1.Bölüm Koleje Hoşgeldim

70 3 0
                                    

Gif:Duru

Kafama bir yastık darbesiyle uyandıktan sonra güne kavga ile başladım.
"Ece gel buraya valla bir şey yapmıyacağım."

Ece kapının arkasından bana baktıktan sonra ne yapacağımı anladı ve annemin arkasına saklandı.Hemen elimde ki su dolu bardağı koşarak ona doğru döktüm ama sorun şu ki Ece ye değil anneme gelmişti.Annem bizim yüzümüzden katil olacaktı hemen meşhur terliğini eline aldı ve bana doğru fırlattı annemin ıskalaması imkansız olduğu için vurulmuştum.Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Duru Günay yaşım 17 en nefret ettiğim şey daha doğrusu bir insan var adı Pınar daha sonra neden nefret ettiğimi söylerim çünkü şuan yeni okuluma gitmem gerek.

Ev den çıkar çıkmaz koşarak dolmuşa bindim koleje dolmuşla giden ilk insan ben olabilirdim ama umrum da değildi.Zaten bu yeni okulumda ki ilk günüm.Kafalar da ki tek soru ben neden kolej okulundayım onu da söyleyim annem iki senedir okulun müdüresi idi ama ben Anadolu da okuyordum annemin zorlamasıyla bu sene koleje geçtim.Ah ah uzun eşek oynayan da yoktur orada çok sıkıcı şimdiden sıkıldım.Size durumları anlatırken okula kadar geldiğimi fark ettim.He bu arada annemin arabasına binmek istemedim herkesin bana bakması pek hoş olmazdı.

Okul kapısın dan içeri girdim ve Pınar kişisi ile karşılaştım onun bu kolejde olduğunu unutmuştum beni bir güzel süzdükten sonra bizim ezik de buralardaymış diye mırıldandı yanında ki tikilere.İçimden sen görürsün diye geçirdikten sonra yanlarından geçtim daha doğrusu geçiyordum ama Pınar beni kolumdan tuttu.Derin bir nefes alarak ne var diye sordum.Ses gelmeyince de meşhur hareketimi yaptım kolunu ters çevirip arkasına doğru getirdim uzun zaman olmuştu birini pataklamayalı dedim ve omzum da bir el hissettim annem di.

"Duru odama geliyorsun"

"Okulun ilk günü müdüremizin odasındayız demek di mi annecim"

Annem bana ters ters baktı ve uzunca bir konuşma yaptıktan sonra okul da bana anne demek yok dedi ve odadan kovdu.Neden bu koloje geldim ki diye düşünürken sınıfımı buldum ve boş bir sıraya oturdum.
Gözler benim üstümdeydi yeni kız bendim daha doğrusu biraz erkek gibiydim kıyafetlerim,tavrım kız gibi değildim.Cebimden telefonumu çıkardım ve yakın arkadaşım İpek ile mesajlaşmaya başladım.Eski okulum dan bahsediyordu Enes kolunu kırmış Batuhan ile Aslı sevgili olmuş Mert beni soruyormuş.Mert en best erkek kankam ona söylemeyi unutmuştum.Şuan düşünüyorum da sinirden kuduruyordur keşke söyleseydim.Ben hunharca mesajlaşırken yanıma biri oturdu ve merhaba dedi cevap vermedim ama sonra selam verdi işte buna cevap vermem gerek selamını aldıktan sonra kendini tanıttı Ben Furkan seni okulu gezdirebilirim dedikten sonra telefonumu cebime koydum ve çantamdan kulaklığımı çıkardım.Yüzüme bakmaya devam etti ve beni takar mısın dedi.Ben de gamzemi çıkartarak efendim dedim.Tekrar sordu."Okulu gezdirebilirim."

Tavana doğru baktım ve ders zili çalacak dedim gülümseyerek ilk hafta hocalar derse girmez dedi içimden hocalar bile cool dedikten sonra bir iki saniye düşündüm ve peki dedim.

Okul da havuz bile vardı şaşırmak istiyordum ama rezil olmamak için normal tavırlarımı takıldım.Gez gez bitmiyo da ya diye içimden geçirdim sanarken dışımdan söylediğimi fark ettim Furkan bana doğru baktı ve evet haklısın gel büfeye gidelim dedi büfe mi diye sordum yani kantin  dedi.Bu okul benim için fazlalıktı gerçekten de her neyse kantine gittikten sonra kahve içmeye ne dersin diye sordu ben de çay varsa olur dedim.Çay önemli tabi ki ben kahvede ki amcalar gibi yayılırken etrafıma bakınırken herkes elit takılıyordu.Bir şey demeyi daha unuttum tek pantolon giyen benim bütün kızlar etek giymiş en son etek giydiğim de...
Bir dakika ben hiç etek giymedim galiba ilkokul ortaokul mezuniyetin de bile giymedim hatta ben düğünlerde bile giymedim.Annem ile bu konuda çok tartıştık ama galip ben oldum ve okul eteğini giymedim.

Furkan çayını getirdim dedi ve yüzüme baktı ben de onunkine baktım bir kaç saniye bir birimize baktıktan sonra elimi iki yana salladım ve ne oldu dedim.

"Ee adın ne?"dedi ve bana tuhaf tuhaf baktı.

"Duru da yine ne oldu tuhaf bakıyorsun ?"

"Şimdi fark ettim de sen pantolon mu giydin" diye sordu.

Ben de evet ne oldu ki dedim ve çayımı yudumladım.Boş boş bir birimize baktıktan sonra Pınar ve tiki takımı geldi.

"Oo bakıyorum da okulun popi çocuğunu çelmişsin Durucuğum."

Yüzümü anlamsız bir şekile soktuktan sonra popi ne ya diye sordum.Furkan ayağa kalktı ve Duruyla ne ara tanıştın diye sordu.Pınar da maalesef ki 10 yaşımdan beri dedi.Olay git gide garipleşiyordu aramıza sarışın bir kız daha geldi ve Pınar a hava da çok sıcak sen neden hala yerde değilsin erimen lazımdı dedi.Pınar bu lafın altın da kalacak bir kız değildi kesin bir şey yapar diye düşünürken.Pınar elinde ki tostu gösterdi ve ben de neden tostum da ki kaşar az diye düşünüyordum sen ve Duru içinde yokmuşsunuz dedi.Sarışın kız ile bir birimize baktıktan sonra Sarışın kız yani (Bensu)
Pınar a şunları söyledi.

"Sen ve yanında ki şahıslar bu dünya için fazlalıksınız boşuna oksijen tüketiyorsunuz.Şurada ki masa cansız olsa bile siz den daha çok işey yarıyor.Düşünüyorum da belki de Türkiye nin gelişmeme kaynağı sizsinizdir.Buarada siz tam bir kal...

Hemen Bensu nun sözünü öksürerek kesmiştim çünkü annem gelmişti.Annem tek kaşını kaldırdı ve Bensu ne diyecektin bakalım diye sordu.Ben de kaldırım mühendisleri diyecekti tabi ki de dimi Bensu diye koluna hafifçe vurdum.Bensu da ee şey evet aynen öyle diye kekeledi ve ikinci defa müdür odasını boyladım ama bu sefer tek değildim...

Odadan çıktıktan sonra Bensu ve Furkan ile kolejin büyük bahçesinde ki banklara oturduk.Peki neden bank yerde ki pofuduk yastığa benziyen şeye neden oturmadık neyse Bensu ile tanıştık ve onu sevmiştim ben çok nadir insam severim bence çok şanslı.Furkan ile Bensu zaten arkadaşlarmış hem de yakın arkadaş biraz okul da ki olaylardan falan bahsettiler ve onların arkadaş grubuna katılmamı istediler.Biraz düşündükten sonra kabul ettim zaten üç kişi takılıyolarmış tabi artık ben de dahil dört oldu diğer arkadaş da yarın dahil olacakmış.Şuanlık tek ortak yönümüz hepimizin de Pınar şapşalın dan nefret etmemiz.Bensu baya tatlı gözüküyordu Furkan da fena değildi işte çarpılcam neyse.Telefonum birden çalmaya başladı arayan Mert di.Beş on saniye beklettikten sonra Furkan bugün açacaksın di mi diye sorduktan sonra açmaya karar verdim.

"Alo efendim."

"Duru neden söylemedin?"

"Unuttum ve gerçekten sizi şimdiden özledim."

"Bak ben de seni özledim ve şuan kapaltmam gerek hoca girecek."

"Tamam kendine iyi bak."

"Asıl sen bak ve beni ara bir şey olursa hadi görüşürüz."

Telefonu kapalttıktan sonra Bensu bana doğru döndü ve sen klüp seçmedin sanırım dedi.Ben de kafamı onaylarcasına salladım.

"Ben resim bölümündeyim diğer arkadaşımız Özge de bu bölümde gelmek istersen söyle." dedi

Ben de çok mutlu olurum dedim çünkü gerçekten resim çizmeye bayılırdım.
Bensu bana biraz Özge den bahsetti ikimiz iyi anlaşabilirmişiz o da ben gibi pantolon giyiyormuş ve tavırları ben gibiymiş.Buna sevinmiştim okul da tek pantolon giyen kız olmak garip geliyordu.

Bölüm sonu 💕

KolejlendinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin