II

8.9K 143 11
                                    

"Edward_Har: lui tati îi este dor de tine, piscuță"
Imediat ce am văzut mesajul mult așteptat de la admiratorul meu fierbinte ziua parcă mi s-a înbunătățit. Cunoscusem deja doi dintre profesorii no, iar după pauza de masă urma să-l cunosc pe al treilea: domnul Styles, despre care se vocifera prin școală că este foarte tânăr și arătos, nu că asta ar conta.
"Edward_Har: aș vrea să-mi arați chiloțeii tăi. Pun pariu că sunt albi, puri așa ca tine."
"Pot merge la baie vă rog?"
Am plecat grăbită spre baie cu geanta după mine ca să pară că este o problemă menstruală, de fapt voiam doar să am cum lua telefonul cu mine.
Am încuiat ușa băii și am coborât fusta uniformei până la glezne
"Red_Rose: da, domnule profesor;)"
Am băgat o mână în chiloții albi cu fundițe ros împrejurul elasticului, în așa fel încât să pară ca mă ating, de asemenea am fost atentă ca Edward să vadă fusta plisată în fundal, știam că îl va înnebuni.
"Edward_Har:ce fetiță ascultătoare. Ce n-aș da să te simt.
Red_Rose: ce te oprește?
Edward_Har: ești atât de pură, sunt atât de norocos să te am. Dacă aș fi acolo ți-as săruta încet gâtul, iar mâinile mele experte ți-ar coborî chiloțeii, făcându-și cale între coapsele tale. În mijloc, comoara ta dulce mă așteaptă, dornică să fie atinsă de degeteleme mele pline de inele, contactul cu metalul rece ti-ar inmuia picioarele.
Red_Rose: nu ai văzut pozele mele? Ce ți se pare pur la ele? Sunt o fată rea;)
*atașat o fotografie* "
De data aceea chiar mă atingeam, vorbele lui fierbinți mă udaseră toată. Într-adevăr eram virgină, dar el nu trebuia să știe sau mi-aș fi pierdut farmecul.
Pur și simplu și dacă aș fi vrut sa nu mai fiu nu aș fi avut cum, nu mergeam la petreceri, nu aveam voie să am un iubit. Unicile dăți când ieșeam în oraș era cu membrii familiei mele sau cu fetele dacă ieșirea era programată cu cel puțin o săptămână înainte. Vacanțele, fie ele de crăciun sau de vară, erau pentru mine un chin atroce care însemna să fiu închisă în casă 24/24 și de aceea îmi plăcea mult la școală.
Fără să-mi dau seama petrecusem toată pauza de prânz trimițând mesaje provocatoare admiratorului meu, așa că m-am îndreptat spre clasa domnului Styles și din fericite am intrat exact la sunetul celui de al doilea clopoțel. Nu îmi plăcea deloc să întârzii.
"Sălutări tuturor, eu ma numesc Harry Styles și voi fi profesorul vostru de istorie anul acesta. După cum bine știți avem două ore incluse în programă și una de opțional pe care ați ales-o. Înainte să întrebați, da, am licența pentru a preda, nu sunt atât de tânăr" s-a prezentat clasei noul profesor, chicotind. Părea destul de simpatic și serios, o diplomă de la Universitatea din Cambridge  era agățată pe peretele clasei. Frumos. Nu puteam nega spusele, chiar arăta bine cu părul creț și ochii foarte verzi și expresivi. Era îmbrăcat casual, doar blazerul negru îi dădea un aer mai elegant "acestea fiind spuse aș vrea să încep să vă cunosc", fără să se uite a trecut degetul peste lista numelor noastre din catalog și a ales unul "Tom Jones, spune-ne despre tine", iar colegul meu Tom s-a ridicat în picioare ușor stingherit "Sunt Tom...îmi place fotabalul și hm... să ies cu prietenii"
"Care este echipa ta preferată, Tom?"
"Manchester United"
"Bună alegere. Acum să cunoaștem o fată...Nina M, ești spaniolă?"
Nina s-a ridicat și ea în picioare și a răspuns prompt cu accentul ei spaniol "Din America Latină, domnule"
"Minunat. Tu, băiatul de acolo?"
"Will, Will Backer, îmi place să cânt la chitară"
Domnul Styles a început să facă conversație cu fiecare elev al clasei mele întrebând pe fiecare câte ceva. Părea atât de ușor să discuți cu el, probabil mulțumită diferenței de vârstă mai mici.
"Tu, domnișoara din spate?" pe neașteptate toată clasa s-a întors spre mine "tu de ce nu te prezinți?" și mai multe comentarii răutăcioase au venit ca răspuns întrebării lui:"Nu are ce să spună, domnule", "Stă toată ziua închisă încasă", "Învață, ce să facă altceva", dar domnul Styles i-a făcut să tacă rapid. Nu mă deranjau la fel de mult comentariile ca atunci când eram mai mică, știam că nu este cum spuneau ei "Deci, dulceață?"
"Ma numesc Achings Rose" am răspuns eu cu privirea în jos "Rose. Ce nume frumos, ce te pasioneaza?" , numele meu părea atât de interesant ieșind de pe buzele lui iar eu răspund că fotografia cu un rânjet insesizabil pe buze.
La sunetul clopoțelului mă îndrept spre catedra domnului Styles "Aș dori să-mi dați o listă cu temele facultative pentru anul acesta", o "pasiune" de a mea era să fac temele facultative pentru toate materiile, primeam chiar și un premiu pentru asta "Hm.. încă nu m-am gândit sincer"  spune el scărpindându-și gântul jenat "Dar mă voi gândi și le voi aduce data viitoare când ne vedem" îi mulțumesc și mă îndrept spre ușă, dar vocea lui mă oprește "Ah și Rose"
"Da domnule Styles"
"Nu-i lăsa să te trateze așa, nu meriți. Să ai o zi bună"
"Mulțumesc domnule Styles".
Nici nu am ajuns bine pe holul școlii și un mesaj îmi face telefonul să vibreze
" h2.00 p.m
Edward_Har: tatii are nevoie sa te vadă
Red_Rose: *a atașat o fotografie*
Edward_Har: din cauza fetiței mele obraznice acum trebuie să mă grăbesc să fac un duș rece.
Red_Rose: poate îmi vei trimite și tu o poză.
Edward_Har: orice pentru tine, păpușă."
h2.30 p.m
Edward_Har:*a atașat o poză*"
Era o poză din duș. Chiar îmi îndeplinise dorința. În toată mareția stătea penisul lui, cu vena centrala umflată și capul rozaliu spre roșu la vârf. Întregul membru era complet sculat, iar mâna lui mare acoperea o parte din el deoarece era în jurul lui. Între degetul mare și arătător, pe mână, puteam zări un tatuaj în formă de cruce.
Imediat mă dezbrac și eu și fac o poză pe o parte, în asa fel încât să îmi poată vedea și fundul și sânii.
"Red_Rose: tati, mă exciți și nu e bine. Nu știu cât mai pot aștepta.
*a atașat o fotografie*
Edward_Har: la naiba, baby, abia terminasem"
Chicotesc ușor la ultimul mesaj și încep să-mi fac temele, nu aș vrea ca mama să aibă vrun motiv pentru a mă pedepsi.
Chiar dacă vorbesc doar de câteva zile cu Edward, mă simt de parcă ne-am cunoaște de mai mult, ca și cum am fi prieteni. Mă dorește atât de mult și nu pot nega că și eu îl doresc la fel de tare, dar este doar o relatie murdară pe internet.

Mr. Styles {Mature}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum