Abimin ölümüne göz yumamazdım.O zaman kabul edecektim.Hayatım bitti.Ben mesleğim olmadan yapamam ki off ."Tm lanet olsun tamam berdel olsun" dedim miranın babası mutlu olmuş gibi "Tamam o zaman gelinim gelin oturak düğünü falan konuşak"dedi.bende"Peki zaten bazı şartlarım var"dedim o sırada koltuklara oturmuştuk."Tm kızım neymiş şartların"dedi miranın babası .bende"kıyafetime ve çalışmama karışmıcaksınız bu kadar"dedim.miranın babasıda "tabi kızım çalışta miran oğlun sen ne dersin"dedi mirana bakarak bende baktım yüzünde anlayamadığım bi ifade vardı"tm baba sen ne dersen odur aryayla biraz konuşabilir miyiz?"dedi sona doğru bana bakarak babam bana baktı kafamla onay verdim ayağı kalktım.miran önde ben arkada miranın odası diye tahmin ettiğim yere geldik.odaya girdik pencerenin önündeki 2 tane tekli berjerlere oturduk.odası güzeldi gri renklerin ağırlıklı olduğu zevkli bir odaydı ilk söze o girdi
Miran=+ arya=*
+ arya aşağıda tamam dedim ama fazla açık giyme* ben zaten fazla açık giymiyorum
+ arya evlenince burda yaşıcaz o yüzden tayinini buraya iste
* of tamam isterim eşyalarımı zaten kargoyla gönderecekler senin işin ne olacak
+ burdaki şirketi yönetecem sana birşey soracam
* sor bakalım dedim gülümseyerek
+ sevdiğin biri var mı
* neden sordun
+ merak ettim evlenecez yani
* yok sevdiğim biri yok senin var mı
+ benimde yok kaç yaşındasın, nelerden hoşlanırsın
* 24 yaşındayım sohbet etmekten,yemek yemekten, eğlenmekten hoşlanırım peki sen kaç yaşındasın , nelerden hoşlanırsın
+ bende 24 yaşındayım yemek yemekten, sütlaç çok severim
* Vay süper yaparım
Dedim o sırada içeri zayıf güzel bir kız girip aşkım diyerek mirana sarıldı ben şok oldum miranda kalkıp kıza sarıldı "aşkım seni çok özledim"dedi miranda "bende seni özledim ne zaman geldin" dedi."yeni geldim ama siz konuşuyodunuz ben aşagı inim"miran kafa salladı kızda odada çıktı ben ayagı kalkıp "geçekten sevdiğin yokmuş " dedim tam yatagın yanından kapıya doğru giderken miran kolumu tutup beni kendine çevirdi çok yakınlaşmıştık "sen yanlış anladın o benim kuzenim arada gelip 1-2a ay kalıyor " dedi .bende hafif sırıttım rahatlamıştım "hı o senin kuzenin mi özür dilerim yanlış anladım"dedim.miranda "sen beni mi kıskandın"dedi. "Yo hayir yok yani be kıskanmadım "diye inkar ettim. Miran "kesin kıskanmadın"dedi bişey demedim. Sonra bakıştık biraz yakınlaştık "çok güzel kokuyosun"dedi miran gine bişey demedim.sonran tam öpücekken kapı açıldı.Kuzeni geldi "ay pardon böldüm özür dilerim ay valla böldüm ya şey gidiyomussunuz"dedi ve hemen çiktı.Utandım valla "neyse görüsürüz numaranı ver istersen sabah haberlesiriz"dedim oda kabjl edip numarasini verdi aşaği indim annemgil kapıdaydı bende tam gidecekken miran kolumu tutup anneme "siz gidin biz biraz aryayla gezecez"dedi.Annemde ona"tm oğlum siz gezin sen bırakırsın"ben şok oldum hemen kabul etti ya neyse ya "anne al arabamın anahtarı abim sürer"diyip anahtarı verdim . Annemgil gitti miran "Hadi çıkalım "dedi çıkacakken miranın kuzenine"sende gelsene tanısırız hem"dedim gülümseyerek oda bana bakarak "rahatsız etmiyim sizi tek gidin" dedi"hayır canım gel hadi"dedim oda kabuk edip geldi arabaya bindik bem öne oturmak zorunda kaldım .miran bizi kafeteryaya getirdi.Oturduk sohbet ettik kuzenin adı selinmiş numarasını verdi bende numaramı verdim baya kaynaştık miranin gözü hep üstümdeydi rakı iciyordu.Garsonu çağırıp "rakı alabilir miyim"dedim miran hemen "rakı getirme koçum meyve suyu falan getir"dedi "ben raki icecem ya istemiyorum meyve suyu"dedim "hayır izin vermiyorum içemezsin"dedi."İcemez miyim bak nası içiyorum"diyip onun bardağını alıp kafama diktim.bana şok olmuş şekilde bakıyordu .Sonra selinle ikisi birden kahkaha atmaya başladı.acaba neye gülüyolar dedim içimden şaşkın şaşkın bakarken selin"miranla aynı yerden içtin"dedi ay be ne yaptım ay off ya içmesem ne olurdu ya off utandım kesin kırmızı olmuşumdur.miran"hadi kalkalım"dedi hesabı ödedi arabaya bindik beni eve bıraktılar yorgundum hemen uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinin Cesur Doktoru
ChickLitherkesini hayatını kurtaran doktor kendi hayatını kurtara bilecek mi??? töreye karşı gelebilecek mi??? EN ÖNEMLİSİ kendinden vazgeçe bilecek mi!!!!!???????