İtiraf etmeliyim ki gerçekten çok güzel cevaplar aldım. Yazarımız özendiğim hayatı yaşıyor. Haliyle tabi özendiğim hayatı dinlemek oldukça keyifliydi. En büyük hayalim olan erken evlilik ve çocuk 👨👩👧. canozum1
•Wattpad'e ne zaman başladınız ?
~ 2014 yılında başladım.
•İlk başta okumak için mi yazmak için mi katıldınız ?
~ Teadüf eseri denk geldiğim bir uygulamaydı.Bir süre ne olduğunu anlamaya çalıştım.Ama uzun süre kitap okudum.
•İlk hikayeniz hangisi ?
~ İntikam'ın Aşkı
•Sizin favori karekteriniz hangisi ?~ Aşk oyunu adlı hikayemde ki Selin.Eğlenceli ve deli dolu bir karakter olduğu için onu kendime daha çok yakın hissediyorum.
•Hikayeniz bu kadar okununca ne hissettiniz. Bekliyor muydunuz ?
~ Herkes gibi mutlu oldum.Bukadar okunacağını beklemiyordum.Aslımda işin sırrı kendin için yazmak.Kendi istediğin için birşeyler oluşturmak Zaten zamanla farkediliyorsunuz.
•Hiç yazmayı bırakmak istediniz mi ?
~ Yazmayı bırakmak istemedim ama çok tıkandığım zamanlar oldu.Klişekerden uzak durmaya çalışırken bocaladığım zamanlar da okuyucularımı bilgilendirip kafa dinlediğim vakitler oldu.
•Gelen yorumlara olan tepkiniz nedir ?
~ Tatlış okurşarım genelde beni üzmüyorlar.Seviyeli yorumlar yapıldığı takdirde herşeye açığım.Genelde hepsini tek tek cevaplamaya çalışırım.Benim için yazar okura yakın olmalıdır.
•Kötü yorum yapanlara bir şey söyleyecek olsanız ne söylerdiniz ?
~ Kötü söz söyleyene aittir. ☺
•Bir hikayenize kitap olma şansı sunulsaydı hangi hikayenizi seçerdiniz ?
~ Acı Bal Kendileri ustalık eserim olur.
•Kaç yaşındasınız?
~ 26 yaşındayım
•Okuyor musunuz ?
~ Hayrı.Mezun oldum.
•İleride hangi mesleği seçmek istiyorsunuz ?
~ Muhasebe bitirdim ama sanırım başka bir işe yöneleceğim.
•Aileniz hikaye yazdığınızı biliyor mu ?
~ Eşime söyledim.
•Peki nasıl tepki verdiler hikaye yazdığınızı öğrenince ?
~ Kendisi bana herzaman her konuda destektir.Ne ile mutlu oluyorsam arkamda durur..Sadece Karıcığım Telif hakları çok pahalı dedi ☺☺
•Kendinizi başarılı buluyor musunuz ?
~ Kötü olduğumu düşünmüyorum ama benden çok daha iyileri var.Orta şeker'im diyelim
•Hikayenize yeni başlayanlara bir şey söylecek olsanız ne söylediniz ?
~ Kendileri için yazsınlar.Birilerine birşey beğendirmek çok zordur.Biri beğense diğeri beğenmez.Yazdıkları yazıları insanların isteğine göre değiştirmesinler.Sanatsal yapılarda herkesin bakış açısı farklı olduğunu unutmasınlar.Ve yazmaktan vazgeçmesinler.Tabi okumaktanda.
•Hikaye yazarken sıkıldığınız oluyor mu ?
~ Tabiki oluyor.Bazen aklım donuyor.Ya da keyfim olmuyor.İnsanız hayatımız tek düze devam etmesiği için dönem dönem sıkıldığım oluyor.
•İleride bir imza gününüzde kendinizden bahsetmeniz gerekse kendinizle ilgili ne söylerdiniz yaşınız vs. dışında tabi ?
~ Neşeli deli dolu bir kişiliğim.Anneyim(Bir kadına bahşedilen en güzel duyguyu yaşıyorum )Takıntılı bir insan değilim ama başarmak istedidiğim herşey için sonuna kadar savaşırım.
•Peki son olarak okuyucularınıza ne söylemek istersiniz ?
~ Onları çok seviyorum.Görmeden de insan sevebilirmiş meğer.Ülkenin herhangi bir yerinden yazdıklarımı okuyup öyle güzel yorumlar yapıyorlar ki,
⭐️⭐️
Röportaj yapmamı istediğiniz yazarları etiketleyebilirsiniz. 😊