A bűntetőmunka első napja

51 3 0
                                    

Szombat van. De nekem mennem kell Pitonhoz... Nagyszerű!! Este 8 óra hol van még? És mit csinálok addig?-ehhez hasonló kérdések cikáztak a fejemben.
- Istenem Hermione úgy idegesketsz minha most kellene megírni az össze vizsgát!!-mondta Ron miközben Harry vel sakkoztak olya délután 5óra fele...
- Nagyon vicces vagy Ron!! Mondta neki sértődött hangsúllyal.-Megyek házi írni..addig is elütöm az időt.
-Rendben!mondták a fiúk. És ezzel el is tűntem a szobám relytekében

19:55-Úristen elkések!! És már a folyósókat róttam,hogy odaérjek Piton irodájához.
20:05-bekopogtattam ,és Piton egy önelégűlt vigyorral fogadott. Aztán:...
- Miss.Granger!... Elkésett!!.. Talán még egy hónap bűntetőmunkát szeretne?
-Nem professzor...elnézést..!
-Nos Granger foglaljon helyet!mutattot az íróasztala felé. Elmentem mellette és megcsapott az a férfias illat...Istenem ha lehetne akkor egyből a nyakába ugrom és csak szívnám be az illatát...de az ábrándozásból az ajtó becsukása zökkentett ki. Leültem és vártam mit talált ki a professzor.
-Kér egy teát miss.Ganger?
-Igen.Köszönöm...
Elő varázsolt két csésze teát és inni kezdünk.
-Nos Granger milyen magyarázattal tud szolgálni az órán való viselkedésére?
- Ez egy elég ...személyes ügy professzor..
-Értem..bennem megbízhat!
Egy kis gondolkodás után nagy levegőt vettem és belekezdtem.... Elmeséltem a szüleim válását...meg a többi mindent ami nyomta a szívemet a családommal kapcsolatban. Amire a végére értem már hullottak a könnyeim... Én a nagy Hermione Granger elsirta magát a tanára előtt...na szép ..
-Elnézést professzor...nem akartam sírni...
- Semmi gond Hermione..megértem..most valóban nehéz magának..és most a leffontosabb az hogy megnyugodjon!
- Maga most engem a keresztnevemen szólított? Kérdeztem tőle ámulva és bámulva.
-Nos ...Hermione a további 1 hónapban össze leszünk "zárva"...ugyhogy... Ha nem zavarja!!
-Nem dehogyis...professzor..
-Perselus...ha már tegeződünk...de csak négyszemközött...
Az utobbi mondatához egy kacér mosolyt is megenfedett felém..
-Rendben..Perselus... Mi lesz a feladatom?
- Lazítani!..
- Mi?ezt nem értem..
Ekkor felállt eddigi helyzetéből és mögém lépett.
- Nagyon feszült vagy Hermione! Mi lenne ha megmasszíroznám a hátad?
-Az jó lenne! Miután ezt kimondtam megéreztem a kezeit a vállamon...megpróbáltam nem remegni az izgalomtől de nem ment. Ekkor a keze utat talált az ingem alá.
Várt,hogy mit szólók de nem tettem semmit. Kivéve azt hogy én most a gombokkal kezdtem el babrálni. Amikor ezt meglátta akkor ellépet a hátamtól és elém térdelt. Én haboztam,lefagytam nem tudtam eldönteni mit akar... Akar e egyátalán.? Amikor kimondtam ezt a kérdést magamban akkor döbbente rá hogy ő a tanárom!! De ezzel a vitával nrm tudtam többet foglalkozni mert megszólalt.
- Folytasd..kíváncsi vagyok ni lapul az ing mögött..
Nem haboztunk ő is és én is elkezdtünk a gombjainkkal foglalkozni. Ő elöbb végzett és ott térdelt félmesztelenűl előttem.A szemem elidőzőtt a formás felsőtestén ezt szóvá is tette.
- Valami nem tetszik Hermione?
- Nekem Perselus minden tetszik rajtad régóta. Basszus ezt most én valóban kimondtam?
-Valóban?kérdezte és már le is szedte rólam az ingemr.

A Professzor És Én Más Kérdés?Where stories live. Discover now