Viskas Bus Gerai

3 0 0
                                    

Praėjo savaitė po JESS laidotuvų. Vakar buvo atėjusi JOS mama, prašė, kad šiandien ateičiau padėti surinkti daiktus iš JESS kambario. Sutikau.

Įėjęs į MERGINOS kambarį, nustebau - viskas lygiai taip pat, kaip ir paskutinį kart kai čia įžengiau prieš su JA susipykdamas. Ant naktininio stalelio šalia lovos tebestovėjo mudviejų nuotrauka. Nuotrauka buvo daryta per jos gimtadienį, kai jai sukako 11 metų....

Atrodo, kad tai buvo taip nesenai... O praėjo jau kiek daugiau nei 7 metai...

- Louis, mielasis, jei nori gali pasiimti šią nuotrauką, kaip ir kitas judviejų nuotraukas, - iš susimąstymo mane pažadino Elizabeth prikimes nuo verkimo balsas.
- Jei leidžiate, galiu pasiimti...

JESS mama nuėjo paimti dėžių JOS daiktams. Kai ji parėjo į jas pradėjome dėti MERGINOS daiktus. Po kelių valandų JESS kambarys buvo sutvarkytas.

- Ačiū, Louis, kad man padėjai, kad esi šalia ir palaikai mane šiuo skausmingu metu, - pasakė Elizabeth ir mane atsikabino.

Ak, jeigu tik ji žinotų, kad aš esu kaltas dėl jos dukters mirties...

Pakalbejus dar maždaug pusvalandį, atsisveikinome ir išėjau namo. Grįžęs, užlipau į savo kambarį, atsisėdau ant lovos ir drebančiomis rankomis atsidariau dėžę su JESS daiktais.

Mūsų bendros nuotraukos, JOS vienos nuotraukos, JOS piešiniai, dienoraštis ir dar keli JOS daiktai... Taip, aš pasiėmiau JESS dienoraštį... Pasiėmiau jį ne dėl to, kad man yra įdomu ką JI yra parašius jame apie mane. Ne. Man įdomu, ar JI turi surašiusi asmenų vardus, kurie iš JOS tyčiojosi.

*Po kelių valandų*

Harry, Joe, Tyler, Alex, Jesy,... Louis. Čia visi vardai asmenų, kurie tyčiojosi, palaikė ir skatino patyčias... Kurie pražudė JESSICA...

JESS, viskas bus gerai. Aš TAU pažadu, kad visi šie žmonės kentės už tai, ką tau padarė.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I'm sorry...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin