~one~

85 19 1
                                    

Był ciepły wakacyjny dzień. Jimin siedział na ławce w parku podziwiając otaczający go świat. Nie miał nikogo z kim mógłby gdzieś wyjść, porozmawiać. Sam nie wiedział czym to było spowodowane. Może dlatego że był inny? Jimin szukał różnych rozwiązań odnośnie tej sprawy. Niejednokrotnie starał się nawiązywać nowe znajomości, ale mu to nie wychodziło. Ludzie nie zwracali na niego uwagi, nawet rówieśnicy. Chłopak postanowił poszukać kogoś przez internet, bo to niemożliwe żeby na świecie nie było choć jednej osoby która by go lubiła, albo chciała go poznać.

Po dwóch godzinach Jimin wrócił do domu. Poszedł do swojego pokoju i zaczął przeglądać portal internetowy z nadzieją że znajdzie tam jakąś fajną osobę. Chłopak patrzył na swoją skrzynke, w której nie było żadnej odpowiedzi, ale nie zauważył czegoś... Dopiero po jakimś czasie zorientował się że dostał odpowiedź na swoją wiadomość. Był zaskoczony tym że odpisała mu osoba której najmniej się spodziewał, bo wydawało mu się że jest jego zupełnym przeciwieństwem. Yoongi, bo tak miał na imię chłopak który do niego napisał, był od niego starszy, co martwiło Jimina, ale nie tak bardzo żeby zrezygnował z bliższego poznania się.

Chłopcą dobrze się ze sobą pisało, nawet ucieszyli się że mieszkają tak blisko siebie.

Yoongi:

To może chciałbyś się niedługo spotkać?

Jimin:

Jasne, mam dość dużo wolnego czasu także na pewno poświęce dla ciebie chwilę^^

Yoongi:

To może jutro? Akurat zdaję mi się że nie mam planów.

Jimin:

Umm.. Jutro? To chyba dla mnie za wcześnie. Nawet jeszcze dobrze się nie znamy..

Yoongi:

Jiminnie.

Jimin:

Ehh.. Okej.

Yoongi:

No to do jutra Chim.

Jimin:

Do jutra Yoongi..

Jimin bał sie spotkania z Yoongim, bał się jak zareaguję na jego osobę. Bo to prawda że był inny. Obawiał się że przez przypadek zakocha się w chłopaku którego prawie w ogóle nie zna.

Jeszcze godzinę spędził przy telefonie, po czym wstał i poszedł do łazienki, umyć się i zaraz potem pójść spać. Ciągle męczyly go myśli na temat ich spotkania. Nie mógł przestać o tym myśleć. Postanowił się zając czymś innym. Włączył sobie muzykę i w ten sposób udało mu się szybciej zasnąć.

c̶h̶a̶n̶g̶e̶s̶ || Yoonmin Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz