Știam că Edward_Har este un profesor și faptul în sine nu mă deranjase până am aflat că este profesor în școala mea, mai ales Domnul Styles. Mai auzisem de povești elev-profesor, apăreau în ziare, făceau ravagii pe internet când una dintre ele era descoperita și cu siguranță nu îmi doream să ajung "fata aia" și nici Domnului Styles, care până atunci fisese un profesor model, foarte bine pregatit și aproape de elevii lui, nu ii doream să ajungă "profesorul acela". Nu voiam să compromit viața nimănui.
Pe de altă parte, întâmplarea din debara îmi sucise mințile pe dos, degetele lui lungi păreau magice atingându-mă, lăsând dâre fierbinți pe pielea mea. Și sărutările lui! Doamne! Niciodată nu îmi imaginasem că un sărut poate fi atât de senzual, înexperiența mea s-a văzut clar, dar nu ma puteam opri, îmi cuprinsese întreaga ființă în îmbrățisarea lui.
Trecuse aproape o săptămână de la întâmplare și nu puteam să-mi iau gândul de la ea. De fiecare dată când la ore încrucișam privirea domnului Styles roseam subit și nu mai puteam fi atentă la ceea ce explica. Puteam vedea că încearcă să-și dea seama dacă am luat o decizie.
Era atât de irezistibil cu cămașa albă descheiată spre încântatea mea și a colegelor. Nu știam dacă o purtase așa toată ziua sau o desfâcuse special ca eu să văd și să nu mai rezist.
"Edward_Har: Pisicuțo, îmi lipsești:("
Am ridicat ușor ochii de pe exercițiul meu și i-am întâlnit privirea. S-a uitat atât de atent în ochii mei, simțeam cum sunt dezbrăcată rând pe rând de toate hainele pe care le purtam. Dintr-o dată mi-a facut cu ochiul, încărcat cu atata atracție sexuală încât a trebuit să mă uit în jur pentru a mă asigura că nimeni nu văzuse schimbul fierbinte de priviri.
Am încercat din răsputeri să-l evit, să fiu prima care să plece din clasa, însă eforturile mele s-au zădărnicit printr-o simpla rugăminte "Domnișoară Achings, ați putea rămâne câteva momente pentru a discuta subiectul de la olimpiadă?"
"Desigur domnule Styles" oftând m-am așezat din nou in banca mea și am așteptat în liniste golirea clasei.
Domnul styles m-a rugat să iau un loc la catedră și șoptind m-a întrebat dacă m-am gândit la jocul nostru senzual. Normal că am făcut-o, nu aveam cum să mi-l scot din minte, însă era prea periculos.
A venit încet în spatele meu și s-a aplecat la nivelul gâtului meu, umezindu-și buzele atat de aproape de mine încât am tresărit și apoi a lăsat acolo un sărut fierbinte. Involuntar, un mormăit indescifrabil mi-a parăsit gura în timp ce capul meu s-a lăsat pe spate pentru a-i oferi mai mult acces, obrajii imi erau deja mai roșii ca niciodată
"Și ce ai decis, prințesă?" a continuat Edward lăsând o dâră de saruturi, mai intâi pana unde îi permitea gulerul cămășii, apoi tot desfăcând câte un nasture, pe linia umerilor mei "Trebuie să te pedepsesc pentru că mă faci să sufar atât", un alt geamat mi-a părăsit buzele la auzul cuvintelor "Vrei ca tati să te pedepseasca?"
"Ah..hmh" mormăitul meu încet și datul din cap afirmativ au fost tot ce-i trebuia. Imediat am fost luată în brațele lui puternice și pusă în fața catedrei "Te voi pedepsi aici, e bine?", din nou raspunsul meu a fost un mormăit.
Cu mișcări tandre Harry m-a aplecat peste masă și și-a lipit sexul tare de mine, atat de tare încât pentru o secunda avusesem impresia că mă penetrase "Vezi ce îmi faci tu mie?" și-a lipit buzele rozalii de urechea mea și probabil își dorea ca eu să răspund clar de dată aceea, pentru că, la auzul geamătului meu, mi-a mușcat lobul urechii și mi-a dat, cu mâma cu care cu câteva secunde înainte îmi masa direros de senzual fesa, o palmă peste fund. La contactul neașteptat mi-am arcuit și mai tare spatele, frecându-mi fundul de întăritura lui, probabil dureroasă. Apoi, cu degetele lui abile mi-a coborât chiloțeii până la genunchi. Contactul cu umflătura din pantaloni se simțea acum și mai puternic.
"Ești atât de frumoasă"a spus atingându-mi mijlocul ud "Dar atât de obraznică" și am mai primit o palmă care sigur ar fi lăsat un semn pe fesă "Abia aștept să te iau chiar aici, pe catedră", mi-a strans părul intr-o mână și mi-a dat capul și mai pe spate, cu cealaltă se juca cu sfârcul meu întărit, atât de sesibil prin bustieră. Simplul gând că, într-o zi, eu și Harry vom face sex pe catedra peste care acum eram aplecată ma innebunea. Aici, la școală, cu atât de multă lume în jurul nostru, cu o posibilitate atat de mare de a fi prinși. Pe cat de excitant, pe atat de ilegal și periculos.
Încă o palmă și o strangere dureroasă a sânului meu au încheiat momentul nostru. Cu un gest rapid mi-a aranjat chiloții înapoi la locul lor și a coborât fusta plisetată a uniformei, îndepărtându-se de catedră. "Nu, te rog, mai vreau" era tot ce puteam gândi în acel moment, însă, ca pedeapsa să fie completă, domnul Styles m-a expediat cu un ton rece "Mulțumesc pentru timpul acordat domnișoară Achings, sper că veți avea rezultate excelente. Cred că este timpul să plecați, mama dumneavoastră probabil vă așteaptă"
Încă excitată, dar și debusolată am părăsit clasa domnului Styles aranjându-mi fusta. Doamne, ce era asta? Cu siguranță nu ar fi dus la nimic bun. Mama probabil deja își pregătea pedeapsa în mașină.
"Pot ști de ce ai întârziat atât de mult? Știi ca nu vreau să rămâi nicăieri cu derbedeele alea de prietene ale tale" o palmă puternica mi-a zguduit obrazul după ce m-am așezat pe scaunul mașinii
"Dar era pentru o olimpiadă, mamă"
"Putea să aștepte, știi că în câteva ore mătușa ta și cu logodnicul ei vor sosi!"
"Da, mamă" capul îmi era lăsat în jos, în semn de rușine și supunere, cum îi plăcea mamei
"Și știi că trebuie ca totul să fie perfect!"
"Desigur"
"Să nu se mai întâmple!"
"Cer iertare mamă"
Dacă s-ar fi putut mama ar fi vrut să mă pun în genunchi în fața ei, însă eram deja în destulă întârziere și "minunata" vizită a mătușii Barbara era iminentă.
"Edward_Har: abia aștept să rup chiloțeii ăia de pe tine"
Mesajul acela murdar ștersese orice umbră de supărare de pe chipul meu. În sfarșit aveam ceva ce-mi doream cu adevarat.--------
Sper că v-a plăcut mult așteptatul capitol.
Lăsați un comm și o steluță, va rog❤️
Pupici, revin curând.
CITEȘTI
Mr. Styles {Mature}
FanfictionEdward_Har: Tati are nevoie de tine Red_Rose: noroc că fetița lui este aici ;) Edward_Har: la sfârșitul jocului va trebui să faci baie în apă sfântă Red_Rose: *a atașat o fotografie* Edward_Har: acum nu mă voi putea duce la ore. Red_Rose: să stai un...