2.BÖLÜM

765 26 0
                                    

Mardine inmiştik bavularımızı alıp havalimanından çıktık amcam araba göndermiştı.Arabaya binip konağa doğru yola çıktık 25-30dk içinde konaga geldik .Arabadan inip hemen konağa girdim. Hemen dedemin yanına gidip sarıldım benim için herşeydi dedem.bütün konaktakiler sarılıp sohbete başladık.saat geci yarısını geçmisti.herkes odalarına gitti bende odama gittim herşey aynıydı.üstümü değiştirip yatağa girdim ama uyuyamadım.aşagı inip kahve yapacağim sırada ada girdi içeri "uyskusu kaçmış bir arya demek"dedi"aynen canım uçakta uyudum uykum kaçtı sen hayırdır"dedim gülümseyerek"heycandan uyuyamadım valla banada kahve yap ya sitrese girdim ya"dedi"tm canım sakin tm hem terasa git geliyorum bende oldu zaten"dedim"tm arya hemen gel hadi"dedi"emredersiniz gelin hanım komutanım"dedim kahka attık ikimizde kahveleri alip terasa çıktık bana gelinliğini ve bindallısını gösterdi çok güzeldi sonra damat tarafını konuştuk damatin adı selim mış ailesi aşiretmiş kaynanası seviyomuş adayı herneyse baya konuştuk sonra saat çok geç olduğu için hemen yattık hem yarın kına vardı.
Sabah adayla zeynep beni uyandırdı.hemen kalktim banyoma gidip rutin işlerimi yaptım.odama gelip

Ustumu giyinip sade bir makyaj yapıp aşağı indim kahvaltı hazırdı herkes vardı sofrada herkese günaydın dedikten sonra kahvaltımı yaptım kahvaltıdan sonra korumamız arayıp arabamı konağa getirdiklerini söyledi tm diyip kapattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ustumu giyinip sade bir makyaj yapıp aşağı indim kahvaltı hazırdı herkes vardı sofrada herkese günaydın dedikten sonra kahvaltımı yaptım kahvaltıdan sonra korumamız arayıp arabamı konağa getirdiklerini söyledi tm diyip kapattım.kuaförler konağa geldi herkes sırayla sac makyaj yaptırdı. Ben su dalgası yaptırdım  siyah tonlarda makyaj yaptırdım.zeynep örgü yaptırıp şeftali tonlarında makyaj yaptırdı güzel olmuştu neyse üstümü değiştirip  aşağı indim abimin yanına gidip "yakışıklı olmuşsun yakışıklım"dedim"tabiki prenses ben hep böyleydim zaten asıl sen taş olmuşsun"gülümsedim.korna sesleri gelmeye başladı .avluya çıkıp selamlaştık falan amcam kuşagını bağladı ağladılar falan sonra konvoy yaparak damat evine geldik.kına başladı falan erkekler gittiler tabi sonra oynadilar falan ara sıra oynadım kına yakılacağı zaman erkekler geldi benim dikkatimi bi adam çekti güzelleri yeni çıkmış sakkalları gömleğinden belli olan kasları süperdi. Biraz baktıktan sonra kinaya odaklandım neyse kına bitti tabi bizde bittik konağa gelip kendimi duşa attım adeta duş alıp hemen yattım. Sabah erken kalktım ústümü değiştirip asagı indim,. Kahvalti yaptım koşuşturma hakimdi etrafta kuaförlerin yanına gittim adanın sacını yapıyorlardi.sonra annemgil saçını yaptırdı bende en son dağınık topuzla kırmızı tonlarda makyaj yaptırdım üstümu giyinip çantamı alıp aşagı indim herkes hazırdı ada saç ve makyaj yaptırdıktan sonra fotoğraf çekimine gitti damat evine gittik heryer güzel olmuş yerimize oturduk adagilde geldikten sonra düğün başladı. Düğünün sonuna dogru silah sesleri duyuldu herkes silahlarını çıkardı bende tabi evet silahım var aşiret çocuğuyuz sonuçta etrafta kimse yoktu cığlık sesj duydum bi adam yerde yatıyordu.silahı çantama geri koyup adamın yanına geldi nabzına baktım çok azdı nefes almıyordü kalbide atmiyodu kalbinin ordan vurulmuştu adamı biraz çevirdim kurşun çıkışı yoktu izçerdeydi hala ama kriz geçirıyordu kalp masajına basladı ambulans geldk ambulans doktoruna gerekli bilgileri verdim herkes bize bakıyordu şaşkın şaşkın önemsemeyip annemgille hastaneye geldik amelyata almışladďi 2-3 saat sonra doktor çıktı "Hastanin durumu iyi suanda biraz sonra normal odaya alıcaź ilk müdahaleyi kim yapmışsa hayatını o kurtarmış hastanin çunkü ilk müdehale yapılmasaydı hasta ölürdü"sonra herkes bana teşekür etti kınadaki o adamda burdaydı yañıma gelip "sana can borcumuz var artık téşekkürler"dedi"ben doktorum ve bu benim görevim yapmam lazımdı yaptim can borcu falan yok hemen abartmayın"dedim.sonra herkes adamin yanına gitti biraz daha durduktan sonra konağa geldip yorulduğum için hemen banyo yapıp yattım.

Mardinin Cesur DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin