Bölüm şarkısı√
~City lights-No Method•
Dinleyelim mi??
Ben yazarak dinliyordum.Gözleri gözlerime değdi. Ve ben en derine düştüm." ayşegülkpn😘😘
canımcıklar!!!__________________________________
Sinirlerim alt üst olmuştu. Kum torbasına daha hızlı vurmaya çalıştım. Kolum çok yorulmuştu. geçmiyordu. Bir anda kum torbasını tuttum ve ittim cool bir şekilde arkamı döndüm git...mek (!) için koşmam gerekiyormuş. O sinirle oturup hüngür hüngür ağlamaya başladım. Yorulmuştum.Neden ağlıyordum. Galiba deliriyorum ya da Allah cezamı veriyordu. Kalkıp duşa girdim ne kadar süre kaldığımı bilmiyorum yaşlanmış gibi buruşmuştum. Saçlarımın nemi geçene kadar havluyla suyunu aldım. Üzerime bol siyah eşofman beyaz tişört gri kapüşon ve beyaz ayakkabı. Tam erkek Fatma olmuştum. Gidip yürüyüş yapsam iyi olacaktı. Hem saat 4' de randevum vardı. Belinay Demirle görüşme yapacak ve onun özel spor hocalığını yapacaktım. Bu manyak karıda o kadar kişi var niye ben ya niyeee.. .
Omzuma çarpan kişiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Arkamı döndüm ve ultra yaqışıklu bir erkek. Q ile bakın.
Kulağımın arka fonunda Ezhelin şarkısı çalıyordu.
Çok güzelsin lanet olsun insan mısın??
Kendime gelmem gerekiyordu. Yüzüne aval aval tren görmüş gibi bakıyordum. Sakin ol. Şşşştt. Tamaaamm. İç sesim yine sürtük gibi kıkır kıkırdı. O siyah gözler ateş ediyordu. Ve ben o an içimden kerimcan gibi
Vur bana! vur banahh!Demek istiyordum.
"Pardon. Görmedim"
Auuuvvv dili varmış. İç sesim kendini aynanın karşısına geçmiş kırmızı rujunu sürüp saçlarını havalandırdı. Ama ben sade dümdük bir şekilde.
"Önemli değil" demekle yetindim.
Önünü dönüp koşmaya devam etti. Gri eşofman koyu mavi tişörtü kulaklığı uzun boyu tatlı suratına bakakaldım. Arkamı döndüm ilerlemek için hareketlenmiştim ki arkamı bir daha döndüm. Klişeler gibi saçlarım savrulup ağzıma girdirdim. Gerizekalısın kızım. Oda arkasını döndü.
Gözlerine söyle gitsin artık. Kaybolmak istemiyorum....Kısa bir bakışmadan sonra gitmişti. Vicdansızın oğlu seniii..
Koşamaya devam ettim. İçimdende fast run, fast run demeyide ihmal etmedim..
_________Duşumu aldım ve Belinay hanımla olan randevuma gitmek için hazırlanmam gerekiyordu.
Erkek Fatma gibi gitmek istemedim. İlk günden ezik bakışları yemek istemiyordum.
Mor renkli tayt ve somon rengi tşört geçirdim saçlarımı şu sıcak havada kurutmaya gerek duymadım havluyla suyunu alıp taradım.
Tepemde kıvırıp lastikle tutturdum. Spor çantama bandajlarımı havlumu ve çoraplarımı koydum. Ne olur ne olmaz diye dolaptan siyah eşofman çıkarıp attım çantama. Banyoda yüzüme su çarptım çantamı beyaz spor şifon ceketimi alıp aşağı indim. Uzun saçlarımı taradığım için omzuma 3-5 tel düşmüştü. Bunu ensem kaşındığında fark ettim. Ayakkabılıktan siyah Nike Airlerimi aldım. Giyip taytımı 1 tanecik katladım. Anahtarlarımı ve telefonumu çantama attım. Arabama bindim. Ve Belinay Hanımın verdiği adrese sürdüm. İnternetteki ilanı görmüş ve email atmıştı. Tanıştıktan sonra numaramı verdim ve bir haftadır bu planı yapıyorduk. İlk defa spor yapıcakmış bu yüzden de çok heyecanlıymış.
Bla blaa...
Bugün nedense bacaklarım çok ağrıyordu. Fazla hareket etmiştim salona gitmek yerine alt kata yaptırdığım spor odamda çalışmıştım. Bir kaç kişi mesaj atmıştı ona dahi cevap verememiştim. Telefonumu arabama bağlayıp kontrol ederken Egemenin aradığını görünce şaşıradm desem yalan olur. Yüzsüz köpek kardeşim dedim bağırcazıma bastım. Ama ne oldu aşık. Salak. Ben kim sen kim. Durup durup sinirlenirim artık. Sarı piç nolcakk..Önümdeki villa tüm ihtişamıyla karşımdaydı. Tamam benim havuzum böyle bahçem mükemmel evim yoktu. Ama iki katlı çok şık bir evim vardı. Ev demişken acıktım ben umarım bir şeyler ikram edilir yoksa aç kalırdım. Hani böyle çok çok yiyip kilo almayanlar. ALAMAYANLAR var ya hah! O benim işte. Dünyayı yerim ama 50 kiloyu hiç oynamam. Hep aynı. Arabayı kilitleyip merdivenlerden çıkmaya başladım. İnsan kışın bu merdivenlerden kayar eh tabi kesin topukluyla tıngır mıngır giderken pat diye düşer be!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISSIZ ADA
ChickLitSessiz, ama hırçın bir kız. Hayatının özel insanını bekleyen ve bu esnada tanıştığı bir adama aşık olur. Olur mu hiç öyle demeyin. Oluyor. İsmi ADA. Samimi değil aksine kaba. Peki aşık olduğu adam. Hah o işte sır perdesi. Sadece kardeşi Belinaya ken...