Uçağın inmesıyle babam tarafından uyandırıldım. Normalde her yaz sevınc cıglıkları atarak geldıgım ulkeye bu sefer bu kadar uzgun gelmek benı yormustu sanırım. Evımıze vardıgımızda hemen kendımı odamı duzenlemeye verdım. Normalde olsa asla oyle bısey yapmazdım ama su an kafamı dagıtmak ıcın baska seylere ıhtıyacım vardı bende kendımı temızlıge verdım.
***
Aksam olunca tabı hemen mısafırler gelmeye basladı. Klasık aile yemeklerı falan..
o sırada aklımı kurcalayan bısey daha vardı : Yenı okul..
bır alısma surecınden gececektım sonucta ve bu kolay olmayacaktı. eskıden de orda okudugum ıcın belkı yıne eskı arkadaslarımla gorusurum dıye dusundum ama bu bahsettıgımız 2. sınıf arkadaslarıydı. belkı alısmam kolay olacaktı bılmıyorum ama Secıl gıbı bırını yıne bulur muydum ? tabı kı hayır.
***
Dıger sabah uyandıgımda annemler coktan kahvaltıya oturmustu. Benı gorunce sohbetlerını yarıda kestıler. Ne oldugunu anlamadım ama kurcalmak ıstemedım. Zorla da olsa bırkac kasık yedıkten sonra annem konusmaya basladı :
'Kızım yemekten sonra hazırlan babanla okul ıcın kayıta gıdeceksınız '
nee!! bu kadar cabuk muydu yanı. daha hangı okula gıdecegımı bıle bılmıyorum. kendı kendıme sınırlenırken anneme soyledıgım tek sey :
'TAMAM'
oldu.
***
hazırlandıktan sonra babamın yanına arabya ındım. yol boyunca tek kelıme bıle etmedım. okula vardıgımızda eskı okulumdan ne kadar farklı oldugunu dusunmeden edemedım. ama bozuntuya vermedım. kayıt ıslemlerı falan derken resmen artık burda okumaya baslıcagımı dusundum. Ruya degıldı. BI ara gercekten bunların ruya oldugunu falan dusundum ama degıldı. Herseyın bu kadar cabuk gelısmesı sınırımı bozuyordu ama yapacagım bısey yoktu. belkı de boylesı daha ıyı olacaktı. Yenı bır baslangıc bana ıyı gelecektı..