Nu știam ce era cu mine, fetița aceea obraznică mă transforma într-un adolescent excitat. Aura ei pură și totuși atât de murdară stârnea în mine o dorință greu de controlat. Speram doar să nu fiu dezamăgit.
Când în acea dimineață văzusem insigna colegiului la care predam lângă sânii ei frumoși, nu m-am putut abtine, chiar dacă era un lucru periculos și putea însemna distrugerea carierei pentru care muncisem atât de mult.
Eram atât de pregătit pentru fetița mea, acolo, în debaraua aia întunecată și strâmtă. Aș fi putut-o apleca chiar lângă raft sau pe jos și să o iau tare, să țipe de plăcere, așa cum îmi dorisem de când am văzut pentru prima dată o poză cu ea.
"Este c-cineva aici?"deodată o figură a stricat întunericul camerei, mă ascundeam în spate doar în cazul în care altcineva ar fi intrat.
Am recunoscut-o imediat, cum aș fi putut să nu. Cea mai retrasă și cuminte elevă: silitoarea Rose Achings. I-am observat frumusețea neatinsă încă din prima zi, ochii albaștrii, luminoși, obrajii îmbujorați și buzele cărnoase și roșii care abia așteaptau să fie devorate.
Când ș-a întors spre ușă, probabil pregătită să plece, am ieșit din ascunzișul meu întunecat și am prins-o de șolduri pe la spate, lipind-o de mine. Fesele ei mari, față de talia mică, se simțeau divin la atingerea cu penisul meu, prea întărit de la simpla întălinire. Un geamăt a părăsit buzele copilei și fără suflare a întrebat: "Tati?", la auzul cuvintelor murdare pachetul dureros din buzunarul meu s-a întărit atât de tare încât credeam că dacă nu fac ceva va exploda.
Am ridicat o mână spre sânii ei. Exact cum mă asteptam, textura perfectă, nici prea tari, nici prea moi, sfârcurile ei întărite se puteau simți prin sutien. Mi-am îndreptat buzele spre gâtul ei, aș fi vrut să-i soptesc în ureche vorbe murdare care să o ude și mai mult.
Un singur sărut am reușit să las pe gâtul ei și s-a făcut piele de gâină. Știam eu că este mai pură decât lasă să pară. Și-a lăsat capul pe spate pe umărul meu și și-a arcuit și mai mult spatele, apăsând dureros pe mine.
Am strâns-o tare de fund, lăsând urma degetelor mele pe ce-mi aparține și am dus mâna între coapsele ei, nu purta chiloți iar gândul m-a înnebunit "am crezut că o să-ți placă, tati". Cu frenezie am început să o ating pentru prima dată în viața ei . Și-a lăsat întreaga greutate pe mine și au început să-i tremure picioarele "Deschide mai mult picioarele pentru mine, îngeraș". Am început să o penetrez cu un deget "atât de udă și strâmtă pentru tati" am spus plasând un sărut pe gâtul ei și am arcuit degetul din interiorul ei făcând-o să tresară. Cu degetul mare îi mângâiam ușor clitorisul, nevoind să-l inflamez cu atingeri puternice. "Tatii...aș...vrea...să...te...văd" mi-a spus printre gemete "dar...îmi...dau...seama...de ce...nu..." nu a mai apucat să își termina propoziția pentru că am forfecat din degete și și-a dat drumul, lichidul transparent se scurgea pe piciorul ei iar priveliștea era ucigătoare pentru penisul meu dureros.
"Ești sigură că asta vrei, pisicuță?"
"Doar daca tu...adică...știu că îti poți pierde slujba daca asta se află..."
"Orice pentru fetița mea" am rânjit și am întors-o spre mine, încă epuizată din cauza orgasmului. Îmediat m-am năpustit spre buzele ei, realizându-mi visul. Am izbit-o puternic de ușă, ridicând-o în brațele mele, corpul ei firav si alb fiind lipit de mine, puteam simți cât de udă era între picioare, trecea chiar și prin materialul tricoului meu.
"Ai fost o fetiță tare bună astăzi pentru tati" am spus împingându-mi bazinul în carnea ei "Domnul Styles?" mi-am ridicat în sfârșit privirea spre ea și era clar șocată . Trebuia să-mi imaginez că personalitatea ei obraznică de pe internet era doar o fațadă și nu acționa la fel de nebun și în realitate.
"Shh" am încercat să o calmez și i-am pus un deget pe buzele moi. Nu m-am putut abtine de la a o mai săruta o dată, așa că am făcut-o "O să-ți dau timp să te gândești la asta. Știi unde să mă găsești", era atât de frumoasă, de fragilă, dar a trebuit să plec, pauza de prânz se terminase, iar eu aveam ore, speram doar ca ea să-mi accepte propunerea.
Știam că este ilegal, din mai multe puncte de vedere, știam și că este imoral, dar nu-mi puteam opri gândurile, îmi imaginam mii de moduri în care aș fi putut-o face să se simtă bine, sute de vorbe murdare părăsindu-i gura.
CITEȘTI
Mr. Styles {Mature}
FanfictionEdward_Har: Tati are nevoie de tine Red_Rose: noroc că fetița lui este aici ;) Edward_Har: la sfârșitul jocului va trebui să faci baie în apă sfântă Red_Rose: *a atașat o fotografie* Edward_Har: acum nu mă voi putea duce la ore. Red_Rose: să stai un...