III

8.2K 144 3
                                    

"Edward_Har: Hey, baby.
Red_Rose: Bună, tăticule
Edward_Har: Ca n-as da să pot auzi cuvintele astea ieșind din buzele tale dulci
Red_Rose: Cine știe, poate într-o dimineață mă voi trezi atât de udă încât voi face un video sau un facetime, special pentru tine
Edward_Har: Baby, ar trebui să păstrezi cuvintele astea murdare pe mai târziu sau elevii mei se vor întreba ce copilă mă excită atât de mult"
Rapid mi-am dat jos bluza de pijama și am facut o poză sânilor mei goi, prinzând și buzele care sugeau avid un deget. Click. Poza a fost trimisă mai întâi spre Edward și am decis să o păstrez pe mai târziu pentru o postare.
"Ai întârziat din nou Rose, de mâine îți vei pune alarma cu jumătate de oră mai devreme" m-a certat mama în timp ce ne îndreptam spre mașină ca ea să mă conducă la școală
"Asa voi face mamă".
Întreaga mea viață era programată și controlată de mama mea. Lectiile optionale de la școală, lectiile private de pian și tenis și desigur orele de balet. Scuza? Ca eu să am o educație cât mai perfectă. În familia asta nu se accepta doar să fii bun, trebuia să fii cel mai bun. Așa că am ajuns să fiu șefa de promoție a colegiului meu, de trei ori campioana la Juniori la Tenis, câștigătoarea a diferite premii pentru muzică...Toate astea însă nu contau nimic pentru mine, îmi doream doar un lucru: libertate. Aș fi dat orice să simt emoția celor 17 ani asupra mea.
"Azi nu mai iei micul dejun, haide să mergem"

Mai avea o problemă: greutatea mea. Mama a crescut într-o perioadă în care standardul era 40 de kg sau nimic, acum se acceptă ceva mi multe forme și totuși sunt intr-o perenă dietă.

"Bine mamă"

"Ah și arăți ca o prostituată cu cămașa toată șifonată. Pot ști de ce nu i-ai dat-o Bertei să o calce?"
"Am uitat mamă" și cum am pronunțat ultimele cuvinte o palmă mi-a lovit obrazul "Să nu mai uiți. Nu am crescut o neîngrijită", niște lacrimi mici mi s-au format în colțurile ochilor, dar m-am forțat să nu le dau drumul.
"Edward_Har: tăticul se va supăra daca toată lumea vede ce primește el.
Red_Rose: da? Și ce îmi va face? ;)
Edward_Har: te-aș duce în camera mea și te-aș pune în poala mea. Fără a pierde timp ți-as ridica fustița aia scurtă și ți-as coborî chiloțeii cât să am access la mijlocul tău, pregătit pentru mine. Dar nu o să-ti fac pe plac, nu, o sa te întind pe burtă și o să-ti cobor mai mult acel tanga provocator care m-a pornit de dimineață. Fundul tău rotund și suculent așteaptă devorat și fără preaviz încep să îți dau palme, alternate cu atingeri acolo unde îți dorești. Este asta o pedeapsă destul de bună baby?
Red_Rose: am simțit cum m-am excitat, iar acum toată udeala asta a trecut prin materialul subțire de dantelă al chiloțeilor mei. Ar trebui sa fii aici sa-i atingi, tati.
Edward_Haz: mă omori, iepuraș"
Prima oră aveam geografie, împreună cu prietena mea Natasha, iar apoi istorie. Eram clar omul care prefera istoria, pur și simplu preferam să învăț ani decât altitudini, nu stiu de ce, așa fusese dintotdeauna, iar asta se vedea și la ușurința cu care luam notele. La geografie eram nevoită să învăt o dupa amiază întreagă o lecție, în timp ce la istorie în jumate de ora puteam termina un capitol.
O mână mare a întins o foaie spre masa mea, iar un tatuaj cunoscut era pe mâna dreapta și nu am putut să mă abțin de la a mă gândi la Edward.
"Rose, am făcut lista pe care mi-ai cerut-o, scuze de întârziere" desigur este doar domnul Styles care dorea să-mi înmâneze, înainte de sfârșitul orei, foaia cu temele suplimentare "Daca mai este cineva care mai dorește este bine venit să îmi ceară. Puteți pleca."
Nu mă puteam opri din a mă gândi la Edward, vorbeam de o săptămână aproape și încă nu știam exact cum arată. Probabil că și el, ca și mine, voia să păstreze un anumit anonimat.
La baie am deschis câțiva nasturi de la cămașa uniformei și am făcut o poză pentru admiratorul meu insațiabil.
"Red_Rose: Mi-e dor de tine
*a atașat o fotografie*
Edward_Haz: înveți la Blake?
Red_Rose: Cred că asta spune insigna nu?
Edward_Haz: Pauza de prânz, debaraua a pe dreapta, etajul doi
Red_Rose: Poftim??
Red_Rose:Ești profesor aici??
Red_Rose: Bine, voi fi acolo."
Încă o oră agonizantă și l-as fi putut cunoaște pe Edward?
Pauza de prând parcă nu mai ajungea odată,iar admiratorul meu nu dădea niciun semn de viață.  M-am scuzat de la oră cu 5 minute întainte pentru a avea timpul necesar pentru a ajunge la etajul doi.
În drum spre debaraua minunată am decis să mă opresc la baie. Obrajii mei erau roșii de nerăbdare. Nu ma puteam abtine de la a mă gândi: dacă nu îi va plăcea de mine în realitate? Am mai desfăcut doi nasturi de la cămașă pentru a-mi scoate sânii în evidență și am ridicat fusta plisetată cu câțiva centimetri. Chiar când eram pe punctul de a pleca mi-a venit o idee, așa că intru într-o cabină și îmi scot chiloțeii punându-i în geantă. Asta îi va plăcea lui tati.

Mr. Styles {Mature}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum