Capitolul 7

30 2 0
                                    

Emma Bloom

  Multe ganduri se invarteau in mintea mea. Toate duceau la o singura persoana: Carlos. Il plac ce e drept, dar nu stiu daca il plac mai mult ca pe un prieten sau ca pe un prieten. Totul e complicat fiindca niciodata nu mi-a placut de cineva.
  Sunt in locul meu preferat. De ceva timp nu mai pot. E totul asa ciudat, parca numai ieri eram cu Mill aici dansand si razand de diferite poze cu noi sau plangand impreuna.
  Un fosnet ma scoate din ganduri. Imi indrept privirea spre acel loc. Nimic. Ma ridic de jos si ma indrept spre acel loc, dar ce sa vezi? ...Era un pui mic de pisica. Un pui mic de pisica gri cu ochii verzi. Harry. Prima persoana care imi vine in cap.
  I-au pisicuta in brate si ma uit in jur. Nimic. Eram in padurea din capatul orasului. Nu avea cum sa vina aici un pui de pisica singur.
  Un pic "Îh.." imi paraseste buzele realizand ca picicuta sangera. Pornesc la drum spre casa. E pisica si semana pe Harry. Perfecta pentru Mia.

Ajungand acasa, mare mi-a fost mirarea cand l-am vazut pe Carlos la noi acasa, uitandu-se la fotbal cu tata. Mama era in bucatarie facand fursecuri, iar Mia cred ca era in camera ei. Salut si o iau la fuga spre baie. Norocul meu era ca Lord dormea in camera mea. Erau sanse sa muste pisica.
  Iau trusa de ajutor si incerc sa ii dezinfectez rana ca mai apoi, sa o bandajez.
  Pisicuta fiind gata, o iau si merg la Mia in camera ca sa i-o dau. Aceasta fiind fericita, ma imbratiseaza cu lacrimi totusi de tristete.
  Ne asezam in pat si o intreb:
  -Ce s-a intamplat?
  -Am vazut ceva...doamna Gold...vecina noua...seamana cu Anabelle.  zice Mia balbaindu-se.
  -Esti sigura?
  -Da.
  -Bine, o sa merg la ea maine sa ii urez "Bun venit!" si asa o sa o vad si eu.
  Mia aproba uitandu-se cu tristete la pisica.

Ochii însângerați.vol 2.-[SSB]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum