Rmys_Yvz cevaplarını tek tek okuduğum bu güzel röportaj için teşekkür ediyorum 🙏🏻❤️
•Wattpad'e ne zaman başladınız ?
~ 2015 yılında başladım. O zamanlar Ortaokul öğrencisiydim.
•İlk başta okumak için mi yazmak için mi katıldınız ?
~ Okumak için katıldım. Arkadaşım kitap delisi olduğumu bildiğinden bu uygulamayı tavsiye etmişti.
•İlk hikayeniz hangisi ?
~ Bu platformda ki ilk hikayem Kızların Günlüğü ama daha öncesinde kendimce yazdığım hikayeler olmuştu.
•Sizin favori karekteriniz hangisi ?
~ Favori karakterim yok. Okuduğum veya yazdığım şeyi beğendiysem karakterleri çok çabuk benimseyebiliyorum.
•Hikayeniz bu kadar okununca ne hissettiniz. Bekliyor muydunuz ?
~ Hayır kesinlikle basit bir söz kitabının bu kadar okunacağını beklemiyordum ama okunması beni çok mutlu etti.
•Hiç yazmayı bırakmak istediniz mi ?
~ Tabiki... Hatta kitabı silmeyi bile düşündüm. Çünkü Ortaokul döneminde yazılmış bir kitap ve aşırı hataları, eksikleri olduğunu düşünüyorum.
•Gelen yorumlara olan tepkiniz nedir ?
~ Genellikle güzel yorumlar... Elimden geldiğince cevap yazmaya çalışıyorum. Yaptığınız şeyden sonra karşı dönütler almak çok mutluluk verici.
•Kötü yorum yapanlara bir şey söyleyecek olsanız ne söylerdiniz ?
~ Eleştiri tabi ki yapılmalı. Bu kişiyi geliştiren bir olaydır. Fakat eleştiri bir yerden sonra sınırını aşıp üslubunu bozuyorsa ben de cevabını veririm.
•Bir hikayenize kitap olma şansı sunulsaydı hangi hikayenizi seçerdiniz ?
~ Şu anda burada yayımlanmış tek bir hikayem var. Onun da basılmasını kesinlikle istemem ama ileride kendi kitabımı imzalayacağım günler hayalim...
•Kaç yaşındasınız?
~ 16 yaşıma yeni girdim.
•Okuyor musunuz ?
~ Evet, lise 3. sınıf öğrencisiyim.
•İleride hangi mesleği seçmek istiyorsunuz ?
~ Kesinlikle bilmiyorum. Sanırım zaman gösterecek. :)
•Aileniz hikaye yazdığınızı biliyor mu ?
~ Evet, biliyorlar.
•Peki nasıl tepki verdiler hikaye yazdığınızı öğrenince ?
~ Aslına bakarsanız annem dışında ailemden kitabımın içeriğini bilen yok. Annem de çok fazla tepki vermedi. Çünkü bunu sadece eğlence amaçlı yazdığımı biliyordu.
•Kendinizi başarılı buluyor musunuz ?
~ Hayır, katetmem gereken çok yol var.
•Hikayenize yeni başlayanlara bir şey söylecek olsanız ne söylediniz ?
~ Dediğim gibi çok önceden yazdığım eğlence amaçlı bir kitap... Edebi kısmı kesinlikle zayıf bir söz kitabı... Kitaba başlarken bunu göz önüne alırlarsa daha sonra pişman olmazlar.
•Hikaye yazarken sıkıldığınız oluyor mu ?
~ Bazen sıkıldığım oluyor elbet... Ama döndüğüm yer yine kürkçü dükkanı. :).
•İleride bir imza gününüzde kendinizden bahsetmeniz gerekse kendinizle ilgili ne söylerdiniz yaşınız vs. dışında tabi ?
~ Sevdiklerinden sonra en çok kitaplarına değer veren, yemek yemeyi, karşısındakini güldürmeyi seven ve matematikten nefret eden bir insancık olduğumu söyleyebilirim.
•Peki son olarak okuyucularınıza ne söylemek istersiniz ?
~ Bana ve kitabıma verdikleri değer için onlara çok teşekkür ederim. Gerek yorumlara, gerekse mesaj olarak yazdıkları(bazıları hariç) beni çok mutlu ediyor. Kendilerine ve hayallerine çok iyi baksınlar.
⭐️⭐️
Röportaj yapmamı istediğiniz yazarları etiketleyebilirsiniz. 😊