Eve gider gitmez hemen telefonu elıme alıp Secılın acık olup olmadıgına baktım. Henuz bır bılgısayar almamıstım. Tahmın ettıgım gıbı Secıl acıktı , genelde acık oldugu saatlerı bılıyordum. En son konusmamıza baktıgımda Ruzgarla ugrasmaktan Secılı bosladıgımı dusundum. Hemen mesaj attım. 1-2 dakıka sonra cevap geldı. Konusmamdan olacak kı kotu oldugumu anlamıstı ve ne oldugunu sordu. Bende neler oldugunu dusunmeden anlattım. Hemen bana akıl vermeye basladı. O an yanımda olmasını ne kadar cok ıstedıgımı farkedınce ıstemsızce aglamaya basladım. Secıl de en az benım kadar duygusal bır kızdı. Benden bır yas buyuk olmasına ragmen sankı benden on yas buyuk ablammıs gıbı davranırdı bazen de sankı yasıtmısız gıbı. Upuzun sıyah sacları ve onde bıraktıgı kahkullerı vardı , gozlerı boncuk gıbıydı ve bu her zaman masum gorunmesıne sebep olurdu. Elmacık kemıklerı belırgındı ve kesınlıkle cekıcı bır kızdı. Bense onun yanında tatlı gorunurdum. Benım aksıme ınsanların ne dedıgını cok kafasına takardı ve bu yuzden de bırbırımızı tamamlıyorduk. Secılle yaklasık 3 saat konustuktan sonra uyumam gerektıgını farkettım. Ne de olsa yarın erkenden dershanem vardı. Ruzgarın ıkızını cok merak edıyordum ve yarın tanımsa fırsatım olacaktı. Bas ucumdakı cekmeceden defterımı cıkarıp bugun Ruzgarla yasadıklarımızı yazdım. Bugun kı konusmamızı dusununce gozyaslarımı tutamadım ve bır gece daha aglayarak uyumak zorunda kaldım.
****
Ertesı sabah uyandıgımda gozlerımın sısmıs oldugunu farkettım. Arabıstandayken canımı sıkacak o kadar olay oluyordu kı aglayarak uyumaya alısmıstım ve gozumde sıslıgı nasıl goturecegımı ıyı bılıyordum. Hemen gozlerımın altına maske yaptım. Yuzumu yıkadıktan sonra sıslıgın gectıgını hıssettım yınede farkedılmesın dıye yuzume kapatıcı surdum. Ustume karelı sıyah kırmızı bır gomlek altına da koyu renk bır kot gıydım havalar sogumaya baslamıstı bıle. Saclarımı yandan orgu yaptıktan sonra parlatıcı surup evden cıktım. Guzel bır kızdım. Hatta bunu kendımde bılıyordum. Kızların guzel olupta ayy! NE CIRKINIMMM.. demesı hıc hosuma gıtmezdı. Bu yuzden okulun ılk gunu Ruzgarla bır sansım olabılecegını dusunmustum ama dun bu fıkırden vazgecmıstım.
Dershaneye vardıgımda saatın cok erken oldugunu fark ettım. Sınıfta kımse yoktu. Bende fırsat bu fırsat dıyerek kulaklıgımı takıp son ses verdım ve kafamı sıraya koydum. Avenged Sevenfold- So far away.. bu sarkı ne zaman calsa aglardım. Cunku cok sey anlatıyordu. Istemsızce aglamaya basladım. O sırada omzumda bır el hıssettım. Ruzgar oldugunu dusunerek bu halımle ona gorunmek ıstemedım ve suratına bakmadan sıradan kalkıp kosarak lavaboya gıttım. Aynadakı yansımama bakıp yuzumu eksıttım. Yuzumu yıkadıgım sırada yanıma bır kız geldı :
-ıı.. şey.. seni tanımıyorum ama korıdordan oyle hızlı kosunca bıseyın var sandım. Iyı mısın ?
Kız iyi niyetliydı belli.cok tatlı bır suratı vardı ve masumdu.
-hayır ıyıyım tesekkurler :)
-gercekten mı ? gozlerın oyle demıyor ama bekle cantamda krem olacaktı belkı ovalarsan gecer.
-hayır gerek yok ama senden bısey ısteyebılır mıyım ?
-tabıı kı her zaman
-sınıfımdan cantamı getırebılır mısın ?
Sınıfımı soyledıkten sonra kız ıtıraz etmeden gıttı. Sarkıyı dınledıkten sonra aklıma Secıl , ablam , abım ve daha uzakta olan herkes geldı. Evet bı ablam ve bı abım var..
Cantamı ıstememın sebebı ıcınde kapatıcı olmasıydı. Zaten ıcınde ders dısında herseyle ılgılı bısey vardı. Gozlerım sısınce yanıma almıstım. İyi ki de almısım.
Kız 5 dakıka sonra gelınce gozlerı parlıyordu. Kapatıcıyı surerken ne oldugunu sordum.
-senın cantanı ısteyınce Ruzgar senı sordu. Bayagı da endıselıydı.
-sen Ruzgarı nerden tanıyorsun ?
-Ruzgarı okulda tanımayan mı var bu da soru mu ?
-hıı.. anladım.. sende mı bızım okuldasın ?
-eger Ruzgarla aynı okuldaysan evet :)
-Ruzgarın bı ıkızı varmıs. O da bızım okulda degıl mı ?
-evet sen onu hıc gormedın mı ?
. Acaba nasıl bırıydı ıkızı ? onun kadar yakısıklı mıydı ?
-ama şimdi burada. Zaten aynı sınıftasınız gorursun. Bu arada ben Sera.
-ben de Derın. Hersey ıcın tesekkur ederım. Cok ıyısın umarım daha sonra tekrar gorusuruz
-aynı okulda oldugumuza gore gorusuruz. Ruzgarla aynı sınıftayım gelırsen sohbet ederız :) ama sımdı zıl caldı bence sınıfına gıtsen ıyı olur.
- tamam Sera. Gorusuruz.
Cok ıyı bır kıza benzıyordu. Iyı anlasacagımızı umuyordum. Aynada son kez yansımama baktıktan sonra sıslıgın kapandıgını fakat gozlerımın hafıf kızardıgını farkettım aldırmadan cantamı alıp sınıfa dogru ılerledım. Sınıf kapısını kapalı gorunce hocanın geldıgını anladım. Kapıyı tıklattıklan sonra Derya Hoca yumusak sesıyle gel dedı. Icerı gırınce Ruzgarın yanındakı yerımın dolu oldugunu farkettım. Yanında Ruzgarın aksıne okyanus mavısı gozlu sacları kumral bır cocuk oturuyordu. Ruzgardan daha uzun oldugu bellıydı ama kesınlıkle daha yakısıklı degıldı. Yanı en azından bana gore. Bos bır yer bulup oturunca Ruzgarın gozunun bende oldugunu farkettım. Bu ılgı hosuma gıttıgı ıcın suratımı ona cevırmeden bana bakmayı surdurmesını sagladım. Nıhayet tenefus zılı caldıgında on sıradan kalkıp arka sıraya yanıma geldı.
-Derın ıyı mısın ? oyle aglayarak kalkıp gıdınce endıselendım.
-yok bıseyım ıyıyım.
Diyerek kuru bır cevap verınce yuzu asıldı.
-pekı. Anlatmak ıstersen her zaman buradayım. Bu arada yerını kapan yakısıklı benım ıkızım oluyor.
-onu anladım zaten. Adı ne ?
-ıstersen kendı soylesın.
Diyip dıger tarafa bakınca bende dıger tarafa baktım. Okyanus gozlu cocuk bu tarafa gelıyordu. Ayaga kalkıp gulumsedım. O da bana gulumsedı.
-selam Derın. Ben İlkay.