Nebezpečí

93 3 0
                                    

Pohled Alei:

Venku jsem zašla do parku ale ještě předtím jsem zašla do Starsburck kde jsem si vzala kávu sebou. V parku jsem si sedla na lavičku, před kterou bylo jezírko. Seděla jsem tam celkem dlouho no a pak mně to přestalo bavit. kelímek od kávy jsem vyhodila a šla domů.

Už jsem byla dva bloky od domu, když v tom jsem uviděla je. Partu která mi nahání hrůzu. Chvíli jsem tam stála a doufala že půjdou pryč.

 Po dalších pěti minutách se z jednodílné modré lavičky konečně zvedli a mně spadl kámen ze srdce, ale v tom změnili směr ode mně ke mně. Jenže to už jsem je nesledovala. A když jsem vyšla z poza rohu do někoho vrazím.

 Podívám se a hned ztuhnu. Byl tam Emanuel a jeho parta ,, Koho pak to tu máme?! " řekl s úšklebkem ,, Nech mně! " řekla jsem sebejistě. ,, Na to zapomeň, měla si zůstat tam z kamaď si přijela! " a silně mně chytl za ruku. Já trochu vyjíkla, přece jenom je o hodně silnější. ,, Snad to Alejku nebolí? " řekl s milostným, ale hraným pohledem. Jak ráda bych ho seřvala ale já jsem sama a jich je 5 takže jsem otočila hlavu.

 Emanuel mně chytil za bradu a otočil mně zpět ,, pusť mně kreténe "  ale to jsem dělat neměla. ,, ta krávo co si to dovoluješ, ke mně se takhle chovat nebudeš, za tohle prožiješ peklo! " jen co to dořekl mně odhodil na zem a všichni mně začali mlátit. 

už jsem skoro nic nevnímala když jsem slyšela Ariu s tinusem a hlavně s marcusem jak křičí ať zmizí nebo zavolají policii a to je poslední co jsem slyšela, přede mnou se objevila tichá a nekonečná tma...

takže dnes je další díl 

                                                                                                                                                         _ELI.P_

First love (Marcus and Martinus)Where stories live. Discover now