ja sam mu potrcala u zagrljaj.Tako jako sam ga zagrlila da niko nije mogao da me odvoji od njega.Poljubio me je.A onda opet zagrlio.Osetila sam se tako sigurno.Mislila sam da nista lose sad nije moglo da mi se desi.Svi su izasli iz helikoptera i zagrlili me. Dosla je i Lilly. Zagrlila sam i nju. "Hvala ti."-prosaptala sam. Bila je iznenadjena.

"Svako bi uradio isto."-rekla je. Vratila sam se Dzejmiju u zagrljaj.Skinuo mi je kapu i rekao: "I ja tebe." .Poljubila sam ga.

"Ellie, jel si okej?"-pitao je Leo.

"Da, odlicno sam.Ranila sam 3 osobe, a ne osecam nista.Cak sta vise, osecam se super."-rekla sam.

"To je adrenalin. "-odgovorio je Leo.

"Ellie, sta je Hans hteo od tebe?"-pitao je Dejvid.

"Citiram: 'Hocu da vidim koliko vredis starom Dejvidu."-rekla sam.

"Videce on, koliko ti vredis.Gde su te odveli? Opisi mesto, ako se sećaš. "-usao je u helikopter, a mi za njim.Svako od njih je imao po dva pistolja.

"Da, bila sam u sumi.Kad sam usla u grad, videla sam taj restoran i prodavnicu pored.Tamo sam kupila kapu, da ne bih izgledala kao ludak, a onda sam usla u 'Hansovo'. Vozila sam od prilike 15-ak minuta.Kuca je bila mala.Kao vikendica."-rekla sam.

"Odlicno."-rekao je.Pipnuo je pilota po ramenu.

"Na juzni izlaz iz grada."-rekao je.Dzejmi me je i dalje drzao u svom narucju.Dosli smo na par kilometara od kuce u kojoj sam bila.Helikopter nas je tu spustio.Svi smo izasli. Dzejmi mi je dao jos jedan pistolj i sarzer za pistolj koji sam vec imala.

"Dakle,ovako."-poceo je Dejvid:"Dzejmi i Ellie na glavni ulaz. Koliko poznajem svajcarske vikendice, terase su niske i imaju obavezno sporedni ulaz, tako da Leo i Mark-terasa, Lilly, Stiven i ja idemo na zadnja vrata.Znaju za helikopter tako da kad ga ne budu culi pomislice da ne dolazimo.Bitno je da imamo faktor iznenadjenja.Do vikendice nam je ostalo jos 4 kilomentra.Hajdemo."-posao je ispred nas:"A da Ellie, svaka cast.Primljena si.Vise nisi kadet sada si pravi agent.Pricacemo o detaljima kada se vratimo u Zenevu."-dodao je.

"Uspela si."-rekao je Dzejmi.Uhvatio me u zagrljaj, podigao i zavrteo.

"Uspela sam."-odgovorila sam, stvaila mu dlanove na lice i poljubila ga.

"Bio si u pravu.Uspela sam."-nasmjala sam se. Leo nas je slikao.Pogledali smo ga a onda smo u isto vreme rekli:"Za uspomenu.".Svi smo poceli da se smejemo, a onda smo posli ka vikendici.

Nadam se da ce da vam se svidi ovaj nastavak.Za sledeci nastavak-5 komentara i 5 votes :)) ♥♥

Ljubav Agenata-Ovo je tek početak(I knjiga)Where stories live. Discover now