Mia Bloom :
-M-am gandit bine,spune si vocea ii tremura din cauza emoțiilor.
-La ce anume?întreb eu frrcandu-mi brațele din cauza frigului de afara.
-Vreau sa fac parte din viața voastră,spune si arată spre pântecul meu.
-Daca vrei sa faci parte,trebuie sa ma recastigi,stii bine ce ai facut si nu o sa te pot ierta atât de repede.
-Stiu iubito,stiu si o sa fac orice.
-Bine,ma duc înăuntru,soptesc.
-Esti bine,nu?intreaba si îmi mângâie blând obrazul.
-Da,il asigur si apoi merg înăuntru în căutarea Emmei.
Nu era pe scaunul de lângă masa cu gustări unde a stat aproape toata seara. Nu era nici la baie. Am pornit în căutarea ei pe afara nimic. Pana când vreau sa intru intr-un hambar.
-Emma?strig si rostesc ochii prin toata încăpere încercând sa gasesc o sursa de lumina. Era intuneric. Ce ar cauta aici?
-Sunt aici!exclama si apare din spatele meu.
-Unde ai fost?o întreb.
-Pai,m-am plimbat pentru ca ma plictiseam.
-Tu ai ierta pe cineva care ti-a facut mult rău?o întreb si îmi întorc capul spre ea prizand-o uitandu-se la mine confuză.
-Vrea sa-l ierti?Ce nesimțit,ridica vocea.
-Stiu ca ar fi gresit sa ma gândesc daca sa-i dau o sansa,dar părea atât de sincer cum n-a părut niciodată.
-Nu am avut niciodată un iubit,nu stiu cu e.
Ar trebui sa ma gândesc serios la asta,copilul o sa aibe nevoie de un tata.
-Aici erați,sa mergem(,)exclama tata si ne face semn sa venim spre el. Mama voastră s-a plictisit.
-Ce coincidenta si eu,spune Emma ironica iar eu chicotesc scurt.***
Dimineata urmatoare,am avut mici greturi dar,au trecut.
-Ai programare la medic azi?ma întreabă mama in timp ce îmi pun un bol de cereale în fața.
-Da la ora 11.
-Mergi singura?ma întreabă.
-Da,infulec in mai putin de 10 minute si ma ridic luând geaca de blugi pe mine. Vin repede,pa.
-Pa ,scumpo."Ce durează atât?"
"Sunt in fata,tu unde esti?"-Sunt aici,spune Harry din masina. Urca.
Deschid portierea si ma asez pe scaunul din piele maro inchis.***
-Copilul e foarte bine,esti sigura ca nu vrei sa stii ce e?intreaba.
-Sigura.
-Doar sa ai grija în continuare,sa nu fi stresata sa nu depui efort,sa ai grija si la alimentație.
-Bine,multumesc. La revedere.
-Cum a fost? ma intreaba Harry in timp ce vine spre mine.
-Bine,ai o ecografie aici,spun si ii întind un plic.
-Oh,mersi(,) zambește si îmi sărută obrazul.
CITEȘTI
Ochii însângerați.vol 2.-[SSB]
Paranormal*volumul 2 al cărții Salvarea surorilor Bloom* [H.S] "Ranjetul de pe fata ei crestea din ce in ce mai mult in timp ce sangele se scurgea pe picioarele mele,am țipăt când mi-a înfipt in gât cutitul si oglindele din jurul meu s-au spart,bucăți de stic...