2. Huh marcus je had toch geen moedervlek boven je lip?

94 4 0
                                    

'Wat moet je van me? En wat bedoel je in godsnaam met je game?!' schreeuw ik en loop een pas achteruit. 'Uhmm ik moet niks van je en mijn Game?' vraagt hij en kijkt me aan alsof ik gek ben. 'Grappig!' zeg ik, 'uhm heb je gehuild? vraagt hij en komt naar me toe, 'laat me met rust!' schreeuw ik en wil weglopen maar hij houd me vast. 'Rustig! Ik weet niet eens wie je bent en je gaat tekeer tegen me... oja en sorry ik liep de verkeerde wc in' zegt hij, ik kijk hem recht in de ogen aan en focus me dan op zijn moedervlek boven zijn lip. 'Huh marcus je had toch geen moedervlek boven je lip?' vraag ik, 'ik ben ook niet marcus ik ben martinus.....marcus is mijn twin broer' zegt hij. 'Owwwww' zeg ik. 'Maar wat was dat nou?' vraagt martinus. 'Uhh niks laat maar' zeg ik en loop de wc uit.

Ik heb geen idee waar ik heen moet maar ik heb nu pauze gelukkig, fijn 1e schooldag verpest door die Marcus.Ik ken hem niet eens... Ik loop door de gangen op zoek naar de kantine, opeens word ik tegen de muur gedrukt en kijk ik in 2 bruine ogen....Marcus!. 'Ik was nog niet klaar met je! zegt hij en streelt met zijn handen over mijn wang, 'marcus kan je me met rust laten? Ik ken je niet eens!' zeg ik en kom los uit zijn greep. Ik ren naar de meiden wc en verschuil me achter de deur, hij gaat open en marcus loopt binnen hij kijkt rond en vind me niet tot de deur dicht gaat en hij zich omdraait. 'Marcus laat me met rust!' zeg ik, 'nee waarom zou ik?' vraagt hij en komt dichterbij. Hij houd zijn handen bij mijn middel en gaat steeds meer naar beneden naar mijn kont. 'LAAT ME MET RUST!'schreeuw ik maar het helpt niet. Hij wil me gaan zoenen maar de deur van de wc gaat open GODSZIJDANK!. Marcus gaat gelijk van me af. 'Marcus? wat doe je hier?' vraagt martinus die binnen komt. 'Kan ik ook aan jou vragen' zegt marcus en loopt de wc uit. 'Dankje!' zeg ik en wil de wc uitlopen maar martinus houd me tegen. 'Waarom was marcus hier?'. 'Hij valt me lastig' zeg ik en kijk naar de grond. 'Probeert hij je te zoenen en raakt hij je steeds aan op privé plekken?' vraagt martinus en legt zijn hand op mijn schouder. 'Ja precies dat' zeg ik. Martinus zucht en pakt mijn hand 'kom we gaan naar de kantine'. We lopen naar de kantine en gaan zitten aan een tafeltje bij Lena en nog een meisje. 'Hee Sophie!' zegt lena en geeft me een knuffel 'Malu dit is Sophie, Sophie dit is Malu' zegt ze. 'Heey' zeg ik en daarna kletsen we over alles en nog wat.

*Martinus*

Sophie Lena en Malu zijn aan het kletsen, gelukkig hebben ze het gezellig!. Sophie zal wel geschrokken zijn van Marcus zijn gedrag... Marcus heeft dit wel vaker bij meiden maar dan alleen aanraken.... Maar zoenen? nee niet echt. Zal marcus gevoelens hebben voor Sophie? 

De bel gaat en we lopen naar de les.


My Game  ~Marcus GunnarsenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu