Capitolul 1

44 3 0
                                    

Emma Bloom :

Pasesc apasat si cu putina frica. A trecut ceva timp decand nu am mai fost acasa, iar ai mei si Mia nu stiu ca vin. Am fost la o facultate in Paris asa ca e normal sa-mi fie dor de ei. Si mai ales de Lord care saracul nu m-a mai vazut de un amarat de an. Trebuie sa recunosc ca am vazut o schimbare la mine dupa "incidentul" cu surorile.
Urc in tren si ma duc spre cabina mea. Intru, asa facand contact vizual cu Harry si o fata.
-Hei Em! zice acesta facandu-ma sa-mi dau ochii peste.
-Buna Harry. zic eu asesandu-ma pe locul din fata lui.
-Ce mai faci? zice el asezandu-se langa mine, iar fata aceea a iesit din cabina.
-Am...bine cred. Tu?
-Mergi la Mia, acasa, asa-i?
-De ce crezi asta?
-Ai acolo o sacosa bine pazita acolo sus. zice Harry aratand cu degetul spre o sacosa mica mov in care erau niste mici cadouri pentru mama, tata, Mia, Millard si Lord.
-Mda...si?
-De ce te comporti asa?
-Cum adica asa?
-Nu fa pe proasta! E drum lung pana in Las Vegas, asa trebuie sa stam amandoi.
-Si fata aia?
-Cabina ei de alta. A fost aici doar sa-mi tina de urat.
-Daca zici tu...
-Ai indoieli?
-Ma lasi odata in pace omule?
-Bine, bine. Dar, vreau sa-ti multumesc pentru ca fara tine Mia nu cred ca scapa de acolo si fara voi doua, noi nu mai eram acum aici. zice el si-mi zambeste.
-Nu a fost prea frumos din partea ta sa o lasi pe Mia in halul ala.
-Stiu.
Si tot asa am vorbit pana cand eu am adormit. De ce? Fiindca se facuse noapte si trebuia sa fiu cat de cat odihnita pentru maine. Am facut planul perfect. Cobor din tren, mda ciudat sa merg fix cu trenul, dar am rau de inaltimi, apoi merg cu taxi-ul spre casa si cand ajung, mai intai merg la Mill, apoi acasa, dar cu grija fiindca Lord imi simte mirosul. Sunt curioasa de reactiile tuturor. Ei cred ca voi veni saptamana viitoare.

***

Ma trezesc putin buimaca si ma uit pe fereastra.
-Totul e ok? zice Harry.
-Mda...cred. Unde suntem?
-Stai linistita, statia urmatoare coboram. zice el si-mi face cu ochiul.
Imi dau ochi peste cap si ies putin din tren pentru a vorbi cu controlorul. Un om grasut cu mustata stufoasa, imbracat in uniforma.
-Buna, nu va suparati, dar cat timp vom sta aici pana cand pornim spre urmatoarea statie?
-Buna. Vom sta jumatate de ora. spune el uitandu-se la ceas.
Aprob si ma indepartez de el punandu-ma pe o banca. Imi scot telefonul sa vad cat este ceasul. 8:23. Oftez si imi bag telefonul in buzunarul blugilor.
-Grea viata, asa-i? spune un baiat care a aparut brusc in spatele meu.
-Mda...sa zicem. Tu cine esti? zic eu.
-Eu...eu sunt Carlos. Iar tu esti? zice el asezandu-se langa mine.
-Emma, incantata. zic eu dand mana cu el.
-Pai si ce face o fata ca tine in gara?
-Merg acasa. Dar tu?
-Eleva din Franta. Interesant. Vezi mustaciosul ala? zice el aratand spre controlor.
-Controlorul?
-Da. E unchiul meu. Si calatoresc cu el.
Ii zambesc si ii spun:
-De unde stiiai ca sunt eleva in Franta? Mai exact in Paris.
-Pari asa, mai diferita de restul fetelor care se aseaza pe banca in gara.
-Diferita in ce sens?
-Faci cursuri de fotografie sau desen?
-Am...fotografie. De ce?
-Esti atenta la detalii.
-Ok...cam ciudat.
-Ma pricep, asa-i?
-Sa ma sperii, da.
-Nu, sa citesc oameni.
-Ok...
-Si...cat mai ai pana acasa?
-Statia urmatoare cobor.
-U...Las Vegas. Am fost acolo e frumos.
-Tu unde locuiesti?
-Londra. E frumoasa, dar ploua des.
Aprob. Carlos e chiar un baiat de treaba cu un an mai mare decat mine. Ochii lui albastrii asezati pe fata lui alba ca o coala de hartie. Parul negru ca noapte, si nasul dragalas. Avea un fel de bereta in carouri rosii si negre. Purta un tricou negru, o salopeta de blugi si niste conversi albi. As mai fi vorbit cu el, dar trebuia sa plec. Am facut schimb de telefon, iar apoi am urcat in tren, in cabina mea, Harry adormise, iar eu l-am trezit, spunandu-i ca mai avem un pic si ajungem acasa.
Timp de cateva minute, eu si Carlos am vorbit prin mesaje, rareori arucand cate o privire spre Harry care privea in gol spre geam.
Dintr-o data trenul opreste, astfel izbindu-ma si mai tare de scaun. Imi iau bagajele si cobor. Jos, Carlos ma ajuta cu bagajele, ne luam ramas bun si plec pentru a lua un taxi. Harry a plecat pe jos spre un bloc apropiat. O sa merg acasa. Ah...casa dulce casa.

Primul capitol :))

Ochii însângerați.vol 2.-[SSB]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum