Když letadlo přistávalo cítila jsem malé mravenčení v břiše a než jsem se nadála stála jsem před mým novým domem. Rychle jsem vběhla dovnitř a hledala ten nejlepší pokoj, pak jsem ale vběhla do pokoje kde bylo vystrčené okno na které jsem si sedla a viděla nejen naši zahradu s městem ale i krásný západ slunce. Pak jsem si vybalila pyžamo a šla jsem do říše snů...
_ráno_
vzbudila mně má sestra, která mi vletěla do pokoje bez klepání a začala po mně skákat abych vylezla s postele, když se tak stalo oblékla jsem si černé džíny s bílím top cropem. Sešla jsem po schodech a užívala si toho že už nejsem ve stresu , že můžu vyjít ven aniž bych se bála že mě někdo zmlátí. Na snídani jsem si namazala chleba s nutelou a sedla si k ostatním. Pak rodiče spustily.
( M- Mamka, T- otec , Al- Alea, Ar- Aria)
M : holky my s tatínkem pojedeme teď s tatínkem pryč asi na týden doufám že vám to nevadí ?
Ar : ale co škola ?
T : vše je již domluveno , zítra v 8:00 se máte ukázat v ředitelně a pak vás zavedou do vaší třídy
Al : My budeme spolu v jedné třídě ?
M : ano holky tak snad se vám tam bude líbit , my totiž vyjíždíme dnes večer v 6:00.
Al, Ar : ok tak my si jdeme vybalit.
Ve svém pokoji jsem měla vestavnou skříň s šoupacíma dveřma ( sory ale nevím jak to mám napsat) se zrcadlem po celé jejivh ploše. Na jednu stranu jsem si dala mikiny, trika, tílka a podobně... a na druhé zas tepláky, džíny, rifle, kraťasy, legíny a tak dál.
Oblečení mám dobaleno teď už jen ten zbytek jako je elektrika, školní a psací potřeby a další nepotřebné věci.
Před odjezdem rodičů jsem se dohodla s Ariou že pak půjdeme ven a tak se i stalo, na sebe jsem hodila šedé trhané džíny a bíle triko s nápisem sis... a ségra to same ale s jiným nápisem ...ter.
Venku jsme se se ségrou nasmáli, bavily jsme se o tom co se nám stalo o tom že se teď bez nás ve škole budou nudit. Když jsem se přestala smát zakřičela jsem ,, máš babu " a předala jí ji. Když jsem doběhla do jiné části parku, jsem se rozhlédla ale po Arii jako by se slehla zem, Otočím se a najednou se ocitám na zemi a nad sebou vidím siluetu postavy. ,, jsi v pořádku" ozvalo se . Ale já tam jen seděla na zemi a dívala se na ruku kterou mi natahuje a na jediné co jsem se zmohla bylo ,,a..an..ano" když jsem se postavila tak se mi představil ,, ahoj já jsem Marcus a ty jsi? " jeho hlas byl tak něžný a milí a do obličeje mu padaly pramínky vlasů zbarvené do blond. byl asi o půl hlavy vyšší než já a měl krásně hnědé oči. ,, Já jsem Alea" usmála jsem se a on my úsměv opětoval. ,, asi bych už měla jít domu " řekla jsem po chvilce ticha a on na to jen přikývl a já tedy šla. Po cestě jsem potkala Ariu a bavila se s tím Blonďákem se kterým před chvíli já, ale to není možné vždyť šel na úplně jinou stranu. ,, ahoj" ozvalo se a já se lekla a vytrhla se ze svého přemýšlení, byla to Aria a úsměv měla od ucha k uchu. ,, Ahoj " řekla jsem ji s poskočeným hlasem a hned se ji zeptala ,, s kým si to muvila? " ona se jen usmála a řekla ,, s Martinusem" . V hlavě mi to jméno znělo dokola a pak jsem ji jen řekla ,, já ho před chvíli potkala taky ale tvrdil mi že je Marcus " a hodila na ní takový ten tázavý výraz. Ona se začala smát ještě víc a pak mi jen řekla ,, to byl jeho brácha prý mu utekl a on ho hledal a nerozpoznala jsi je proto že jsou to dvojčata jako my " a mně to až teď docvaklo.
Doma jsem se svalila na postel a ihned usla...
__AHOJ LIDI SNAD SE PŘÍBĚH LÍBÍ A KDYBY SE VÁM NĚCO NEZDÁLO HNED NAPIŠTE __
VAŠE _ELI.P._
YOU ARE READING
First love (Marcus and Martinus)
DiversosJmenuji se Alea a mám dvojče Ariu. (Rodiče chtěli dost podobný jména ) Začalo to v Oslu kde mně na škole šikanovali, když jsme se přestěhovali do Troforsu Bylo vše v pohodě ale nadešel čas jít do školy a ...... ahoj snad se bude líbit je to má první...