5.bölüm

12 0 0
                                    

İlkay mı ? gercekten bu ismi duymayı hiç beklemiyordum. Ama yakından bakınca Rüzgar kadar yakışıklı olduğunu görebiliyordum.

-güzel isimmiş. Benim adımı nerden biliyosun ki ?

 

-tanıştığınızdan beri sevgili ikizim sürekli senden bahsediyorda ondan.

 

Yanlış mı duydum ? Rüzgar gerçekten kardeşine benden mi bahsetti yani ?

-hm. Evet iyi arkadaş olduk. Seni neden bu hafta okulda göremedim ?

 

-biraz rahatsızdım ama geçti.

 

-geçmiş olsun. Baksana bu ders yanımda otur hem sohbet ederiz.

 

-aa.. tabii zaten ders dinlemekten sıkılmıstım.

 

Neden mi yanımda oturmasını istedim ? tabii ki Rüzgara soramadığım soruları İlkaya soracaktım. Ama yinede içimden bir his iyi arkadaş olacağımızı söylüyordu.

    Rüzgara baktıgımda biraz bozuldugunu gordum. Sanırım İlkayı kıskanmıstı. Ama İlkay ı kıskanacak bir nedeni yoktu ki. Hem İlkay onun ikiziydi ve bende onun hiçbişeyi sayılmazdım basit sıradan bir arkadaştım sadece. Yinede bozulmasın diye gönlünü alacaktım ama sonra.

-Rüzgar ? ikizinle oturmama kızmıyosun dimi ?

 

-aa.. ha-hayır tabii ki oturabilirsin sormana bile gerek yok.

 

-tamam o zaman.

 

---

 

İlkayla bütün ders boyunca konusmustuk ve cok eglenceli bir çocuktu. Bu arada kızlarla hiç arası yokmuş. Bu kadar yakışıklı olmasına rağmen daha bir tane bile sevgilisi olmamış. Doğrusu çok şaşırdım. Bu arada Rüzgar hakkında da bir sürü şey öğrendim. En sevdiği renk, en sevdiği sanatçı , en sevdiği oyuncu….

En iyiside ben bunları sorarken neden soruyorsun dememesiydi. Sanırım pek umrunda da değil. Ders bittikten sonra beraber yürümeyi teklif etti böylece ben Rüzgar ve İlkay yürümeye başladık. Yan yana durduklarında hiç benzemediklerini fark ettim ve daha fazla dayanamayıp konuştum

-ya gerçekten anlamıyorum siz nasıl ikizsiniz ? hiç ama hiç benzemiyorsunuz. Hiçbir konuda hemde. Birinizi hastanede falan mı karıştırdılar dogruyu söyleyin.

Bunları soyledıkten sonra ikiside katıla katıla gülmeye başladı. Ben de dayanamayıp güldüm. Sonra da Rüzgar konuştu

-Hayır karıştırdıklarını sanmıyorum sadece ayrı yumurta ikiziyiz.

 

-haa anladım. Peki abiniz ablanız ya da kardeşiniz falan yok mu ?

 

-bir abimiz var.

 

Ben de aslında içimden “oha yani siz böyleyseniz Allah bilir abiniz nasıl daştır” desemde bunu dışa vurmadım. Derken İlkay konuştu

-ha bak abimin bazen gerçekten evlatlık olduğundan şüphelenmiyor değilim yani

Buna karşılık bende güldüm. Evime vardığımızda Rüzgar telefon numaramı istedi bende verdim. Sonrada “mesaj atarım” deyip o efsanevi gamzelerini çıkararak gülünce donakaldığım için bişey diyemedim. Bu çocuğun benim hakkımda ne düşündüğünü gerçekten çok merak ediyordum.

---

 RÜZGARIN AĞZINDAN …

Derini eve bıraktıktan sonra İlkayla eve yürümeye başladık. Bu kız gerçekten kafamı çok karıştırıyordu. Ondan hoşlanıyor muydum emin değildim ama bir şeyler hissettiğim kesindi. Bi kere ben kolay kolay aşık olmazdım ama İlkay gibi ayağıma gelen fırsatları da tepmezdim. Evet Dilayla sevgiliydik ama sadece ona acıdığım için çıkmıştım. O okula gittiğimden beri bana deli  gibi aşıktı ve ondan hoşlanmam için elinden ne gelirse yapıyordu. Başta diğer kızlar gibi popüler olmamdan dolayı benimle sevgili olmak istediğini sandım ama sonra gerçekten aşık olduğunu kanıtladı. Ben onu sevmiyordum. Sadece acıdığım için çıkıyordum ama o ona gerçekten aşık olduğumu sanıyordu. O benden soğuyana kadar çıkacaktım ne de olsa başka kızlarla sevgili olmak gibi bir niyetim yoktu ama Derin okula geldiği gün göz göze gelmiştik ve ben ilk defa bir kalbim olduğunu hissetmiştim. Muhteşem zeytin yeşili gözleri altın sarısı saçları tek yanağındaki gamzesi ve harika kokusundan etkilenmemek mümkün değildi. Onunla bir şekilde tanışmıştık ve onunla konuştukça ona bir şeyler hissetmeye başlamıştım. Lanet olsun ki bir sevgilim vardı ve bu yüzden ona karşı sadece arkadaş gibi davranmak zorunda kalıyordum. Tanıştığımız gün bende Dilayı üzmeden ondan ayrılma kararı almıştım böylece Derine karşı sadece arkadaşmış gibi davranmayı kesebilirdim. Ama bir sorun vardı : İlkay.

Gerçekten yakışıklı bir ikizim vardı ve daha tanıştıkları ilk gün Derin bana göstermediği samimiyeti İlkaya göstermişti. Hatta ondan bir çok kız gibi hoşlanmış bile olabilirdi. Eğer Derin İlkay dan hoşlanırsa aradan çekilecektim. Bir kız için asla ikizimle kavga etmezdim.

---

DERIN MEVZULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin