Pohled Marcuse
Když jsem se ráno probudil, jsem se koukl na mobil bylo 6:30 a pod časem zpráva od táty. odemknu mobil a kliknu na zprávy, stojí tam : Macu vyzvedni bratra a jeďte do studia.
když jsem to přečetl hned jsem si vzal věci co jsem sebou mněl a na malí kousek papíru napsal: Alei musím si něco zařídit, pak se ozvu. Pak jsem se obul a vyšel z domu. Když jsem stál před naším domem, jsem si vytáhl klíče a chtěl je strčit (to zní divně) do dveří, ale někdo mně předběhl a dveře otevřel. Byla to Aria . ,, ahoj " pozdravila mně s úsměvem na tváři ,, ahoj" a úsměv ji opětoval. vejdu domů a hned běžím za Tinusem . tam ho pozdravím a vše na něj vysypu a ať si pohne, vejdu k sobě do pokoje kde se převleču do čistého prádla a do kapsy si dám mobil, sluchátka a peněženku. Pak vyběhnu z pokoje do chodby kde už na mně čeká Tinus a tak můžeme vyrazit...
Pohled Arii
Když jsem došla domů všimla jsem si že Alea ještě spí. Doma nikdo nebyl a tak jsem si pustila televizi, ale po chvíli se ozval můj žaludek a já se tak rozhodla že si půjdu udělat snídani. Přece jenom jsem našla vše potřebné na Lívance a tak jsem začala kuchtit. Po nějaké době kdy se kuchyní rozléhala vůně čerstvých lívanců, jsem je dala na talíř a jako na přivolanou přiběhla Alea. ,,tak co?" zeptala jsem se ji. Ona se jen na mně nechápavě podívala a zeptala se ,, Co? Co? "
,, no ty a Mac? "a trochu se na ni ušklíbla ,, No jestli myslíš že spolu chodíme, tak ne... bohužel" to 'bohužel'řekla celkem potichu, asi si myslela že to neuslyším. ,, ale chtěla bys ne?" ,, no jo..... , ale on mně určitě ne" v ten moment dojedla a když jsem chtěla něco namítnout tak zmizela ve dveřích. Jen jsem si povzdechla a umyla nádobí, pak jsem se šla obléct a napsala Alee lístek že jsem se šla projít.
pohled Alei
došla jsem nahoru a lehla si do postele. Musela jsem nad vším začít přemýšlet. Marcus, Sestra, Já atd... proč sestra? protože se o mně pořád stará a pak je tu zase pro mně, takže vůbec nevím jestli ji mám víc ráda a nebo ji víc nesnáším. No každopádně je to moje sestra a jako jediná z rodiny tu se mnou je.
pak jsem svoje myšlenky hodila za hlavu a protože si Mac musel něco zařídit,jsem se s myšlenkou jít projít, šla obléct.
a vzala si svůj oblíbený vak. (já mám bitches)
do něj naházela sluchátka, peněženku, mobil, powerbanku a klíče. Pak jsem mohla už vyrazit.
YOU ARE READING
First love (Marcus and Martinus)
RandomJmenuji se Alea a mám dvojče Ariu. (Rodiče chtěli dost podobný jména ) Začalo to v Oslu kde mně na škole šikanovali, když jsme se přestěhovali do Troforsu Bylo vše v pohodě ale nadešel čas jít do školy a ...... ahoj snad se bude líbit je to má první...