*Martinus*
Ik word wakker en het is half 7, meestal sta ik om 7uur op maar ik kan niet meer slapen en misschien kan ik eerder naar Sophie gaan. Ik zoek wat leuke kleding uit en ga daarna naar de badkamer. Ik poets me tanden en doe me haar in de goede stijl. Als laatst een luchtje en daarna ben ik klaar. Ik loop naar beneden en pak me tas en jas, 'zo vroeg?' ik draai me om en zie marcus. 'Ja ik ga naar Sophie' zeg ik en wil de deur uitlopen, 'mmmh sophie' zegt marcus en ik zie een grijns verschijnen op zijn gezicht. Ik voel me kwaad worden en loop naar hem toe 'MARCUS JE BLIJFT VAN HAAR AF! OKE?!' schreeuw ik. 'Martinus waarom zou ik? ze is je bezit niet!' zegt hij, 'inderdaad misschien is ze me bezit niet nee maar ze is wel mijn vriendin! Kom op marcus ik en sophie hebben een relatie! Laat haar met rust!' zeg ik en marcus kijkt me geschrokken aan, 'sinds wanneer?' vraagt hij. 'Sinds gister' zeg ik en loop de deur uit. Marcus moet echt van haar af blijven!.
*Sophie*
'Sophie? word wakker' hoor ik en schrik overeind, 'Martinus?!' ik geef hem een knuffel en laar hem daarna weer los...shit ik zit nu alleen in mijn Bh en een joggingsbroek. Ik voel me rood worden en kijk naar beneden, 'je hoeft niet verlegen te worden Babygirl' zegt martinus en geeft me een kus op mijn wang, ik ga weer liggen want ik ben nog moe en martinus komt naast me liggen en slaat de deken over ons heen, ik kom tegen hem aan liggen en martinus speelt met mijn haar.
-
'Sophie?! Wie is dat naast je?!' hoor ik me moeder zeggen, ik kom overeind zitten en maak martinus wakker. 'Mam het is martinus rustig maar!' zeg ik en martinus is wakker en komt ook overeind. 'Oww hey martinus gelukkig ben jij het!' zegt me moeder, 'goedemorgen' zegt martinus met een slaperige sexy ochtendstem, 'komen jullie eten? Over 15 min hebben jullie school' zegt ze en gaat de kamer uit. Ik wil opstaan maar martinus pakt mijn hand, ik ga terug en kijk hem aan. 'Je bent zo mooi!' zegt martinus en trekt me op zijn schoot, hij zoent me en streelt me over mijn rug. Ik zoen hem terug en streel door zijn haar. We vallen om en ik lig boven op martinus we bijven door zoenen en martinus knijpt in mijn kont, ik moet lachen tussen de zoen door en na een paar seconden stoppen we. Ik wrijf met me duim over zijn wang heen en geef een kus op zijn neus, 'waarom me neus?' vraagt hij en moet lachen. 'Je neus is schattig' zeg ik en ga van hem af, 'jouwe ook' zegt martinus. Ik moet lachen en geef hem een kus op zijn wang, 'kom we kleden ons om en gaan daarna naar beneden' zeg ik en we gaan uit bed.
-
We komen beneden en mijn moeder heeft brood met ei voor ons gemaakt, 'dankje mam' zeg ik en ga aan tafel zitten samen met martinus.
- *Skip eten*
We komen aan op school en gaan naar malu en lena die staan te praten 'heyy girls' zeg ik en geef ze een knuffel. 'Hee meid' zegt lena en martinus komt achter me staan en slaat zijn armen om me heen. 'Ey heb ik iets gemist?' vraagt malu en grijnst naar ons. 'Ja best wel veel eigenlijk, maar ik en martinus hebben oficeel een relatie' zeg ik en ik en martinus kijken elkaar tevreden aan. 'AWWW' zeggen malu en lena tegelijkertijd. Ik en martinus moeten lachen en geven elkaar een kus, 'kom we gaan naar de les' zeg ik en we lopen naar het lokaal.
JE LEEST
My Game ~Marcus Gunnarsen
FanfictionSophie (15) krijgt pleegouders omdat haar echte ouders niet meer voor haar willen zorgen, ze moet naar een nieuwe school en komt in contact met Marcus Gunnarsen (16) de grootste badboy van de hele school. Marcus heeft ook een twin broer Martinus Gu...