"Rose, iubito, coboară!" mama vorbea drăguț cu mine, deci cu siguranță mătușa și noul ei iubit trecut de 100 de ani ajunseseră.
Înainte de a-mi părăsi camera m-am mai controlat o data, sa fiu sigură că arăt impecabil, așa cum dorea mama.
Eram departe de a fi familia perfectă și, chiar dacă mama se străduia să lase impresia asta, nimeni nu era fraierit, stiau povestea: mama rămăsese însărcinată la frageda vârstă de 16 ani. Desigur, ar fi putut să mă dea spre adopție, dar care ar mai fi fost farmecul? Cu ce s-ar fi ocupat acum dacă nu m-ar fi avut pe mine si fixația ei de a face tot ce-i stă în putință să nu ajung ca ea.
Rochia îmi venea bine, nu era strâmtă, pentru că mama nu ar fi permis ca eu să port așa ceva, încă eram o copilă. Era roz, pastelată, emanând o senzație de puritate și castitate din fiecare fibră a meterialului. De m-ar fi vazut Harry ar fi înnebunit.
Trecând prin salon am văzut masa imensă, aranjata ca de sărbătoare, cu cele mai prețioase seturi de farfurii ale mamei și argintăria scumpă, însă erau pregatite 5 locuri în loc de 4. Straniu.
"Rose! Ce mare te-ai făcut și ce frumoasă" a spus mătușa mea îmbrățișându-mă "Și tu, mătușico", chiar foarte frumoasă cu noile achiziții: o pereche nou-nouță de pomeți și buzele mărite. O barbie ieșită rau aș putea spune.
"Rose, acesta este Luke Hemmings, logodnicul meu"
"Bine ați venit domnule Hemmings, încântată de cunoștință" domnul șarmant s-a aplecat și mi-a luat mâna într-a lui, sărutând-o galant
"Plăcerea este de partea mea, dar te rog, spune-mi Luke" am chicotit ușor și m-am pierdut în ochii lui albaștri. Arăta foarte bine și, odată în viață, mătușa mea își alesese pe cineva de vârsta ei. Era foarte chipes, cu părul blond și corpul atletic. Cine știe cum îl cucerise Barbara, cu personalitatea cu siguranță nu.
"Hm,hm" un tușit mi-a atras atenția, era mama, desigur, probabil mustrându-mă pentru schimbul prea lung de priviri. În drum spre canapeaua din sufragerie mi-a strâns încheietura atât de tare încât am crezut, pentru un moment, ca avea intentia de a o rupe. O alta avertizare pentru comportamentul meu inadecvat.
"Oh, el trebuie să fie" a spus Luke când a auzit soneria. El cine? Abia ne cunoșteam și mai invita pe cineva la noi acasa? Mama avea un iubit? S-a auzit clickul ușii, iar apoi, prin arcada care dadea spre sufragerie, a călcat, aplecându-se pentru a nu se lovi din cauza înălțimii, un bărbat
"Monica, el este prietenul despre care îți spuneam. Profesorul. Harry, Monica- spune Luke gesticulând de la mama spre Harry-Monica, Harry"
Un "oh" șoptit mi-a părăsit buzele când mi-am dat seama cine stătea în fața mea, în sufrageria mea, lângă propria-mi mamă: Harry sau mai bine spus Domnul Styles, care după ce a făcut cunoștință cu mama, mai șarmant ca niciodata, a salutat politicos cuplul și s-a întors spre mine "Rose Achings, ce mică este lumea!" a spus el îmbrățisându-mă
"Surpriză,pisicuță"
"M-Mr. Styles?" m-am bâlbâit eu, fiind unicele cuvinte pe care le puteam scoate în acel moment de șco. Din nou strânsoarea mamei asupra încheieturii mele m-a trezit din tranșă "Rose, nu fi nepoliticoasă" m-a mustrat ea de față cu toată lumea, iar obrajii mei s-au înroșit de rușine "Oh desigur, ce uitucă sunt. Vă rog să mă scuzați. Ne bucurăm să vă avem în seara aceasta alături de noi" am încercat să-mi repar greșeala conducând oaspeții spre masă.
M-am așezat în liniște lângă mama, în dreapta ei fiind Harry.
"Oh Monica tu și Harry aveți atâtea în comun, trebuie neapărat să mai ieșiti să vă cu oașteți mai bine" bucata de carne pe care o mestecam aproape că mi-a rămas în gât, iar Harry, observând reacția mea a început să râdă "Daca și Monica este de acord, eu abia aștept" a adăugat el nonșalant. Încerca să mă faca geloasă?
Credeam că va urma o cină foarte lungă însă Luke a tot încercat să mă includă în conversație. "Deci, Rose, unde înveți?"
"La Blake, domnule Hemmings" am răspuns păstrând privirea în jos, nu puteam să o ridic și să-i întalnesc ochii cei verzi "Luke, te rog. Oh deci îl cunoști pe Harry de la școala! Ce ciudat trebuie să-ți pară!"
"Rose este o fată inteligentă, se obișnuiește repede" adaugă Harry to râzând. Toată seara adăugase în conversație aluzii subtile la relația noastră. Pentru prima oară pentru acea seara mi-am făcut curaj să-l privesc, iar rânjetul lui cu subînțeles spunea mai mult decăt o mie de cuvinte "Ei bine cred că este timpul ca adulții să discute, nu-i așa Rose?" nici măcar nu ajunsese desertul și deja eram expediată în camera mea, frumos, totuși, fără a protesta m-am scuzat de la cină. În drum spre ieșirea din salon m-am mai întors încă o data spre Harry și, dintr-un excess de zel, i-am făcut cu ochiul, sperând ca nimeni nu va observa.
Mesajul lui nu a întârziat să apară: "Edward_Har: inutil să spun cum toată seara m-am gândit cât de bine ți-ar sta și fără rochia aia
Red_Rose: chiar crezi?
Edward_Har: aș putea veni să aflu chiar acum
Red_Rose: și cine te oprește? ;)""De ce poartă fetița mea cuminte un tanga atât de obraznic"
"H-Harry" spun eu, încă speriată de întâlnirea neașteptată.
Eram sus la balconul camerei mele care dădea spre grădina din spate. Aveam doar lenjeria întimă și o rochie subțire de noapte.
Pentru ca nu mă așteptam ca cineva să urce sus, toată lumea fiind prinsă în discuțiile "de adulți", mi-am permis chiar să-mi aprind o țigară în timp ce sorbeam peisajul feeric din priviri. Vremea era chiar prea frumoasă pentru o zi de noiembrie, apusul soarelui se putea vedea clar pe cerul fără nori.
"Urma să fac o poză, pentru tine, tati" și spunând asta nu m-am putut abține de la a mă întoarce spre el, știam că nu ar fi putut rezista și ar fi venit să mă caute, chiar dacă toată lumea era acasă, cu un etaj mai jos. Luându-l prin surprindere am lăsat fumul să-mi părăsească gura și i-am lăsat un sărut în colțul gurii.
Expresia feței lui era una de șoc total, poate pentru aspectul meu, pentru faptul că fumam sau pentru că avusesem chiar curajul de a pune o mână pe umflătura din pantalonii lui. Un mic geamăt inăbușit mi-a dat curajul de a continua și, luând un ultim fum din țigară am aruncat chiștocul undeva prin grădină. Cu mâinile încă tremurânde am procedat să-i desfac pantalonii. Înainte de a continua m-am uitat în sus spre el printre gene "Tati, aș vrea să fac ceva pentru tine"
"Ești sigură păpușă?" am dat repede din cap în semn că da
"Vrei să te ajut?"
"Da, te rog, tati"
Î-am dat ușor boxerii jos și penișul lui întărit stătea întins în fața mea. Am început prin a trasa linia venei mari, vizibilă de la baza la cap și apoi degetul meu inespert a fost ghidat de mâna lui spre a face un cerculeț în jurul capului
"Pune-te în genunchi" mi-a poruncit el și ca o fetiță bună ce sunt l-am ascultat
"Ia-o mai întâi în mână, iar apoi încearca sa o lingi pe toată lungimea ei" supusă mi-am umezit buzele și puțin ezitantă am început să-i ling scula. Când m-am uitat o data spre Harry avea capul dat pe spate în estaz.
"Acum poți lua doar capul în gură" noroc că citisem undeva că cea mai bună metoda pentru a nu-l răni era să-mi acopăr dinții cu buzele "Așa baby, ca pe o acadea" un mic „popp" s-a auzit când buzele mele au ajuns în vârf
"Acum vrei să încerci să mă iei cu totul, pisicuță?"
"Hmh" am spus eu deja pe la jumatea lui. Era pentru prima oară când făceam așa ceva și se simțea al naibii de bine să știu că îi pot provoca atâta plăcere. "Îngeraș..." Harry a prins parul meu, împingându-și membrul și mai adânc în gura mea. Simțeam cum îmi atinge omulețul, senzația de vomă din reflex instalându-se, dar nu voiam să renunț, voiam să-l aud gemând mulțumită mie. M-am mai uitat o dată în sus, ochii lui verzi erau fixi pe mine, savurând probabil priveliștea. Ca un ultim as în mânecă, încep să-i masez boașele cu mâna care până atunci rămăsese pe coapsa lui oferindu-mi suport, un "Fuck!" aproape inaudibil îi părăsește gura "Sunt aproape, baby..." în timp ce Harry este în întregime în gura mea mârâi, tremuratul corzilor vocale răspândindu-mi-se în toată gura, ultimul strop de care mai avea nevoie.
"Rose, haide să strângem masa!"
ochii mei se deschid în șoc când aud vocea mamei chiar din afara camerei mele, viața mea ar putea fi ruinată cu simpla ei intrare în cameră. Înghit rapid sperma lui Harry și ma ridic cu un zâmbet imens pe buze. M-am descurcat bine.
"Imediat, mama!"
O ultimă privire spre balconul meu, Harry încă era acolo, istovit de puteri, se uita printre gene la mine și înainte să plec am putut citi șoapta de pe buzele lui: "Îngeraș, eu ce fac acum?", un chicot mi-a părăsit involuntar buzele, i-aș fi dat eu câteva idei pentru ce ar fi putut să-mi facă.-------
Sper sa va placa și acest capitol :))
Am ajuns la o unica mare concluzie: sunteți niște fete obraznice. ⚠️Nu-i nimic, vă învață sora voastră mai mare aici și meserie și tot ce trebuie.
Lăsați un comm și o steluță vă rog, să ajungă la cât mai multe nebunatice aceasta carte.
CITEȘTI
Mr. Styles {Mature}
FanfictionEdward_Har: Tati are nevoie de tine Red_Rose: noroc că fetița lui este aici ;) Edward_Har: la sfârșitul jocului va trebui să faci baie în apă sfântă Red_Rose: *a atașat o fotografie* Edward_Har: acum nu mă voi putea duce la ore. Red_Rose: să stai un...