Capitolul 8

29 4 0
                                    

Mia Bloom*

Dimineața următoare, am pregatit o farfurie cu fursecuri pentru femeia ce se mutase recent in casa de alături,într-adevăr mi se părea ciudata,nu am vazut-o ieșind din casa deloc ba rar,cand veneam acasa o vedeam holbandu-se la mine de după draperie. Emma stătea întinsa pe canapea fiind foarte concentrata la telefonul ei.
-Hai sa mergem,la 1 am programare la medic și nu vreau sa întârzii,spun și o văd cum își da ochii peste cap.
- E doar 12,crede-ma nu o sa întârzii.
Eram foarte punctuală cand vine vorba de bebelus,nu voiam sa pierd nicio programare,vreau ca toate analizele sa fie in regula. Azi ,din nou mi-a promis Harry ca ma duce ,ba chiar am început sa ne înțelegem tot mai bine,era fericit chiar se vedea pe el.
Am ajuns in fata ușii,respectivei femei iar,Emma ciocane de 3 ori. După câteva minute de așteptat usa se deschide lăsând in spatele ei tot întunericul ce se afla in încăpere. Nu era nimeni. Am înghițit in sec,Emma aruncându-mi o privire scurta.
-O fi uitat baba sa încuie usa cand s-o dus la piața?intreaba Emma iar eu chicotesc.
-Ce glume bune ai in program,spun.
-Lasa-i fursecurile aici și hai sa mergem,spune Emma.
-De ce te grăbești?Daca tot nu e acasa hai sa vedem ce e pe aici,spun ridicând din umeri.
-A buna idee.
Am urcat treptele din lemn masiv ce scârțâiau sub fiecare pas. Am intrat in prima camera ce se pare ca era un dormitor.
-Nu pare nimic dubios aici,spune Emma
-Mirosul,spun și încep sa tușesc.
-Ce miros? Nu simt nimic..
-Naftalina și ceva de-a dreptul scârbos,spun.
- Sa iesim de aici,spune și ma trage de brat.
Am lăsat fursecurile pe preșul de la intrare și l-am sunat pe Harry.
-Hei,Mia s-a întâmplat ceva?intreaba panicat.
-Oh nu,voiam sa stiu cand vii sa ma iei.
-Pai pot și acum dacă vrei.
-Sigur,te astept,pa,spun și îmi bag telefonul in spatele blugilor.
-Te întâlnești cu maimuțoiul?spune Emma dându-și ochii peste cap a doua oară pe ziua de azi.
-Cam asa,zâmbesc.
-Încă îl iubești după tot ce ți-a făcut ?intreba
-Cam da..
-Incredibil,pufneste.
-Lasa asta ,spune-mi de băiatul ala Karols.
-Cred ca încep sa-l plac.
-Ma bucur atunci,rad. Emma o sa aibe iubit.
-Nu sunt sigura....
-E normal sa placi o persoana,o sa fie bine.
Aud un claxon de mașina și tresar speriata.Harry.
-Va las,ai grija,spune apoi se uita încruntată la Harry.
Zâmbesc și urc in mașina.
-Buna,spun și îl pup pe obraz.
-Hei ,ce faceți?
-Suntem bine,spun și îmi pun mâna pe burtica,Harry observând asta. Tu?
-Pai,ți-am luat ceva,spune și îmi întinde o cutiuța in care sa afla o brățara extrem de frumoasa.
-Oh,Harry nu trebuia,spun și ma aplec spre el sa-l pup pe obraz dar,se întoarce și își lipește buzele de ale mele.
-Mi-a fost extrem de dor de buzele tale,șoptește.
-Uh,spun și încerc sa ma retrag dar îmi ia fata in palme și ma privește in ochi.
-Vorbesc serios,te iubesc din ce in ce mai mult Mia. Nu ai idee ce-mi faci.
-Și eu te iubesc,spun și acesta zâmbește.
***

- Ai grija in continuare la ce mănânci,evita stresul,odihnește-te,spune doctorul și îmi șterge cu un șervețel gelul de pe burta. Te-ai gândit la nume?intreaba.

- Da,Noah dacă e baiat și Mell dacă e fata.

-Genial,ne vedem luna viitoare.

-Mulțumesc,la revedere.

Ochii însângerați.vol 2.-[SSB]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum