24| BesteOnbaolu

84 13 0
                                    

BesteOnbaolu le röportajımız. Kendisine bana vakit ayırdığı için teşekkür ediyorum. 😊

1-Wattpad'e ne zaman başladınız ?

-21 Nisan 2014.

2-İlk başta okumak için mi yazmak için mi katıldınız ?

-Buraya katılmadan önce de hikaye yazıyordum.Bir gün arkadaşımla konuşurken bu konu açıldı ve hikaye yazdığımı söyledim.Arkadaşım da wattpad'i önerdi.

3-İlk başta okumak için mi yazmak için mi katıldınız ?

-İkisi içinde

4-İlk hikayeniz hangisi ?

-Kitabın ismi 'UYUŞTURUCU'
Uyuşturucu kullanan bir kızın ölümü üzerine yazılan bir kitaptır.Onun duyguları yazmaktadır.

5-Hikayeniz bu kadar okununca ne hissettiniz. Bekliyor muydunuz ?

-Aslına bakarsanız beklemiyordum.Kendimi çok garip hissettim.Çok mutlu oldum.Hani bazı duygular anlatılamaz onu yaşamamız gerekir ya,işte onun gibi oldu.

6-Hiç yazmayı bırakmak istediniz mi ?

-Hayır,hiç istemedim.Eğer yazmayı bırakırsam,hayal gücüm beni terk eder gider.Bunu asla istemem.

7-Gelen yorumlara olan tepkiniz nedir ?

-Biliyorum,gelen yorumlar pek iç açıcı değil.Buna üzülüyorum.Tabikide her kitap ve yazar eleştiriye açıktır.Ama bazı şeyler dünyada olurken onlara sessiz kalıp,bir kitabı her yere şikayet etmek bana garip geliyor.

8-Kötü yorum yapanlara bir şey söyleyecek olsanız ne söylerdiniz ?

-Hiçbir şey demek istemezdim.Kendi yorumlarıdır.Bana sadece saygı duymak düşer.Başka yapabileceğim bir şey yok.

9-Bir hikayenize kitap olma şansı sunulsaydı hangi hikayenizi seçerdiniz ?

-Ya Serseri Öğretmenim ya da Vampir Akademisi

10-Kaç yaşındasınız?

-Temmuz da 22 yaşıma giriyorum.

12-Aileniz hikaye yazdığınızı biliyor mu ?

-Tabikide biliyor.Onlardan neden saklayayım ki?

13-Peki nasıl tepki verdiler hikaye yazdığınızı öğrenince ?

-Önceden de hikaye yazdığım biliyorlardı.Ama internet üzerinden yazınca buna sevindiler.Ailem,en büyük destekçim.

14-Kendinizi başarılı buluyor musunuz ?

-Hem evet hem hayır.Kendimi daha yetiştirmem gerek.

15-Hikayenize yeni başlayanlara bir şey söylecek olsanız ne söylediniz ?

-Kitabı kapağına göre yargılama derdim.Ve bir de iyi okumalar.

16-Hikaye yazarken sıkıldığınız oluyor mu ?

-Hayır.Tam aksine daha keyif alıyorum.Yazmaya başladıktan sonra ilham geliyor.

17-İleride bir imza gününüzde kendinizden bahsetmesin gerekse kendinizle ilgili ne söylerdiniz yaşınız vs dışında tabi ?

-Çok renkli bir kişiliğe sahip olduğumu söylerdim.

18-Peki son olarak okuyucularınıza ne söylemek istersiniz ?

-Sizleri çok seviyorum.❤❤

⭐️⭐️

Buraya röportaj yapmamı istediğiniz yazarları etiketleyebilirsiniz 😊😊

YAZARLARLA RÖPORTAJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin