Chodíme spolu

70 4 0
                                    

Aria
Včera jsem dostala obálku s pozvánkou od Tinuse na ,, rande" no a tak jsem to přijmula.
Právě teď stojím před zrcadlem a na sobě mám

Právě teď stojím před zrcadlem a na sobě mám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A

Tenhle svetr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tenhle svetr.
Do pouzdra (kabelky) jsem dala klíče, powerbanku a peněženku s doklady .
Pak jsem si vzala mobil do ruky obula balerínky a na zvonek vyšla ven.
Tam stál tinus ve smokingu a s růží v ruce.
Tu jsem si od něj přebrala, hodila doma rychlá do vázy a šla opět za ním.

Po 10 min. Cestě jsme se dostali před luxusní restauraci.
Když jsme vešli dovnitř ... WOW ... Bylo to úžasné.

Usedli jsme a začala naše večeře.
Číšník nám nalil víno.

Tini: tak jak se ti tu líbí?
Ar: je to úžasné
Tini: to jsem rád
Ar: děkuji
Tini:za co?.
Ar: za vše...

.........

Po dlouhém rozhovoru a úžasné večeři jsme šli pryč.

Šli jsme ulicemi doprovázené pomalu zapadajícím sluncem.
Když tu najednou mně Tini nasměroval na park a tama jsme prošli na jednu louku kde byl krásný výhled.
Sešli jsme si na připravenou deku a začali pozorovat západ slunce.
Pak jsme si daly šampaňské které zde bylo také a pozorovali už hvězdy.

Nikdo nic neříkal, neboť nechtěl zkazit tuhle krásnou chvíli.
Když v tom se tinus zvedl.
Já se tedy taky posadila....

Tini: víš Ari chtěl bych ti něco říct...
Aria: tak prosím....
Tini: no ... Pořád mám před očima když jsem tě uviděl poprvé .... No a ten moment byl můj jeden z nejlepších...  Za tu dobu sis u mně vybudovala víc než přátelství a to lásku.... Jsi strašně milá, hezká, hodná a hlavně svá..... A to se mi na tobě líbí..... A proto se tě chci zeptat budeš mojí holkou???

Pohled Tinuse:
Šlo vidět že jí má slova zaskočila. Chvíli totiž na mně koukala se slzama na krajíčku a já se začínal bát v nejhorší, když v tom se usmála a řekla ,, ANO"
Po té jsem se jí přitiskl na rty. Měla je jako nadýchané obláčky s příchutí jahod... Prostě božský polibek.
Aria si dala ruce kolem mého krku a tím náš polibek prohloubila. Když jsme se odtáhly opět jsme se usmály a lehli si zpět na deku. Chvíli jsem ji poslouchal jak ještě popadá dech a pak se pustil do svých myšlenek.
Ten moment se že mně stal nejšťastnější člověk na světě...

Aria se mi líbí už od první chvíle a tenhle moment se mi jen zdál, ale teď je to pravda a jsem za ní rád...

Aria
Já jsem tak šťastná.... Je to úžasný pocit vědět že je váš.... Miluju ho z celého srdce a to nikdy neskončí

Když jsme tak leželi na té dece, uvědomili jsme si že musíme už zpátky.
Už jsem chtěla vykročit svým směrem, když vtom mě Tini vzal za ruku

Tini: dnes spíš u mně princezno
Aria: a co rodiče?
Tini: určitě to pochopí
Aria: tak jo

Došli jsme k němu a já si lehla do jeho postele...
Co vím tak jeho rodiče jeli za jeho babičkou a vzali i Emmu. A Mac to nvm neviděla jsem ho.
Když jsem nad tím tak přemýšlela začala jsem usínat, ale Tini mě stihl přistihnout a poslal mě do koupelny i s jedním z jeho triček.
Tak jsem se teda převlékla oplachla si obličej a šla zpět.
Lehla jsem si do postele za tinim už jen v boxerkach a začínala usínat.
Ještě před úplným spánkem jsem ucítila jak si mně Tini za pás přitáhl k sobě a objal mně...
No pak už jsem upadla do říše snů.....

Ahoj
Ano pořád žiju a omlouvám se za malou aktivitu ale 9. Není zrovna lehká
No takže doufám že se líbí a zatím
                                                      _ELI.P_

First love (Marcus and Martinus)Where stories live. Discover now