10

968 62 2
                                    

"Kau betul-betul sukakan aku?" soal Aeri masih tidak mempercayai kata-kata Jeongwoo. "Aku sukakan kau, tak.... aku cintakan kau ikhlas dari seluruh hati aku." Jeongwoo mencapai tangan kanan Aeri dan mencium tangannya. "Yah! Aeri-ah! Deo-buya! Terima jelah!" Haewon memekik dari jauh. " Yah Haewon! Shikeuro! Bisinglah! Aku tengah mendalami ni!" Dia menjerit semula ke arah Haewon dan kembali memandang Jeongwoo.

Aeri pantas menarik kolar Jeongwoo sehingga wajah mereka dekat dan akhirnya saling bertemu bibir. Jeongwoo membulatkan matanya kerana terkejut dengan tindakan Aeri. Aeri melepaskan bibir Jeongwoo dan memeluk Jeongwoo. "Saranghae Jeongwoo-ah." Jeongwoo menarik senyuman dan turut memeluk Aeri. Akhirnya, berbalas juga cinta Jeongwoo. Setiap manusia perlukan kebebasan dan hak untuk memilih siapa kekasih mereka.

Jaeyoung memandang ke arah Aeri dan Jeongwoo sambil mengetap giginya. Berani betul diorang tipu aku. Sudahlah tu, boleh pula berdrama depan aku. "Hoi! Aku masih ada kat sini!". Jaeyoung menjerit ke arah Aeri dan Jeongwoo. Jeongwoo melepaskan pelukkannya lalu menendang Jaeyoung perlahan. Sibuk betullah si tak guna ni. "Hyung, Hwan rasa kita boleh bawa Jaeyoung ni bertemu ketua pelajar." Junghwan menarik senyuman sinis dan menganggukkan kepalanya. "Yedam hyung, Junkyu hyung dan Jaehyuk hyung boleh bawa Jaeyoung ni ke Bilik Ketua Pelajar. Hyunsuk hyung, Jihoon hyung, Mashiho hyung dan Asahi hyung boleh bawa ahli-ahli Jaeyoung. Junghwan, Doyoung hyung dengan Yoshi hyung tolong bawakan alatan first aid ke Bilik Ketua Pelajar dan rawat mereka ni." Ahli TREASURE mengangguk dan mula bergerak.

Jeongwoo memandang ke arah langit.

Eunwoo hyung, saya akan pastikan keselamatan Aeri terjaga dan saya akan menjaga Aeri selagi hayat dikandung badan. Saya juga berjanji akan membahagiakan dia selamanya.

the end.

unforgettable. jeongwooWhere stories live. Discover now