I.A.4.Bölüm

8 1 0
                                    

Bölüm şarkısı√
Jax Jones, Mabel & Rich The Kıd~Ring Ring•

Dinleyelim mi??

Canımcıklar😘.

Kalp bir kişilik, ikiye bölersen sevilmez artık...
ayşegülkpn😘😘

__________________________________

O gece onlarda kalalı sadece Belinay'la muhatap oluyordum. Artık Belinay'da spor salonuna geliyordu. Çok yoğun çalışıyorduk. Arkadaşım Nur ve Emre benimle birlikte çalışıyordu. Artık onlar gidiyordu fitness için ben ise salonda kalıyorum. Kaç gün olmuştu Barış'ı göreli 19-20 gün? hesaplayamadım. Başımı sağa sola salladım. Olup olmadık zamanlarda aklıma geliyordu. Telefonuma gelen mesaj sesiyle bakmak istemedim. Ya Egemen'in özür mesajı ya Turcelldendi. Merakıma yenik düşüp açtım. Belinaydı.
"20 dakika sonra ordayım. Hazırlan bebeğim bugün alışverişe çıkıyoruz. Nur'u al gel 😘"
Offf. Ben ne anlarım alışverişten. En fazla eşofman alıyorum ben. Keşke kendime bir reset falan atabilsem. Bunlarla uğraşmazdım. Başımı masaya koydum. Galiba fazla oldu bu hız. Ulan bu nasıl masa beynim delindi. Telefonumu aldım elime instagram'a en son attığım fotoğrafa girdim.

Arama yerine elim 'B' yazdım ve birkaç gündür sürekli baktığım için hemen çıktı. Belinay'la

beraber fotoğraf atmıştı.

Hikayelerine bakmıyordum ama bir anda bastım. Belinay'ı etiketleyerek çok tatlı çıktıkları bir fotoğraf atmıştı. Telefonu kapatıp başımı ellerimin arasına aldım ve şakaklarımı bastırarak ovuşturdum. Belinay geldiğine dair mesaj atmıştı.
Spor çantama telefonumu atıp dışarı çıktım. Nur gülümseyerek koluma girdi. "Kız bugün bir yerlere mi gitsek?"
Ciddi misin der gibi baktım çünkü babam öldüğünden beri yaklaşık 5 senedir dışarı çıkmayan bir insandım la ben!?
"Lütfen Nur bana göre değil biliyorsun."
He he der gibi baktı. Belki gidebilirdim. Gitsem mi?
Sürtük iç sesim hemen siyah ojelerine üfleyerek geceye hazırlanırken masum iç sesim tişört eşofman giymişti bile...
Belinay Barışla konuşuyordu. Beni öptükten sonra bir hiç gibi davrandı hele sabah kahvaltısında beni görüp gitmesi ağrıma dokunmuştu. Gözlerimiz çakıştı. Ne özlemiştim onu⚠
Gözlerimin önüne o gece geldi..
______
Beni öptün."
Başını hayır der gibi salladı. "Seni öpmedim."
Bu sefer işaret parmağımı göğsüne vurarak konuştum.
"Beni öptün sen."
Hızla ayağa kalkıp giderken kolundan tuttum kendime döndürdüm.
Bu sefer dudakları dudaklarımı buldu. Alt dudağımı ıslakça öpüp çekildi.
"Şimdi saatlerce öptün diye beynimi sikebilirsin minik fare çünkü seni öptüm."
_____😍

Şuan onun düşüncelerini okumak isterdim hakkımda ne düşünüyordu şuan. Aşıktım. İlk karşılaştığımız andan beri. Kokusuna kadar hasrettim. Egemen'de beni böyle seviyordu demek ki!
Şu aşk denen şeyden 1 milim anlamayan ben aşıktım dünyanın en imkansızına. Eee ne yapacaktım. İçim burkuldu ve yanlarına gittim. "Ada varya bugün bizim gecemiz. Suratsızlığı bırakıp gidelim hadi" neden böyleydim ben. Saf mı! Salak mi?
İç seslerim AŞIK dedi. Biliyorum manda yavruları susun.
"Tamam hadi gidelim" dedim. Nur arkaya sırıtarak oturdu. Ben oturacakken yanına Belinay beni itti ve "sabah akşam Nur'umla berabersin azcık böcüümle oturayım. Geç öne"
Ne dedi? İç seslerim kıkırdadı. İkisi de aynı anda 'Onun yanına otur dediiii'
Kalbim öyle hızlı attı ki(!)
Ben böyle bir şey yaşamadım.
Kapıyı açtım ve tereddütle oturdum. Kalbim küt küt atmaya başladı öküzler tepiniyordu. Sırt çantamdan telefonumu çıkarttım kapattığım telefonumun kilidini açınca uygulamayı kapatmadığım için Belinay ve 'O'
attığı fotoğraf çıktı arkadakiler görmesin diye çıkmak için hızlı hızlı bastım ve telefon dondu. Ekranda onlar kaldı ve telefonu çantama soktum geri arkama döndüğümde ikisi de pislik gibi sırıtıyordu. Camı açtım. Ona bakmaya korkuyordum. Arkaya bir bakış attım ve ikisi telefona bakıyordu. Gülüyorlardı. Başımı ona çevirdim. Sakalları uzamıştı. En nefret ettiğim şeydi sakal. Dudaklarını ıslattı.
Onu izlemek istiyordum. Kirpikleri, gece karası o derin bakışları, yürüyüşü, gülüşü herşeyiyle mükemmeldi şu adam. Kendi kendime düşünüyordum. Başını bana çevirdi ve öylece kaldık. Ne güzel bakıyordu. İçime sıcak bir sıvı aktı. Böyle kalbime sıcak bal sürülmüş gibiydim. Başını yola çeviren o oldu. Bende dışarı bakmaya devam ettim.
Geldiğimiz AVM çok güzel bir yerdi. Sık sık geldiğim ve eşofman aldığım yer buradaydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ISSIZ ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin