2.bölüm

98 5 0
                                    

Güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım. Yataktan kalktım dahılan yatağımı topladım.

Elimi yüzümü yıkadım. Tam o sırada babam geldi. 

- kızım günaydın?.

- baba uyku sarhoşumusun?.

- yoo.

Elinde tam 2 poşet vardı.

- baba onlar ne?.

- al bak bakalım.

Poşetleri elinden aldım. Bir tanesinin içinde siyah parlak bir elbise vardı. Diyerinin içinde ise makyaj mazemeleri vardı.

- baba bunlar ne böyle?. Ve bunları hangi paraylan aldın?.

- üzümü ye bağını sorma derler. Boşver sen.

- baba sen neden bu kadar bana iyi davranıyorsun?. Dün bağırıp çağrıyordun?.

- sen takıntılımısın?. Şimdi bu elbiseyi giy, makyajını yap gel.

- neden?.

- üzerinde nasıl durdu ona bakıcam.

- tamam.

Babam odadan çıktı.  Babamın böyle yapması benim nedense tuhafımı gitmişti. Boşverip üzerimdeki pijamalardan kurtulup babamın verdiği parlak siyah elbiseyi giydim. Bide makyaj yaptım. Saçlarımı taradım. Çok güzel olmuştum. Benim hiç böyle şeylerim olmamıştı. Babam bana ne alırsa onuda burnumdan fitil fitil getirmesini iyi biliyordu.

Ben hazır olunca odadan çıktım. İçeri girdim. Çok şık olmuştum. Ablam, annem ve babam oturmuşlar bana bakıyordular. Benim yanaklarım kızarmıştı. Biraz utangacımdırda. Ablam

- bu elbise nerden çıktı?.

- şey babam bana makyaj mazemesi ve bu elbiseyi almış.

- baba parayı nerden buldun?.  Yıldızın üstündeki gayet pağlı bir elbise.

- sanane. Kızım gel buraya bakim. 

Babamın yanıma gittim.

- geç bakalım şöyle. Fotorafını çekcem çok güzel olmuşsun.

Yüzümde bir tebbesüm oluşturdum. Babamın gösterdiği köşeye gittim.  Babam telefonunu masanın üstünden alıp kamerayı açtı.

- poz ver!. Fotorafını çekcem.

Ben poz verdim. Ama babamın bu hal ve haraketleri tuhafıma gidiyor, içimdeki kurdu uyandırıyordu. Bir şeyi merak edipde öğrenmesem içimdeki kurt içimi kemiriyordu.  Babam fotorafımı çekmeyi bitince ben

- şey ben üstümdekileri çıkartim.

- baba bugün yıldız işe gitçekmi?.

- iş ,miş yok.  Yıldız sen bugün evde kalcaksın!.

- tamam baba ama dün.....

- yıldız sen git üstünü değiştir. Dedi ablam

Ben gözlerimle " tamam" işareti yaptım.

- bende gidip kahvaltıyı hazırlim.dedi annem

Odama gidip üstümdeki elbiseyi çıkarttım. Mavi ,eski  bir elbise çıkartıp onu giydim.

Ablam

- baba sen yine neyin peşindesin?.

- hiç bir şeyin. Kızıma bir şey almam suçmu?.

- baba yalan söylediğini biliyorum. Ve sakın kardeşimin saflığından yararlanmaya çalışma.

- üüff!! Bugün yıldızı istemeye gelicekler. Çok zengin bir aile....

- baba peki bunu yapmadan önce yıldıza danışdınmı?.

- yooh. Ona ne?. O benim malım. Ben istediğimi yaparım.

- baba sen ne ara bu kadar alçaldın?.

- paranın yüzünü görünce her kez alçalır. Yıldız benim işime yaramadı. Bari parası benim işime yarasın!. Sende yıldıza en ufak bir şey söylersen senin o ağzını yırtarım!.





Karşı KarşıyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin