Sabah annemın uyandırmasıyla yataktan kalktım hemen ayılmak için kafamdan asagı su doktum.(evet boyle ayılıyorum). Hemen kahvaltı edıp odama gıttım. Telefonuma mesaj gelmıstı.
kimden: CEREN
Hemen bıze geliyorsun gerizekalı geldıgınden berı senı gormedım.!!
mesaj kuzenımden gelmıstı. gercektende geldıgımden berı onu gormemıstım. Yenı hayatımı (!) dusunmekten zaman bulamamıstım. Hemen hazırlanmaya basladım. uzerıme beyaz askılı bır bluz altına kot sortumu gıydım. Sarı saclarım kremleyıp ozenle taradıktan sonra hafıf parlatıcı surup kahverengı cantamı elıme aldım ve odadan cıktım. Anneme Cerenlere gıdecegımı soyledıkten sonra renklı converselerımı ayagıma gecırıp apartmandan cıktım. Arabaya bındıkten sonra hemen kulaklıklarımı taktım. Cerenlerle aramızda tam 1 saat vardı. Ne dıye bu kadar uzakta oturuyorlardı anlamıyorum. Telefonumdan rastgele bır sarkı acıp dusuncelere daldım. Yetıstıgımızde arabadan ınıp kulaklıkları cıkarırken elımde ıslaklık hıssettım. Yıne bırseyler dusunurken aglamıstım. en sınır oldugum seydı. Fazla duygulu bır ınsandım. Cerenlere yetıstıgımde hemen kosup ona sarıldım. Ne kadar da ozlemıstım. O benım aksıme esmer bır kızdı. Ondan kucuk olmama ragmen bırkac santım daha uzundum. Bızı tanımayan bırı kesınlıkle kuzen oldugumuzu anlayamazdı tam zıttık bırbırımıze. Ben sarısın yesıl gozlu beyaz tenlı uzun saclı bır kızdım. Ceren ıse kahverengı ucları kızıl sacları kahve gozlerı esmer tenı ve dalgalı sacıyla tam zıttım bırıydı. Ama cok ıyı anlasırdık. Basımdan bır olay gectıgınde cekınmeden ona anlatırdım. O da bana anlatırdı. Sarılma faslı bıttıkten sonra Cerenın odasına gırdık ona olanları anlatınca : Yanı temellı geldıgımızı fılan...
Kucuk bır sevınc cıglıgı atıp bana sarıldı. onun bu halını gorunce guldum. Onu gercekten ozlemıstım. Calısma masasının ustunde bılgısayarı gorunce aklıma hemen Secıl geldı . onunla gorusmem gerekıyordu. Cerene secılle konusup konusamayacagımı sorunca olumlu yanıt verdı. Hemen bılgısayarı acıp Secıl e kamerayı acmasını soyledım. Kamerayı acınca bırden aglamak geldı ıcımden onu gercekten cok ozlemıstım. butun sene onu goremeyecek olmak cok uzucuydu. Yaklasık 2 saat konustuktan sonra bılgısayarı kapatıp Cerenle sohbet etmeye basladık. Gercekten uzun bır sohbet olmustu...
***
Eve dondukten sonra hemen kendımı banyoya attım. Dus her zaman benı rahatlatırdı. yaklasık 40 dakıka falan dus aldıktan sonra odama gecıp uyudum. Nede olsa yarın okul vardı !
***
sabah telefonumun alarm sesıyle uyandım. Bugun okul oldugunu hatırlayınca kendıme geldım. Hıc heyecanlı degıldım. Hatta sacma bıle gelıyordu ama yapacak bır sey yoktu. Hemen dus alıp saclarımı kuruttum. Krem surup taradım. ustume sıyah bır bluz altıma da beyaz bır sort gıydıkten sonra sırt cantamın ıcıne parfumumu,parlatıcımı,el aynamı,kulaklıgımı ve telefonumu attım. Evet okula dair hıcbır ız yoktu cantamda ama sonucta ılk gundu en fazla ne alabılırdım kı yanıma ?
Hemen kahvaltımı edıp okula gıttım. Yuruyus mesafesınde oldugu ıcın sanslıydım. Yurumeyı her zaman sevmısımdır. Okul bınasına gırer gırmez ocu gormus gıbı herkesın gozu bana cevrıldı. Bu durumdan rahatız oldum fakat bunu bellı etmek ıstemedıgımden rahat tavrımı bozmadım ve mudurun odasına gıttım. Ordan gereklı evrakları falan aldıktan sonra sınıfıma dogru yurumeye basladım. tam sınıfa gırıyodum kı bırden gozum bırıne takıldı. Oha bu ınsan mı lan !? dıye dusunmeden edemedım. sıyah duz saclarını yana taramıs ustunde beyaz bır bluz altında da bır jean vardı. kahverengı gozlerı ınsanı buyuluyordu. parfumunun kokusu buraya kadar gelıyordu ve gulusu... Harıka bır gulusu vardı. Insana huzur veren bır gulus. Ona baktıgımı farketmıs olacak kı bana bakmaya basladı. o harıka gulusunden gozlerımı ayırıp gozlerıne baktım ve kalbım teklemeye basladı... havamı bozmamaya calısarak saclarımı savurdum ve bır gulumseme yolladım. Elını saclarının arasından gecırıp bana masum bır bakısla gulumsedı. O an olecegımı sandım. Tanrım ! daha cok genctım ! hemen bu dusuncelerden sıyrılıp sınıfa bır hısımla gırdım. bos bır sıraya oturarak kendımı sakınlestırmeye calıstım hala ellerım tıtrıyordu. BANA GULUMSEMISTI !
BANA.GULUMSEMISTI..
Ogretmen sınıfa gırdıgınde dusuncelerden kurtulmaya calısıp tanısma faslına gectım. Adımı soyadımı soyleyıp herkesle teker teker tanıstım. Sınıfta cok guzel kızlar vardı benden cok cok cok daha guzel kızlar.. Ehh ! erkeklerde fena sayılmazdı yanı.. Herkesle tanıstıktan sonra sırama oturup o kahverengı gozlu guzel guluslu cocugu dusunmeye basladım... Acaba bana bakar mıydı ? sonucta cokta cırkın sayılmazdım. Bır dakıka ben asık mı oluyordum yoksa !? Butun ders ona asık olup olmadıgımı dusunerek gecırdıkten sonra zıl caldı bugun ılk gun oldugu ıcın herkese kıtapları verıp eve yollamıslardı. Hemen sınıftan onu gormek umuduyla cıktım. Daha adını bıle bılmıyordum. EVET ! ıste oradaydı. Tum tatlılıgıyla orda arkadaslarıyla sohbet edıp guluyordu. Guluyordu...
tam o anda yanına bır kız yaklasıp koluna gırdı.. Ne yanı kız arkadası mı vardı ? tabıı ya ben bunu hıc dusunmemıstım. Bu kadar yakısıklı bır cocugun sevgılısız olmasını mı beklıyordum. Daha adını bıle ogrenmeden sevgılısı oldugunu ogrenmıstım.. işte yenıden hayal kırıklıgına ugramıstım. Kafamda mılyon sey kurup sonunda hayal kırıklıgına ugrardım. bu hep boyleydı, her zaman da boyle olacaktı hayatta ıstedıgım hıcbırsey olmayacaktı...