I

9.9K 161 7
                                    

"Oh haide, anul asta o sa fie super!"
"Da! Suntem a 11-a" încercau prietenele mele să mă încurajeze.
Nu eram o stundentă proastă, dimpotrivă eram viitoare șefă de promoție al colegiului la care învățam, purtând în lume "valoarea, prestigiul și istoria centenară" cum îi plăcea domnului director să spună cu fiecare ocazie.
"Uite, avem și câțiva profesori noi" mi-a arătat Alice pe orar. Într-adevăr câteva nume îmi erau necunoscute, însă nu le-am dat prea multă importanță 

"Nu aveam nicio problemă cu cei vechi", și la răspunsul meu Natasha și-a dat ochii peste cap "Esti atât de plictisitoare Rose!".
Imediat după ce am ajuns acasă am urcat sus, în camera mea. Nu aș fi putut suporta mai multe minute în prezența mamei mele, o ființă aproape maniacă care încearcă să controleze fiecare aspect al vieții mele.
Am scos rapid telefonul din ghiozdan și mi-am dat jos ciorapii culoarea pielii pe care îi purtam. Cu telefonul îndreptat spre fundul meu am ridicat ușor fusta albastră a uniformei și am cautat o poziție care să-mi avantajeze spatele. Click. Fesele mele rotunde se vedeau perfect pe sub fusta scurtă așa că am postat poza pe contul meu de instagram.
Era atât de incitant să primesc atâta atenție mulțumită pozelor mele. Like-urile celor 10.000 de followeri n-au întârziat să apară, ca de obicei. Contul acela îmi dădea posibilitatea să scap de viața mea plictisitoare la 17 ani, știți voi, destul de mare încât să îți dorești să faci anumite lucruri, dar nu majoră încât să nu ai nevoie de acordul părinților. Acronimul sub care mă ascundeam era „Red_Rose", realizarea tuturor dorințelor mele, iar fanii mei, sau mai bine spus a corpului meu, mă adorau, pura și timida Rose Achings dispărea și o zeiță a bărbaților, ce putea să le îndeplinească orice dorință, o înlocuia.
"Edward_Har a început să te urmarească."
"Edward_Har a cerut să îti trimită un mesaj."
Acestea au fost primele doua notificări care mi-au sărit în fața ochilor câteva minute mai târziu când am decis să controlez numărul de like-uri și curioasă am deschis mesajul:
"Edward_Har: tati are nevoie de tine."
Înainte de a accepta cererea de mesaj am început să mă uit pe contul lui, iar când pozele s-au încărcat aproape că am pierdut o bătaie a inimii. Sunt doar câteva poze cu el, dar sunt destule pentru a-mi lua suflarea. Este poate cel mai frumos bărbat pe care l-am văzut, cel puțin după corpul extrem de tonifiat, vizibil prin cămășile subțiri pe care le poartă, nu pare a fi cu mult mai mare ca mine, i-as da maxim 30 de ani. Mai dau scroll, dar nu este nicio poză cu fața lui, doar poze cu peisaje, majoritatea alb-negru.
"Red_Rose: noroc că fetița lui este aici ;)
Edward_Har: la sfârșitul jocului va trebui să faci baie în apă sfântă
Red_Rose: *a atașat o fotografie*
Edward_Har: cum o să mă pot duce la ore?
Red_Rose: să stai undeva în spatele clasei
Edward_Har: păcat că sunt profesorul."
________
Îmi place să-i spun acestui ff o culegere a tuturor viselor mele mai sălbatice.
Sper că v-a plăcut.

Mr. Styles {Mature}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum