Mia Bloom :
Incercam sa respir dar,îmi era imposibil,nu ma puteam ridica nici măcar nu puteam cere ajutorul cuiva,eram intepentia,iar inima începea sa ma intepe.
-Mia,aud un țipăt dar în continuare nu-mi pot ridica privirea din pământ.
Am inceput sa tusesc,un lichid negru? Ce Dumnezeu se intampla?
-Dylan ,dracului de treabă,ajuta-ma sa o ridic.
-Nu va apropiați,spune o voce de femeie. Ollive? Tu esti?imi ridic privirea dand peste o femeie imbracata intr-o rochie alba ponosita,bătrâna avand părul prins intr-un coc. Sottu l'ortugrafia in u focu,începe sa rostească iar eu nu înțelegeam nimic, dispunìbu bè, pesa, pesa ora, da a chjesa fierida, nimu face vene à dannà o mutilate, nimu passà stu muru di focu, nimu passà. No, nuddu nimu!
Am respirat normal,si m-am sprijinit de perete.
-Mia,ma striga Nick si vine spre mine. Esti bine?intreaba.
-Sunt bine,soptesc in timp ce ma ajuta sa ma ridic.
-Ce naiba a fost asta?intreaba Emma. Avea fruntea si obrazul julit. Oh,nu eu am facut asta?
-Eu,soptesc si arat cu degetul spre rănile ei dar,ea ramane indiferenta.
-Nu ai fost tu,se baga femeia. Ma numesc Genevive Morgan,spune si întinde mâna.
-Mia Bloom,spun eu si i-o scutur usor.
-Ma bucur sa te cunosc insfarsit.
- Ăm...
-Eu si bunica ta am fost cele mai bune prietene. Imi povestea multe lucruri despre tine.
-Doar pe mine a ajuns sa ma cunoasca,spun. Pe Emma nu,spun iar aceasta se întoarce.
-Oh ia te uita,se intoarce semeni atât de mult cu ea,spune si isi trece mâinile prin par.
-Multumesc,spune Emma si zâmbește scurt.
Mi-am asezat mâna pe burta,bebelusul începând sa joace futball . Am zâmbit scurt apoi l-am privit pe Harry care ma privea îngrijorat. Voia sa se a proprie de mine dar,Emma m-a luat de brat si m-a tras afară.
-Crezi ca e prietena bunicii?întreabă.
-Asa cred,îmi pare cunoscuta,spun si dau din umeri.
-In fine,tu esti bine?intreaba.
-Da, sunt bine.
-Mia,tipa Harry si fuge spre mine. Putem vorbii?ma intreaba.
-A doar daca ramane si Emma aici,spun si nu schițez nici-un gest.
CITEȘTI
Ochii însângerați.vol 2.-[SSB]
Paranormal*volumul 2 al cărții Salvarea surorilor Bloom* [H.S] "Ranjetul de pe fata ei crestea din ce in ce mai mult in timp ce sangele se scurgea pe picioarele mele,am țipăt când mi-a înfipt in gât cutitul si oglindele din jurul meu s-au spart,bucăți de stic...