som| Cold Cherry

1K 105 112
                                    

Taeyong kapıyı açıp Jennie'nin içeri girmesini işaret etti. Jennie odasına bir göz attı. Soğuk, korku, öfke ve birçok şey yüzünden titriyordu. Taeyong'un arkasında duran bedeni onun zayıflığına inat güçlü bir şekilde ayakta dikiliyordu.

Jennie birden ona dönüp "Bana yardım et." dedi. Eğer Taeyong ona yardım ederse buradan gidebilirdi. Onun koruması yabancılaştığı bu şatodan çıkmasına ve gideceği yere ulaşmasına yeterli olurdu.

"Beni buradan dışarı çıkar."

Jennie ona doğru bir adım attı. Kalan umudunu sözlerinde taşıyordu. Taeyong yüzüne yerleşmiş donuk ifadesi ile ona bakıyor, gözünü dahi kırpmıyordu.

"Ne istersen yaparım." dedi Jennie. "Lütfen." diye eklerken ona doğru bir adım daha attı. O, burada kendini yakın hissettiği son kişiydi. Bir an Taeyong'un gözleri Jennie'nin arkasındaki bir şeye takıldı, yüzü acı bir ifade aldı.

Taeyong ona doğru bir adım attığında Jennie olduğu yerde durdu, Taeyong ona doğru adım attıkça geriye gitti. Taeyong'un ifadesi onu korkutmaya başlamıştı. Birden yoğunlaşan öfkesinin nedenini anlayamıyordu. Sadece ondan yardım istemişti.

"Sen şatosunda yaşayan bir prenses olabilirsin ama ben seni kurtaracak prens değilim. Aksine, seni oraya hapsedecek askerlerden biriyim."

Taeyong keskin bakışları ile Jennie'ye baktı. Sesinde öfkeyle çileden çıkmışlık arasında bir tını vardı.

Taeyong'un sözleri karşısında Jennie belirli bir yükseklikten aşağı düşüyormuş gibi hissetti. Başı dönmüş, midesi bulanmıştı. Taeyong dışarı çıktıktan sonra bileklerindeki soğukluğu fark etti. Kalın demir, bileklerinin çevresinde buz gibi parlıyordu.

Cold Cherry mini bir kurgu olup Jenyong House okurlarıma ve tüm Jenyong shipperlara hediyemdir.
Umarım seveceğiniz bir kurgu olur.

Kapağımızı daha yakından görmek isterseniz;


Cold Cherry | JenyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin