Wstęp

1K 104 1
                                    

Wakacje może i oznaczają czas odpoczynku, ale nie dla nas, autorów. Damy sobie (choć niechętnie) ręce uciąć, że wielu z Was z utęsknieniem wyczekiwało lipca, by móc wreszcie poświęcić się pisaniu. Okazuje się jednak, że trzydziestostopniowy upał i nadmiar wolnego czasu niekoniecznie musi sprzyjać aktywności twórczej, a te wszystkie seriale, książki i filmy, które do tej pory kąsały nas po piętach, nagle są w zasięgu naszych rąk. I tak oto mija miesiąc, a widok kalendarza wywołuje gwałtowny wzrost ciśnienia krążącej w naszych żyłach krwi.

My również doznaliśmy wspólnego uderzenia gorąca. Nagle okazało się, że zbliża się czas sprawdzania konkursowych prac, publikacji nowego numeru miesięcznika, a ja tylko zwiększyłam ciężar, dorzucając na stół kolejny czasochłonny projekt, o którym przeczytacie w następnym rozdziale. Efekt? Korozja łączących nas ogniw, zerwanie więzów oraz, paradoksalnie, zacieśnienie innych. A wyrazem naszego zdeterminowania jest zaciśnięcie zębów i przyniesienie Wam na tacy kolejnego numeru i wielu niespodzianek!

Dalej, zbliżcie się. Czekamy na Was z kolejnymi lekcjami tworzenia perfekcyjnych opowieści. Dotykamy ostrożnie tagu #RozetnijDepresję, pomagając pisać o niej w odpowiedni sposób. Odsłaniamy nasze serca i umysły w Krótkich cięciach. A na deser? Coś słodko-gorzkiego!

Nie chcę Was dłużej zatrzymywać, bo nie dla czytania Wstępu tu jesteście, ale mam jedną, zdawałoby się, trywialną, sprawę. Aby ułatwić Wam komentowanie, autorów artykułów znajdziecie zawsze na górze, w dedykacjach. Pamiętajcie, by ich oznaczać, gdy będziecie się do nich zwracać!

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Link do spisu naszych artykułów w komentarzu obok:

Nożyce tną... lipiec 2018Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz